РОЗРОБКА СТАРТАПІВ У СФЕРІ МОБІЛЬНИХ ІГР GameDev
Кількість людей, які грають у мобільні ігри щорічно зростає і, відповідно, збільшується сума, яку вони витрачають на свої захоплення. За підсумками 2020 року, власники смартфонів витратили на додатки та внутрішньоігрові покупки понад $111 мільярдів, що на 30% більше у порівнянні з попереднім.
Незважаючи на те, що ринок перенасичений іграми на будь-який смак, геймери незмінно цікавляться новими проєктами, що робить індустрію привабливою для запуску стартапів.
Етапи запуску ігрової мобільної гри AVADA-MEDIA
Створення гри складається не тільки з дизайну та програмування. Розглянемо основні етапи, якими проходить кожен стартап.
Під час підготовки до створення гри, насамперед потрібно провести дослідження ринку та цільової аудиторії. Це дозволить сформувати успішну маркетингову стратегію, що базується на реальних фактах. Крім того, на цьому етапі визначаються ймовірні ризики, з якими може зіткнутися бізнес, та опрацьовуються способи боротьби з ними.
Сформулюйте чітку ідею — що це буде за гра, хто, як і коли гратиме в неї. Важливо, щоб вона була свіжою, і пропонувала геймерам щось нове: ігрову механіку, історію тощо. Це дозволить привернути більше уваги до проєкту. Вибираючи жанр гри, потрібно орієнтуватися як на власні уподобання, так і на тренди. У 2021 році великим попитом користуються:
Перевагою стратегій є те, що вони «затягують» користувача, і що довше людина грає, то з меншою ймовірністю вирішить видалити обліковий запис.
При виборі жанру варто враховувати бюджет проєкту. Наприклад, розробка казуальної головоломки буде коштувати набагато дешевше за багато користувачів шутер з боями в реальному часі.
За статистикою, найбільш прибутковими у 2021 році стали умовно-безкоштовні ігри. Вони поширюються безкоштовно та заробляють на показі реклами та продажу внутрішньоігрового контенту. Перевага таких геймів у тому, що гравцеві не потрібно платити за проєкт, з яким він ще не знайомий, що дозволяє залучити велику аудиторію за менших рекламних бюджетів.
Досвідчена та злагоджена команда розробників – це запорука успіху майбутнього проєкту, тому до вибору підрядників потрібно відповідально поставитися. Компанія AVADA MEDIA має всі необхідні знання, і допоможе вивести на ринок проєкт будь-якого масштабу.
Визначтеся, на якій операційній системі працюватиме гра – IOS або Android. Для максимального охоплення аудиторії рекомендується створювати кросплатформні програми.
Коли концепцію проєкту затверджено, необхідно повідомити про це цільову аудиторію. Для цього створюється офіційний сайт гри та сторінки в соціальних мережах, які «розігріватимуть» інтерес користувачів до проєкту.
Цільова сторінка мобільної гри повинна включати:
Soft launch, або “м’який запуск” – це тест-драйв мобільної гри в реальних умовах ще до її виведення на ринок. Він дає можливість отримати перші відгуки від гравців і на ранніх стадіях демонструє життєздатність проєкту.
Позитивні коментарі користувачів стануть соціальним доказом того, що продукт буде успішним, а негативні вкажуть на помилки, які слід доопрацювати. При цьому стартап отримує базу користувачів, які вже знайомі з грою і з великою ймовірністю встановлять її після офіційного релізу.
Для м’якого запуску не обов’язково розробляти повну версію гри буде цілком достатньо 25%. Головне, щоб проєкт був добре оптимізований з технічного боку, і користувачі змогли випробувати позитивний досвід від взаємодії з ним без вильотів, зависань тощо.
Після успішного Soft launch, проєкт повертається на доопрацювання.
Реліз це не останній етап у роботі над ігровим стартапом. Після офіційного запуску, починається робота з постійного вивчення користувальницького досвіду геймерів і на підставі отриманих даних випускаються оновлення: з правками балансу, розширенням ігрових можливостей, механік і т.д. Це постійна робота, яка дозволить підтримати інтерес користувачів.
Розробка мобільних ігор для стартапів у AVADA MEDIA AVADA-MEDIA
Компанія AVADA MEDIA більше 10 років займається розробкою ігор, мобільних програм, сайтів та інших інноваційних рішень.
Ми маємо всі необхідні знання для запуску стартапу з нуля і до повної реалізації.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32