ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

РОЗРОБКА МОБІЛЬНИХ ІГОР І ДОДАТКІВ ДЛЯ РОЗВАГИ

GameApps

Розробка мобільних ігор від Avada Media: монетизує розваги

GameApps Розробка мобільних ігор від Avada Media: монетизує розваги

Мобільні додатки та ігри – зростаюча індустрія. Капіталізація бізнес-проєктів в цій сфері може досягати десятків мільйонів доларів і більше. Але все починається з ідеї і її технічної реалізації.

Команда розробників Avada Media візьме на себе створення мобільної гри, яка стане успішним бізнес-проєктом.

Розробка ігор для телефону: основні критерії успіху

GameApps

Розробка ігор для телефону: основні критерії успіху GameApps

Ми реалізували десятки успішних проєктів в сфері мобільної розробки під Android та iOS і знаємо, якими критеріями повинна відповідати популярна гра, що добре продається. Є п’ять основних чинників, що визначають успіх:

  • Добре пророблена, яскрава і красива графіка. Користувач чекає від сучасних ігор гарної картинки, хорошої передачі кольору і високої деталізації. На все це звертають увагу в першу чергу. При цьому важливо знайти баланс між споживанням ресурсів телефону і графіки. Додаток не повинен перевантажувати пристрій.
  • Динамічний і продуманий геймплей. В основі кожної гри: хороший сюжет або правила, які роблять її цікавою. Прикладів багато: від шахів, до online real time strategies або RPG. Важливо одне: розуміти, що буде цікаво аудиторії і що надовго приверне увагу. Створення мобільних ігор починається саме з хорошою концепції. Ми розробимо цікавий сюжет і оригінальні механіки, які допоможуть перевершити конкурентів.
  • Зручний і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Користувачі чекають від ігор оригінальності і одночасно простоти. Нікому не хочеться довго розбиратися в інтерфейсі. У хорошій грі кожен зможе швидко зрозуміти, як взаємодіяти з оточенням і іншими гравцями.
  • Правильна реалізація всіх рішень. Гра повинна працювати стабільно, без дефектів і збоїв. Додаток не повинен раптово зупинятися, перевантажувати телефон і довільно закриватися. Позитивний ігровий досвід забезпечить хороші відгуки на Playmarket і AppStore, а це – найкраща реклама для гри!
  • Правильно підібрана модель монетизації. Сам додаток – тільки частина бізнесу. Важливо вибрати оптимальну модель монетизації або їх комбінацію. Про те, як заробити на вашій мобільній грі, ми розповімо окремо.
Розробка ігор

Способи монетизації ігор: основні моделі

GameApps

Способи монетизації ігор: основні моделі GameApps

Зараз на ринку мобільних ігор є кілька основних маркетингових стратегій. Коротко розповімо про кожну з них:

  • Продаж на онлайн майданчиках. Play Market і App Store дають відмінні можливості для реклами і продажів. Найпростіший варіант – розмістити гру в платній секції і просувати її. Багато що залежить від цінової політики. Ви можете поставити низьку ціну і продавати додатковий контент в грі (нові рівні, персонажів тощо). За рахунок такого підходу прибуток буде постійним. В рамках цієї моделі платним може бути багатокористувацький режим.
  • Продаж гри за епізодами. У деяких випадках можна випускати продовження до гри, додаткові місії і локації. За такі доповнення потрібно платити, але ціна значно нижча, ніж в основної гри. Модель досить перспективна, але підходить не для всіх жанрів.
  • Реклама в безкоштовній грі. Тут все просто – користувач завантажує і грає безкоштовно, але періодично йому показують рекламу. Щоб реклама не викликала негативу у користувачів часто використовують формат відео з винагородою. За його перегляд гравець отримує внутрішньоігрову валюту або інші бонуси. У такій моделі головне – кількість користувачів гри. Чим більше аудиторія, тим прибутковіше буде проєкт.
  • Модель з мікротранзакції. У цьому варіанті гравці платять за додаткові переваги і зручності. Це може бути відключення реклами, преміум аккаунт з привілеями (яскравий приклад гра World of Tanks), ігрові предмети, що дають переваги та ін. Занадто активне використання такої моделі може викликати негатив у гравців, але якщо побудувати продуману цінову політику, результати будуть фантастичними. Приклади успіху: GTA 5 (6 млрд. За 4,5 року) і Pokemon Go (2,65 млрд. За 3 роки).

Якщо врахувати всі п’ять факторів, створення мобільних ігор з Avada Media стане успішним бізнес-проєктом.

Розробка ігор

Розробка мобільних ігор на замовлення. Чому саме Avada Media?

GameApps

Розробка мобільних ігор на замовлення. Чому саме Avada Media? GameApps

Команда AVADA MEDIA допоможе спроєктувати і розробити game-проєкт під Android та iOS і запустити її на ринок. Наші основні переваги:

  • Досвід в різнопланових проєктах.
  • Ми допоможемо не тільки розробити гру, але і просувати її на ринку.
  • Наші фахівці проконсультують в питаннях маркетингу мобільних ігор.
  • Ми можемо розробити програми та ігри, які швидко і стабільно працюють навіть на пристроях з обмеженою продуктивністю. Завдяки цьому ви зможете охопити більшу аудиторію.
  • Ми реалізуємо проєкт строго в обумовлені терміни, з дотриманням всіх деталей, прописаних у договорі і технічному завданні.

Хочете отримати консультацію і замовити розробку гри? Напишіть нам або зателефонуйте. Менеджери Avada Media дадуть відповідь на всі питання і відправлять індивідуальну комерційну пропозицію.

РОЗРОБКА МОБІЛЬНИХ ІГР І ДОДАТКІВ

AVADA-MEDIA

РОЗРОБКА МОБІЛЬНИХ ІГР І ДОДАТКІВ AVADA-MEDIA

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@