Зі зростанням очікувань аудиторії та збільшенням кількості нових релізів ігрова індустрія стає однією з найбільш конкурентних галузей у світі технологій. У гравців сьогодні надто великий вибір — компанії змушені змагатися не лише за продаж, а й за час, який люди готові витратити на їхній продукт.
Витримати конкуренцію та не загубитися серед тисяч компаній дозволяє лише професійний підхід до розробки гри. Він починається з аналізу ландшафту ринку та обраної ніші, вивчення актуальних потреб аудиторії, чіткої постановки завдань та якісної технічної реалізації проекту.
Команда AVADA MEDIA займається розробкою ігор на замовлення понад 10 років, ми реалізували десятки геймдев-проектів. Компанія пропонує обслуговування повного циклу: реалізуємо ваші ідеї під ключ – від концепції та дизайну до ігрової механіки та коду.
Для успішного виходу ринку за умов глобалізації та високої насиченості індустрії однієї хорошої ідеї недостатньо — необхідний високий рівень виконання кожному етапі розробки. Ринок характеризується високим рівнем конкуренції — з одного боку великі корпорації з багатомільйонними бюджетами та франшизами, з іншого — талановиті інді-розробники, які активно освоюють ніші.
Швидкий розвиток технологій (ШІ, VR/AR, хмарний геймінг) відкриває нові ніші та можливості, але одночасно підвищує вимоги до якості продуктів та швидкості адаптації. Посилюється і міжплатформна боротьба між продуктами для мобільних пристроїв, ПК, консолей та хмарних платформ.
У таких умовах здатність компанії трансформувати ідею в конкурентоспроможний продукт, що відповідає вимогам ринку та очікуванням користувачів, є критично важливою. Для досягнення цієї мети необхідний індивідуальний підхід до кожного проекту, ретельне опрацювання всіх етапів виробництва та високий рівень виконання на кожному з них. Саме цими засадами керується команда AVADA MEDIA.
Що ми маємо на увазі під професійним підходом до розробки ігор:
Опрацювання цілей та складання геймдизайн-документа – фундамент успішного ігрового проекту. Це допомагає зафіксувати мету та сформулювати концепцію, забезпечуючи ефективне планування, керування та контроль якості при розробці ігор на замовлення.
Тільки фахівці з відповідною кваліфікацією та профільним досвідом здатні створити гру, яка буде рентабельна, цікава цільовій аудиторії та технічно стійка. Підбір команди – це стратегічна інвестиція, від якої залежить результат розробки гри та успіх її релізу.
Вибір та комбінація інструментів та технологій впливають на продуктивність, масштабованість та окупність продукту, темп та вартість послуг з розробки гри, якість геймплею та візуалу. Також від технічного стека залежить адаптивність проекту під різні платформи та можливість інтеграції монетизації, аналітики, сторонніх сервісів.
Тайм-менеджмент, ітеративна робота, прототипування та тестування критично важливі на ранніх етапах розробки гри під ключ. Ці елементи роботи дозволяють ефективно управляти ризиками, економити ресурси та забезпечувати результат, що відповідає очікуванням замовника та аудиторії.
Збір зворотного зв’язку та тестування – невід’ємна частина ігрового виробництва. Вони дозволяють перевірити гіпотези та життєздатність дизайнерських рішень, виявити баги та слабкі місця в геймплей, перевірити UX, стабільність сервера, сумісність з різними пристроями та ін. Замовити розробку гри під ключ із дотриманням цих умов можна у AVADA MEDIA.
Відповідальний підхід до тестування продукту перед виходом на ринок дозволяє підготуватися до успішного релізу, запобігти витрачанню ресурсів на непотрібні функції та невдалі ідеї та покращити користувальницький досвід.
Мобільна RPG головоломка
Якісна гра – результат комплексного підходу кожному етапі розробки. Ось шість основних аспектів, що впливають на те, як аудиторія прийме ваш продукт:
Користувачі чекають на якісну картинку, хорошу кольоропередачу і високу деталізацію. При цьому в ході розробки ігор та програм важливо оптимізувати споживання ресурсів — щоб пристрій користувача не перевантажувався.
Складові успіху – захоплююча, оригінальна механіка з поступовим ускладненням завдань, різноманітність взаємодій та активностей (середовище, вороги, артефакти, альтернативні рішення, бонусні рівні).
Забезпечити та утримати інтерес гравців у процесі проходження дозволяє аналіз аудиторії, розуміння ландшафту ринку та актуальних тенденцій.
Зручне меню, простий доступ до важливої інформації та логічне розташування кнопок мають значення. При створенні гри важливо дотриматися балансу між оригінальністю і простотою.
Проходити завдання має бути цікаво та посильно. У цьому допомагають чітко опрацьовані правила та послідовна логіка: щоб гравець швидко орієнтувався у законах всесвіту, принципах взаємодії з оточенням та іншими учасниками. Усі дії повинні мати передбачуваний, обґрунтований результат.
Стабільна робота програми та хороший користувальницький досвід несумісні з багами та збоями. Для успіху необхідні продумана ігрова механіка та технічно грамотна реалізація кожного елемента, включаючи чітке керування та чуйність.
Альтернативні завдання, тактики і стилі гри, додаткові вороги, здібності, приховані рівні, міні-ігри та відгалуження сюжету урізноманітнюють досвід користувача і підвищують залучення.
Варіантів утримати та підвищити повертаність гравців багато: нові режими, досягнення, цілі, альтернативні фінали, онлайн-змагання. В AVADA MEDIA можна замовити розробку гри з усіма цими елементами у різних комбінаціях.
Візуальне оформлення, унікальний світ з автентичною естетикою та історією, опрацьований сюжет та цікаві персонажі допомагають користувачам поринути у ваш всесвіт. Ускладнення завдань по ходу сюжету, продумане розміщення ворогів та об’єктів на шляху гравця забезпечують наростання інтересу.
Чітко поставлені завдання та продумана система винагород (окуляри, здібності, предмети тощо) підтримують азарт і дають відчуття прогресу. Розробники AVADA MEDIA створюють ігри з урахуванням цих правил.
Приклади інтерфейсу гри
Процес створення ігор на замовлення включає п’ять великих етапів, кожен з яких ділиться на кілька стадій та напрямків роботи.
На етапі препродакшена закладаються ключові компоненти майбутнього проекту, забезпечуючи стабільність та передбачуваність розробки ігор програмістами та іншими фахівцями.
Підготовчі роботи:
Препродакшн дозволяє уникнути непорозумінь, затримок та дорогих переробок, даючи якісний старт усьому виробничому циклу.
Це основний етап розробки гри, під час якого концепції, зафіксовані в дизайн-документі, технічному завданні та прототипах, втілюються у працездатний продукт:
На цій стадії задіяні всі основні фахівці: програмісти, гейм-дизайнери, художники, аніматори, сценаристи, тестувальники. Усі елементи інтегруються в єдину систему, продакшн – основа матеріального втілення гри.
Етап тестування (Quality Assurance) критично важливий при розробці ігор на замовлення – він забезпечує високу якість кінцевого продукту:
Від тестування залежить якість, стабільність, конкурентоспроможність та комерційний успіх проекту. Доробка гри на основі тестування зміцнює довіру аудиторії, підтримує імідж компанії, знижує витрати на пострілізне обслуговування.
Це кульмінація розробки гри – випуск товару ринку. Це стратегічно важливий етап, від якого залежить сприйняття та успіх продукту:
Після релізу продукту отримує доступ широка аудиторія. Ця стадія показує, як ринок, гравці, ЗМІ та видавці сприймають гру фактично, наскільки вдалося реалізувати комерційні та іміджеві цілі.
Від того, наскільки якісно проведено реліз, залежить майбутнє та потенціал проекту — доцільність та перспективність оновлень контенту, доповнень (DLS), проведення активностей, створення сіквелів та франшизи.
В умовах високої конкуренції і стрімко змінюваних очікувань користувача пост-релізна технічна підтримка — завершальний, але не менш важливий етап життєвого циклу гри. Він забезпечує стабільну роботу та розвиток проекту після виходу на ринок:
Пост-релізна техпідтримка забезпечує технічну стабільність, актуальність та комерційний успіх гри у довгостроковій перспективі.
Дотримання цієї послідовності дій при аутсорсі розробки ігор дозволяє AVADA MEDIA створювати якісні IT-продукти без багів та помилок, здавати їх в обумовлені терміни відповідно до прописаного техзавдання та очікувань клієнта.
Приклади інтерфейсу мобільної гри
Створення гри з нуля – багаторівневий процес, що вимагає професійного підходу, стратегічного мислення та глибокого розуміння специфіки ігрової індустрії. Спеціалісти AVADA MEDIA пропонують комплексний супровід розробки IT-продуктів від ідеї до релізу з подальшою технічною підтримкою.
Яким буде алгоритм дій, якщо вас цікавить розробка гри під ключ:
Гнучкий, поетапний виробничий цикл розробки ігор під ключ та ітеративний формат співпраці забезпечують оперативне внесення змін та змін без зупинки процесу.
Гнучка модель взаємодії у поєднанні з командою досвідчених розробників забезпечують високу якість результату та його відповідність очікуванням аудиторії. Скільки коштує створити гру з нуля і в який термін може бути готовий ваш проект, підкаже фахівець AVADA MEDIA – звертайтеся.
Для реалізації ігрового проекту не завжди є потреба формувати повністю укомплектований штат, що включає фахівців усіх профілів. Іноді ефективніше на проектній основі залучити зовнішню команду, що відповідає цілям і масштабам задуму, що стоять перед компанією.
У разі формується команда, адаптована під конкретні потреби замовника — із залученням фахівців із компетенціями, необхідні успішного завершення проекту.
Таке посилення внутрішнього штату замовника дозволяє оптимізувати процес виробництва та забезпечити своєчасну підготовку до дати запуску та успішний вихід на ринок. Для уточнення попередньої ціни розробки гри рекомендуємо звернутися до фахівців AVADA MEDIA – після консультації буде підготовлено індивідуальний розрахунок на основі цілей та особливостей проекту.
Такий підхід дозволяє точково закрити всі потреби проекту, прискорити ігровиробництво та звести до мінімуму потенційні ризики зриву дедлайнів без необхідності розширювати штат компанії.
Мобільна RPG гра
Перший етап ігрового виробництва – підготовчий: детальне обговорення ключових параметрів проекту: концепції та ідеї, очікувань, бізнес-цілей, бюджету, термінів реалізації та виробничого графіка.
У рамках обговорення уточнюються основні аспекти:
Попереднє опрацювання цих аспектів дозволяє закласти основу для наступних етапів продакшену та забезпечити відповідність продукту очікуванням замовника, цільової аудиторії та ситуації на ринку. Складаються попередні розрахунки вартості послуг з розробки гри, яка залежить від обраного жанру та складності, очікувань по термінах, технологічного стеку, необхідної кількості та рівня кваліфікації спеціалістів. Як правило, попередня вартість розробки гри за проектом ми повідомляємо протягом тижня після першої консультації.
Після узгодження ключових параметрів проекту необхідно формалізувати співпрацю:
Ці кроки забезпечують прозорість співпраці, ефективність проектного управління та вимірювання результатів.
Перед початком продакшену та програмування складаються та узгоджуються:
Етап підготовки до виробництва гри займає в середньому 1-2 місяці залежно від складності проекту.
Маючи чітке розуміння концепції та візуально-сюжетної стилістики проекту, студія розробки ігор AVADA MEDIA визначає перелік ключових елементів, потрібних для створення мінімально життєздатного продукту (MVP), необхідного для м’якого запуску (soft launch). доступу.
Мета – тестування ігрових механік, сюжетних елементів, стилістичного оформлення, а також збір первинного зворотного зв’язку від цільової аудиторії для доопрацювання окремих елементів за потреби. На основі аналізу даних про трудовитрати та ресурси, необхідні для випуску MVP, формулюється остаточний бюджет проекту.
Це основний етап виробничого циклу — команда розробників поетапно реалізує функціонал гри відповідно до затвердженого технічного завдання та графіка. Команда AVADA MEDIA щотижня надає докладні звіти про виконані обсяги роботи, забезпечуючи прозорість взаємодії на кожному етапі. Виробництво продукту розбите на спринти (невеликі етапи). Через 1-2 тижні після старту за підсумками кожного такого спринту щотижня ви зможете тестувати та оцінювати реалізовані елементи. У середньому через 3 місяці після початку робіт (залежно від складності та масштабу проекту) MVP гри стає доступним для первинного тестування.
Це ключова стадія тестування готового продукту перед м’яким запуском, особливо якщо в ньому реалізовані експериментальні механіки або наративні елементи, що вимагають попередньої оцінки та можливого доопрацювання на основі зворотного зв’язку.
Тестування дозволяє:
Ця інформація дає матеріал для подальшої оптимізації та програмування гри – усунення багів та неочевидних проблем з управлінням, доопрацювання місій.
Цей етап дозволяє отримати більш повну картину про можливі недоліки, поведінку користувачів та скоригувати механіки та/або доопрацювати контент. У разі м’якого запуску (soft launch) до тестової версії отримує доступ обмежена кількість гравців для тестування продукту в реальних умовах. Цей етап допомагає остаточно підготуватися до повного релізу, оцінити рівень залученості та утримання користувачів, успішність обраної моделі монетизації, сильні та слабкі сторони гри та забезпечити успішніший запуск на широку аудиторію.
Офіційний реліз – запуск остаточної версії гри ринку. Усі механіки, контент та функціонал відповідають технічному завданню та геймдизайн-документу. Продукт функціонує стабільно та готовий до продажу та виходу на ринок. На цьому етапі створюються трейлери, скріншоти, сторінки онлайн-магазинах. Це початок взаємодії з реальними гравцями та вдосконалення проекту відповідно до зворотного зв’язку від цільової аудиторії.
Команда AVADA MEDIA створить гру та забезпечить її технічне обслуговування після релізу:
Це допомагає зробити продукт кращим, забезпечивши його актуальність, стимулює та підтримує інтерес аудиторії.
Докладніше про етапи розробки ігор ми писали тут.
Застосовуємо широкий спектр актуальних технологій:
Ігрові двигуни:
Графіка та моделювання:
Мови програмування:
Серверні технології: Photon, Mirror, PlayFab, AWS GameLift, Azure PlayFab.
Мережеві протоколи: TCP, UDP, WebSocket.
Бази даних та бекенд: Firebase, MongoDB, PostgreSQL, Redis.
IDE та середовища розробки: Visual Studio, Rider, VS Code.
Тестування та аналітика: Unity Analytics, GameAnalytics, Adjust.
Завдяки широкому технологічному стеку, наша команда розробляє як прості, так і високонавантажені ігрові проекти, адаптовані під різні платформи, цільові аудиторії та операційні системи.
Програми, які ми використовуємо для розробки ігор
AVADA MEDIA більше 10 років працює в IT-індустрії, роблячи ігри в десятках жанрів для популярних платформ та ОС. Досвід та експертиза компанії дозволяють успішно реалізовувати проекти будь-якого ступеня складності – від класичних ігрових рішень до інноваційних продуктів, заснованих на технологіях блокчейн та штучного інтелекту:
Хочете проконсультуватися, дізнатися, скільки коштує розробити гру за вашою концепцією, або просто отримати відповідь на питання по геймдеву? Пишіть – відповімо, запропонуємо рішення для досягнення ваших цілей.
Працюємо під ключ та на аутсорсі, готові створити гру з нуля та швидко підключитися на будь-якому етапі реалізації вашого проекту, звертайтесь.
У яких жанрах та для яких платформ я можу замовити розробку гри в AVADA MEDIA?
Робимо ігри в десятках жанрів – головоломки, казуальні, логічні ігри, шутери та RPG, стратегії, економічні, симулятори. Розробляємо комп’ютерні, мобільні продукти для IOS та Android, браузерні, онлайн, VR/AR ігри, блокчейн- та ШІ-проекти. Реалізуємо будь-яку вашу ідею, звертайтесь.
Як я можу відслідковувати прогрес створення моєї гри?
Ми завжди на зв’язку – прогрес можна відслідковувати за нашими щотижневими звітами зі скріншотами, відео з поточної збірки та в режимі реального часу на тестовій версії продукту. Для цього достатньо запросити білд (проміжну версію продукту) та авторизуватися в адмін-панелі.
Скільки часу займає технологія гри під ключ?
Термін виконання завдань залежить від складності проекту. На 2D або гіперказуальну гру з гарною механікою (пазли, платформери, мобільні таймкілери) потрібно 1-6 місяців із командою до 5 осіб. На RPG або варіант зі складною 3D-графікою (мобільні RPG, візуальні новели, симулятори) – 6-18 місяців із командою з 5-15 осіб. Точніше можна відповісти після вивчення особливостей проекту.
Що входить у розробку ігор повного циклу?
Процес ігровиробництва починається з пре-продакшена — обговорення завдань, опрацювання деталей гри, розробки дизайну документації та чернетки архітектури. Це займає 1-3 місяці та потребує залучення 2-3 фахівців. Потім йде етап продакшену – розробка основних ігрових механік та мета-геймплей. Тривалість цієї фази залежить від складності проекту, вона може тривати від двох-трьох до кількох місяців. М’який запуск для попереднього тестування на обмежену групу людей. Після нього ми збираємо зворотний зв’язок, вимірюємо ключові метрики та доопрацьовуємо продукт. Фінальний етап — реліз остаточної версії гри та технічна пострелізна підтримка. Якщо у вас залишилися питання, звертайтесь за консультацією до наших спеціалістів.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32