Способи монетизації ігор GameDev
Більшість ігор розробляються для одержання прибутку. Це може бути прямий дохід – від продажу копій та розміщення рекламних інтеграцій, або непрямий, наприклад, як у випадку з промо-іграми, чиє завдання полягає в залученні лідів, які компанія зможе використовувати для збільшення продажів основного продукту.
У будь-якому випадку, як саме гра генеруватиме прибуток потрібно визначити ще на етапі планування, щоб у ході її реалізації були створені відповідні механізми. У цій статті поговоримо про основні способи монетизації та про те, як обрати оптимальну стратегію для свого проєкту.
Разовий продаж One-time sale
Класичний метод, який передбачає надання користувачеві повної версії гри за одноразову винагороду. Такий формат монетизації найпопулярніший серед консольних проєктів, наприклад PlayStation та XBox, а також в іграх на PC.
У мобільній ігровій індустрії платні ігри користуються не такою високою популярністю, і становлять трохи більше 10% всього ринку. Це пов’язано з тим, що геймери не готові платити за продукт, доки не переконаються у його цінності. До того ж існує ризик несанкціонованого копіювання.
Для успіху в такій моделі використовуються демо-версії, які дають користувачеві повною мірою насолодитися геймплеєм ще до того, як доведеться платити гроші.
Важливо, що надаючи геймерам платний продукт, ви не обмежуєте прибуток разовим продажем копії. Різні доповнення та нові рівні можуть надаватись користувачам за додаткову вартість. Наприклад, таким шляхом пішли багато популярних проєктів: Nioh 2, Assassin’s Creed Valhalla та інші.
Freemium Mobile games
Це найбільш популярний спосіб монетизації мобільних ігор, який використовують близько 80% популярних проєктів, включаючи RAID: Shadow Legends, Call of Duty: Mobile та Shadow Fight 3. Його сенс у тому, що додаток та його основні функції поширюються повністю безкоштовно, а ось додаткові можливості стають доступними геймерам тільки після оплати передплати. Наприклад це можуть бути особливі образи персонажів та екіпірування, внутрішньоігрова валюта та інше.
Головне завдання видавця при такій моделі полягає в залученні максимальної кількості гравців за рахунок безкоштовних базових функцій, і вже потім пропонувати їм поліпшити досвід користувача за допомогою донатів. При цьому вкрай важливо дотримуватись балансу, щоб гра залишалася цікавою та захоплюючою навіть для тих, хто поки не готовий робити інвестиції.
Також модель Freemium часто використовується на інших платформах, наприклад, платний пропуск є в консольному Fortnite і League of Legends, що розповсюджується на PC.
Внутрішньоігрові покупки Innovation
За такою моделлю гри також поширюються безкоштовно, але основну частку прибутку становлять внутрішні покупки. Вони можуть бути кількох видів:
Насправді різновидів внутрішньоігрових покупок може бути безліч і все залежить від геймплею конкретного проєкту. Іноді товаром можуть стати навіть реальні речі, наприклад, футболки, кепки та інша атрибутика. У більшості випадків така модель будується на невеликих транзакціях, які спокійно сприймаються гравцями, проте з точки зору видавця безліч невеликих продажів акумулюються у суттєві суми.
Існують також механізми для збільшення внутрішньоігрових продажів. Наприклад, частина платного контенту може надаватися безкоштовно, геймери починають розуміти його цінність і більш лояльно ставляться до подальших придбань.
Внутрішньоігрова реклама Marketing
Це основна стратегія монетизації для більшості казуальних та гіперказуальних мобільних проєктів. Її зміст простий і зрозумілий – користувачі бачать рекламні банера інших компаній або переглядають маркетингові відеоролики, за що видавець отримує оплату від рекламодавця. У такі ігри користувач може грати безкоштовно, але при цьому йому доводиться миритися з дратівливим фактором.
Більш привабливий різновид такої стратегії — винагорода за перегляд. Тобто коли геймер сам погоджується на перегляд рекламної вставки для отримання внутрішньоігрової вигоди: додаткових монет, ще однієї спроби пройти рівень і т.д.
У деяких проєктах гравці мають можливість відключити показ реклами, щоб повною мірою насолодитися ігровим процесом. Однак, така послуга надається не безкоштовно і становить частину прибутку видавця.
Як вибрати модель монетизації Model of monetization
Ігровий проєкт може використовувати не одну, а відразу кілька стратегій монетизації або їх комбінації, наприклад, внутрішньоігрові покупки не заважають використанню сезонних перепусток або показу рекламних оголошень. У більшості випадків, остаточний вибір залежить від багатьох факторів, включаючи особливості гри, її жанр, тематику та інтереси цільової аудиторії.
Щоб уникнути помилок, можна спробувати використання різних форматів монетизації в тестовому режимі, щоб на підставі фідбека реальних користувачів прийняти виважене рішення.
Де замовити розробку гри AVADA MEDIA
Світовий ринок відеоігор щороку зростає, і за підсумками 2021 досяг $126,6 млрд. При цьому геймери – особлива категорія споживачів. У більшості випадків це соціально активні люди, які стежать за виходом новинок, із задоволенням тестують різні механіки та діляться здобутками в соцмережах. Це створює чудові умови для просування нових проєктів.
Зв’яжіться з AVADA MEDIA, та скористайтесь досвідом наших фахівців для реалізації власного прибуткового проєкту. Ми допоможемо створити гру будь-якої складності на всіх етапах — від планування та проєктування до публікації в маркетах додатків.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32