Розробка ігор

Розробка ігор у AVADA MEDIA: ефективне втілення ваших ідей

Зі зростанням очікувань аудиторії та збільшенням кількості нових релізів ігрова індустрія стає однією з найбільш конкурентних галузей у світі технологій. У гравців сьогодні надто великий вибір — компанії змушені змагатися не лише за продаж, а й за час, який люди готові витратити на їхній продукт.

Витримати конкуренцію та не загубитися серед тисяч компаній дозволяє лише професійний підхід до розробки гри. Він починається з аналізу ландшафту ринку та обраної ніші, вивчення актуальних потреб аудиторії, чіткої постановки завдань та якісної технічної реалізації проєкту.

Команда AVADA MEDIA займається розробкою ігор на замовлення понад 10 років, ми реалізували десятки геймдев-проєктів. Компанія пропонує обслуговування повного циклу: реалізуємо ваші ідеї під ключ – від концепції та дизайну до ігрової механіки та коду.

Розробка ігор

Причини високої конкуренції в ігровому бізнесі

Для успішного виходу ринку за умов глобалізації та високої насиченості індустрії однієї хорошої ідеї недостатньо — необхідний високий рівень виконання кожному етапі розробки. Ринок характеризується високим рівнем конкуренції — з одного боку великі корпорації з багатомільйонними бюджетами та франшизами, з іншого — талановиті інді-розробники, які активно освоюють ніші.

Швидкий розвиток технологій (ШІ, VR/AR, хмарний геймінг) відкриває нові ніші та можливості, але одночасно підвищує вимоги до якості продуктів та швидкості адаптації. Посилюється і міжплатформна боротьба між продуктами для мобільних пристроїв, ПК, консолей та хмарних платформ.

У таких умовах здатність компанії трансформувати ідею в конкурентоспроможний продукт, що відповідає вимогам ринку та очікуванням користувачів, є критично важливою. Для досягнення цієї мети необхідний індивідуальний підхід до кожного проєкту, ретельне опрацювання всіх етапів виробництва та високий рівень виконання на кожному з них. Саме цими засадами керується команда AVADA MEDIA.

Від чого залежить ефективність розробки ігор

Що ми маємо на увазі під професійним підходом до розробки ігор:

Чітка постановка цілей

  • Ретельне опрацювання концепції та ідеї проєкту, вибір ніші.
  • Актуальність жанру, розуміння трендів, конкурентного середовища та вимог платформ.
  • Розуміння смаків, уподобань та особливостей аудиторії (віку, використовуваних пристроїв, очікувань).
  • Чітке документування вимог та очікувань клієнта – наявність докладного геймдизайн-документа для комплексного бачення та послідовного виконання завдань, вимірюваності результатів та стабільної роботи.

Опрацювання цілей та складання геймдизайн-документа – фундамент успішного ігрового проєкту. Це допомагає зафіксувати мету та сформулювати концепцію, забезпечуючи ефективне планування, керування та контроль якості при розробці ігор на замовлення.

Вибір кваліфікованої команди

  • Підбір розробників із релевантним досвідом та компетенціями — програмістів, геймдизайнерів, аніматорів, художників тощо.
  • Організація злагодженої роботи та продуктивної комунікації фахівців та замовника.
  • Ефективний менеджмент – грамотна організація команди, управління ресурсами та термінами.

Тільки фахівці з відповідною кваліфікацією та профільним досвідом здатні створити гру, яка буде рентабельна, цікава цільовій аудиторії та технічно стійка. Підбір команди – це стратегічна інвестиція, від якої залежить результат розробки гри та успіх її релізу.

Релевантні інструменти та технології

  • Вибір відповідного під завдання проєкту двигуна (Unity, Unreal Engine і т.д.).
  • Актуальний стек технологій, внутрішніх інструментів, автоматизація (наприклад, CI/CD та систем збирання).
  • Готові ассети, модулі та фреймворки для оптимізації процесу розробки.

Вибір та комбінація інструментів та технологій впливають на продуктивність, масштабованість та окупність продукту, темп та вартість послуг з розробки гри, якість геймплею та візуалу. Також від технічного стека залежить адаптивність проєкту під різні платформи та можливість інтеграції монетизації, аналітики, сторонніх сервісів.

Тайм менеджмент, ефективне управління

  • Реалістична оцінка термінів із розстановкою пріоритетності завдань.
  • Ітеративний процес роботи та моніторинг прогресу (agile, scrum, kanban).
  • Прототипування та тестування на початкових етапах для відсіву неробочих гіпотез.

Тайм-менеджмент, ітеративна робота, прототипування та тестування критично важливі на ранніх етапах розробки гри під ключ. Ці елементи роботи дозволяють ефективно управляти ризиками, економити ресурси та забезпечувати результат, що відповідає очікуванням замовника та аудиторії.

Збір зворотного зв’язку, тестування

  • Застосування плейтестів, залучення фокус-груп.
  • Комплексне тестування на наявність багів (функціональне, комбінаторне, дослідницьке, регресійне, ігрове та ін), усунення недоліків.
  • Адаптація та доопрацювання продукту на основі відгуків від аудиторії.

Збір зворотного зв’язку та тестування – невід’ємна частина ігрового виробництва. Вони дозволяють перевірити гіпотези та життєздатність дизайнерських рішень, виявити баги та слабкі місця в геймплей, перевірити UX, стабільність сервера, сумісність з різними пристроями та ін. Замовити розробку гри під ключ із дотриманням цих умов можна у AVADA MEDIA.

Відповідальний підхід до тестування продукту перед виходом на ринок дозволяє підготуватися до успішного релізу, запобігти витрачанню ресурсів на непотрібні функції та невдалі ідеї та покращити користувальницький досвід.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Мобільна RPG головоломка

6 складових якісної, успішної гри

Якісна гра – результат комплексного підходу кожному етапі розробки. Ось шість основних аспектів, що впливають на те, як аудиторія прийме ваш продукт:

Опрацьована, збалансована графіка

Користувачі чекають на якісну картинку, хорошу кольоропередачу і високу деталізацію. При цьому в ході розробки ігор та програм важливо оптимізувати споживання ресурсів — щоб пристрій користувача не перевантажувався.

Цікавий, динамічний геймплей

Складові успіху – захоплююча, оригінальна механіка з поступовим ускладненням завдань, різноманітність взаємодій та активностей (середовище, вороги, артефакти, альтернативні рішення, бонусні рівні).

Забезпечити та утримати інтерес гравців у процесі проходження дозволяє аналіз аудиторії, розуміння ландшафту ринку та актуальних тенденцій.

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та правила

Зручне меню, простий доступ до важливої ​​інформації та логічне розташування кнопок мають значення. При створенні гри важливо дотриматися балансу між оригінальністю і простотою.

Проходити завдання має бути цікаво та посильно. У цьому допомагають чітко опрацьовані правила та послідовна логіка: щоб гравець швидко орієнтувався у законах всесвіту, принципах взаємодії з оточенням та іншими учасниками. Усі дії повинні мати передбачуваний, обґрунтований результат.

Якісний бекенд

Стабільна робота програми та хороший користувальницький досвід несумісні з багами та збоями. Для успіху необхідні продумана ігрова механіка та технічно грамотна реалізація кожного елемента, включаючи чітке керування та чуйність.

Різноманітність контенту

Альтернативні завдання, тактики і стилі гри, додаткові вороги, здібності, приховані рівні, міні-ігри та відгалуження сюжету урізноманітнюють досвід користувача і підвищують залучення.

Варіантів утримати та підвищити повертаність гравців багато: нові режими, досягнення, цілі, альтернативні фінали, онлайн-змагання. В AVADA MEDIA можна замовити розробку гри з усіма цими елементами у різних комбінаціях.

Атмосфера та мотивація гравців

Візуальне оформлення, унікальний світ з автентичною естетикою та історією, опрацьований сюжет та цікаві персонажі допомагають користувачам поринути у ваш всесвіт. Ускладнення завдань по ходу сюжету, продумане розміщення ворогів та об’єктів на шляху гравця забезпечують наростання інтересу.

Чітко поставлені завдання та продумана система винагород (окуляри, здібності, предмети тощо) підтримують азарт і дають відчуття прогресу. Розробники AVADA MEDIA створюють ігри з урахуванням цих правил.

Screenshot
Screenshot
Screenshot

Приклади інтерфейсу гри

Етапи розробки гри

Процес створення ігор на замовлення включає п’ять великих етапів, кожен з яких ділиться на кілька стадій та напрямків роботи.

Препродакшн (pre-production)

На етапі препродакшена закладаються ключові компоненти майбутнього проєкту, забезпечуючи стабільність та передбачуваність розробки ігор програмістами та іншими фахівцями.

Підготовчі роботи:

  • створення концепції;
  • аналіз ринку, аудиторії, платформ;
  • доопрацювання концепції;
  • написання геймдизайну документа;
  • формування складу команди;
  • прототипування геймплей;
  • планування бюджету та строків.

Препродакшн дозволяє уникнути непорозумінь, затримок та дорогих переробок, даючи якісний старт усьому виробничому циклу.

Продакшн (production)

Це основний етап розробки гри, під час якого концепції, зафіксовані в дизайн-документі, технічному завданні та прототипах, втілюються у працездатний продукт:

  • програмування логіки та механік;
  • створення персонажів, оточення, UI;
  • дизайн рівнів (level design, мапінг) – створення рівнів гри, місій, завдань, локацій;
  • озвучення, звукові ефекти, накладання музики;
  • інтеграція ШІ-рішень та мультиплеєра (опціонально).

На цій стадії задіяні всі основні фахівці: програмісти, гейм-дизайнери, художники, аніматори, сценаристи, тестувальники. Усі елементи інтегруються в єдину систему, продакшн – основа матеріального втілення гри.

Тестування (QA)

Етап тестування (Quality Assurance) критично важливий при розробці ігор на замовлення – він забезпечує високу якість кінцевого продукту:

  • пошук та усунення багів та інших недоліків;
  • перевірка геймплей;
  • тестування на сумісність із платформами та пристроями;
  • збирання зворотного зв’язку від фокус-груп, плейтести;
  • робота з аналітикою;
  • доопрацювання товару.

Від тестування залежить якість, стабільність, конкурентоспроможність та комерційний успіх проєкту. Доробка гри на основі тестування зміцнює довіру аудиторії, підтримує імідж компанії, знижує витрати на пострілізне обслуговування.

Реліз

Це кульмінація розробки гри – випуск товару ринку. Це стратегічно важливий етап, від якого залежить сприйняття та успіх продукту:

  • складання та завантаження фінальної версії гри на платформи (Steam, App Store та ін.);
  • техпідтримка релізної версії (оновлення контенту).

Після релізу продукту отримує доступ широка аудиторія. Ця стадія показує, як ринок, гравці, ЗМІ та видавці сприймають гру фактично, наскільки вдалося реалізувати комерційні та іміджеві цілі.

Від того, наскільки якісно проведено реліз, залежить майбутнє та потенціал проєкту — доцільність та перспективність оновлень контенту, доповнень (DLS), проведення активностей, створення сіквелів та франшизи.

Пост-релізна техпідтримка

В умовах високої конкуренції і стрімко змінюваних очікувань користувача пост-релізна технічна підтримка — завершальний, але не менш важливий етап життєвого циклу гри. Він забезпечує стабільну роботу та розвиток проєкту після виходу на ринок:

  • внесення оновлень та виправлень;
  • запуск сезонних подій та додаткового контенту (DLS);
  • аналіз поведінки та відгуків гравців;
  • взаємодія з комьюніті;
  • реалізація монетизації та внутрішньоігрових покупок (опціонально).

Пост-релізна техпідтримка забезпечує технічну стабільність, актуальність та комерційний успіх гри у довгостроковій перспективі.

Дотримання цієї послідовності дій при аутсорсі розробки ігор дозволяє AVADA MEDIA створювати якісні IT-продукти без багів та помилок, здавати їх в обумовлені терміни відповідно до прописаного техзавдання та очікувань клієнта.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Приклади інтерфейсу мобільної гри

Як ми працюємо

Якщо вас цікавить розробка гри з нуля

Створення гри з нуля – багаторівневий процес, що вимагає професійного підходу, стратегічного мислення та глибокого розуміння специфіки ігрової індустрії. Спеціалісти AVADA MEDIA пропонують комплексний супровід розробки IT-продуктів від ідеї до релізу з подальшою технічною підтримкою.

Яким буде алгоритм дій, якщо вас цікавить розробка гри під ключ:

  • Закріплення за проєктом команди досвідчених розробників, котра оперативно реалізує ваші ідеї під ключ.
  • Аналіз ринку, ніші, аудиторії.
  • Розробка документації з ігрового дизайну.
  • Пропозиція концепцій, варіантів художніх стилів і персонажів, що запам’ятовуються.
  • Прототипування основних механік та елементів ігрового процесу для перевірки гіпотез на працездатність та тестування інтересу з боку гравців.

Гнучкий, поетапний виробничий цикл розробки ігор під ключ та ітеративний формат співпраці забезпечують оперативне внесення змін та змін без зупинки процесу.

  • Організація плавного запуску для збирання зворотного зв’язку перед релізом.
  • Технічна підтримка продукту після його офіційного виходу, випуск оновлень тощо.

Гнучка модель взаємодії у поєднанні з командою досвідчених розробників забезпечують високу якість результату та його відповідність очікуванням аудиторії. Скільки коштує створити гру з нуля і в який термін може бути готовий ваш проєкт, підкаже фахівець AVADA MEDIA – звертайтеся.

Якщо ви бажаєте прискорити реліз наявного продукту

Для реалізації ігрового проєкту не завжди є потреба формувати повністю укомплектований штат, що включає фахівців усіх профілів. Іноді ефективніше на проєктній основі залучити зовнішню команду, що відповідає цілям і масштабам задуму, що стоять перед компанією.

У разі формується команда, адаптована під конкретні потреби замовника — із залученням фахівців із компетенціями, необхідні успішного завершення проєкту.

Таке посилення внутрішнього штату замовника дозволяє оптимізувати процес виробництва та забезпечити своєчасну підготовку до дати запуску та успішний вихід на ринок. Для уточнення попередньої ціни розробки гри рекомендуємо звернутися до фахівців AVADA MEDIA – після консультації буде підготовлено індивідуальний розрахунок на основі цілей та особливостей проєкту.

Такий підхід дозволяє точково закрити всі потреби проєкту, прискорити ігровиробництво та звести до мінімуму потенційні ризики зриву дедлайнів без необхідності розширювати штат компанії.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Мобільна RPG гра

Спектр послуг для створення ігор

Команда AVADA MEDIA надає повний спектр послуг для створення ігор, давайте розглянемо їх детальніше:

Розробка геймдизайну

Мета кожного замовника та розробника ігор — створити захоплюючий, інтуїтивно зрозумілий та залучаючий продукт. Саме за досягнення цих результатів відповідає game design. Геймдизайнери опрацьовують сюжет, інтерфейс, логіку взаємодії користувачів з віртуальним всесвітом проєкту, механіки, баланс та візуальний стиль.

Gamedesign-напрямок розробки враховує розважальний аспект, психологію гравців, можливі сценарії поведінки, мотивації. Як зібрати всі ці елементи воєдино, оптимізувати геймплей і підвищити шанси на комерційний успіх тайтла, звернувшись до нас, можна дізнатися тут.

Створення ТЗ для мобільної гри

Успіх геймпроєкту неможливий без грамотного планування. Розробка технічного завдання для mobile ігор забезпечує відповідність продукту очікуванням цільової аудиторії та бізнес-цілям замовника. У цьому документі після первинної консультації прописуються цілі проєкту, результати вивчення конкурентного ландшафту, особливості ЦА, функціонал, механіки, графіка, технологічний стек та інші аспекти розробки, від яких залежить результат.

Детальніше про те, для чого потрібне ТЗ гри, а також як воно підвищує якість кінцевого продукту і прозорість співпраці, можна прочитати на цій сторінці.

Розробка дизайну 2D персонажів

2д-дизайн героїв — створення їхніх візуальних образів у двовимірному просторі. У процесі опрацьовуються пропорції, силует, одяг та аксесуари, колірна гамма, міміка. Працюємо у різних стилях — від мінімалістичного піксель-арту та різноманітних стилізацій (наприклад, під живопис) до реалізму з акцентом на анатомію, світлотінь та текстури.

Як зробити своїх персонажів не просто самобутніми та впізнаваними, а й органічним продовженням наративу гри, розкривши їхній характер і мотивації, розповідаємо тут.

Створення дизайну 3D персонажів

Тривимірні герої виразні завдяки об’єму, що забезпечує глибше занурення користувача в атмосферу та підвищує естетичну цінність продукту. 3д-дизайн дозволяє досягти високого рівня реалістичності та деталізації, експериментувати з освітленням і ракурсами, що спрощує анімування та подальшу розробку.

3d design персонажів замовляють для ігор, відеороликів, фільмів, реклами, VR/AR та інших цифрових проєктів. Детальніше про те, як ми створюємо тривимірних героїв — на цій сторінці.

Розробка анімації для ігор

Навіть найякісніша графіка без руху може виглядати статично та нудно. Анімація оживляє героїв, надає динаміки ігровому процесу, оточенню та подіям, роблячи тайтл по-справжньому захоплюючим. Моушн-дизайн допомагає передавати відтінки емоцій, характер, візуалізувати мотивації героїв та особливості віртуального всесвіту загалом, посилюючи ефект присутності.

Динамічна графіка додає проєкту глибини, дозволяючи досягти унікальної атмосфери, ефективно залучати та утримувати аудиторію, підвищуючи комерційну цінність продукту. Про те, які види ігрової анімації можна замовити та про етапи їх створення фахівцями студії AVADA MEDIA, читайте тут.

Розробка ігор на Unity

Головна перевага цього движка — кросплатформність. Unity дозволяє створити тайтл, який одразу працюватиме на 25+ операційних системах, без необхідності переписувати код. Інструмент дає змогу суттєво розширити охоплення аудиторії та прискорити вихід на ринок. Велика бібліотека готових плагінів, застосування C# та модульної системи написання геймпроєктів знижують вартість розробки. А вбудовані сервіси для анімації та оптимізації допомагають досягти справді високої якості продукту, підвищуючи його комерційний потенціал.

Рішення універсальне — на Unity створюють 2D та 3D ігри для мобільних платформ, консолей, ПК та браузерів. Про те, які переваги дає цей движок на додаток до високої продуктивності, мультиплеєрності, а також реалістичності графіки та фізики, читайте тут.

Розробка ігор на Unreal Engine

Завдяки гнучкості IT-рішень та інструментів UE на цьому движку можна розробити геймпроєкт будь-якого жанру та масштабу. Він підтримує всі популярні платформи та дозволяє реалізувати фотореалістичну графіку.

Використання інструменту безкоштовне, поки дохід від гри не перевищить 1 млн доларів, плюс у нього велика спільнота та безліч готових ассетів, а за допомогою хмарного рішення MetaHuman Creator реалістичні персонажі створюються буквально за хвилини. Завдяки цьому строки розробки та витрати на проєкт суттєво скорочуються. Про інші переваги Unreal Engine у геймдеві та не тільки читайте на цій сторінці.

Розробка online ігор

Онлайн-тайтли — один із найдинамічніших та перспективних сегментів геймдева. Вебрішення відкривають великий вибір жанрів та форматів, від простих браузерних аркад до масштабних мультиплеєрних проєктів. Цей напрямок ігрової індустрії дозволяє швидко залучати та утримувати аудиторію, формуючи лояльну спільноту поза географічними рамками та типами пристроїв.

Детальна інформація про те, як ми реалізуємо online проєкти — тут.

Розробка ігрових серверів

Стабільне з’єднання та комфортний геймплей — невіддільні атрибути якісних онлайн- та мультиплеєрних тайтлів. Досягти такого результату дозволяє продумана серверна архітектура. Без неї неможливе проведення масових змагань та кіберспортивних турнірів. Крім того, сервери забезпечують безперебійну роботу масштабних віртуальних світів.

Інвестиції в цей напрямок розробки ігор підвищують якість та можливості продукту. Що, своєю чергою, збільшує лояльність аудиторії, знижує ризик технічних проблем та сприяє комерційному успіху продукту. Дізнатися більше про типи, завдання ігрових серверів та про етапи їх розгортання можна перейшовши за посиланням.

Розробка казуальних ігор

Casual games — ефективний спосіб швидко вийти на ринок і завоювати широку аудиторію, забезпечивши високу залученість та хороші показники монетизації. Такі проєкти відрізняються простотою правил, інтуїтивно зрозумілим керуванням та короткими ігровими сесіями, завдяки чому доступні користувачам з будь-яких пристроїв у зручний для них час.

Казуальні тайтли підходять для мобільних платформ, соцмереж, рекламних та освітніх цілей. Це універсальне рішення для розваг, гейміфікації бізнесу, просування брендів та послуг, а також інтерактивного, у тому числі корпоративного, навчання. Детальніше про особливості, види та етапи розробки казуальних ігор можна прочитати на цій сторінці.

Створення промо-ігор

Рекламні геймпроєкти — ефективний інструмент для просування товарів, компаній та послуг. Відмінна риса промо-ігор — поєднання розважального елементу та маркетингу: користувачі отримують яскравий інтерактивний досвід взаємодії з брендом, а бізнес — можливість донести свій меседж та прорекламувати асортимент у цікавій для цільової аудиторії формі, за зручними для неї каналами.

Додавання до таких проєктів системи балів, досягнень, бонусів та різноманітних рейтингів додатково підвищує залученість і повернення користувачів. Для гейміфікації можна використовувати будь-які жанри — від браузерних міні-аркад до вражаючих VR/AR тайтлів. Детальна інформація про можливості промо-ігор та про те, як ми їх розробляємо, знаходиться тут.

Розробка 3D ігор

Тривимірний простір, об’ємна графіка та реалістична візуалізація відкривають великі можливості для створення деталізованих віртуальних світів та яскравих персонажів. Ці особливості 3D ігор підвищують рівень занурення, залученості та утримання користувачів. Екшени, шутери, симулятори, пригодницькі проєкти та RPG — сучасні технології дозволяють реалізувати складні механіки та анімацію, роблячи геймплей насиченим і самобутнім.

3D тайтли створюються для ПК, мобільних пристроїв, консолей, VR-платформ, дозволяючи охоплювати широку аудиторію, забезпечуючи захоплюючий ігровий досвід та емоційну залученість. Про те, як ми розробляємо 3D ігри, за допомогою яких технологій і від чого залежить ціна, читайте на цій сторінці.

Створення крипто-ігор на блокчейн

Це інноваційний сегмент розробки геймпроєктів. У них внутрішньоігрові активи та валюта будуються на технології блокчейн, яка забезпечує безпеку, прозорість ігрової економіки та повноцінне володіння цифровими активами. У blockchain-тайтлах користувачі купують, продають та обмінюють унікальні токени (NFT), маючи можливість отримувати від гри реальний дохід.

Варіантів крипто- та блокчейн-ігор багато — від колекційних карткових застосунків і стратегій до метавсесвітів. Такі проєкти залучають платоспроможну аудиторію, дозволяють розширити моделі монетизації коштом криптовалют і торгівлі NFT, а також підвищити лояльність аудиторії. Детальніше про особливості та переваги розробки криптоігор на блокчейн можна прочитати перейшовши за посиланням.

Розробка Telegram ігор

Легкий доступ, миттєвий запуск та інтеграція з соціальними функціями месенджера — геймпроєкти для Telegram забезпечують швидкий вихід на ринок і великі охоплення. Це можуть бути мінізастосунки або ігрові боти у різних жанрах (від казуальних клікерів, головоломок та вікторин до багатокористувацьких тайтлів з елементами стратегії та RPG).

Завдяки функціоналу Telegram із вбудованими сповіщеннями такі проєкти ефективно залучають та утримують аудиторію, використовуються як розвага, інструмент для просування та гейміфікації. Про те, як ми розробляємо ігри в Telegram, а також які переваги вони дають, крім доступу до мільйонної аудиторії та можливості збору аналітики в реальному часі, читайте тут.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

Telegram game

Повний цикл розробки гри на замовлення з AVADA MEDIA: від ідеї до релізу

Обговорення концепції та попередня оцінка проєкту

Перший етап ігрового виробництва – підготовчий: детальне обговорення ключових параметрів проєкту: концепції та ідеї, очікувань, бізнес-цілей, бюджету, термінів реалізації та виробничого графіка.

У рамках обговорення уточнюються основні аспекти:

  • Жанрова приналежність та ключова ігрова механіка – планується створити шутер, стратегію, головоломку, платформер, RPG або симулятор.
  • Особливості цільової аудиторії — дорослі, підлітки, діти, казуальні гравці або хардкор-геймери, переваги у жанрах, гео- та культурна складова, мотивація (розвага, спілкування, досягнення тощо).
  • Платформа розробки – мобільні пристрої (iOS, Android), ПК, консолі чи браузерні рішення.

Попереднє опрацювання цих аспектів дозволяє закласти основу для наступних етапів продакшену та забезпечити відповідність продукту очікуванням замовника, цільової аудиторії та ситуації на ринку. Складаються попередні розрахунки вартості послуг з розробки гри, яка залежить від обраного жанру та складності, очікувань по термінах, технологічного стеку, необхідної кількості та рівня кваліфікації спеціалістів. Як правило, попередня вартість розробки гри за проєктом ми повідомляємо протягом тижня після першої консультації.

Проєктування (підготовка до виробництва)

Після узгодження ключових параметрів проєкту необхідно формалізувати співпрацю:

  • укладається договір про надання послуг із чітко прописаними термінами, етапами та умовами реалізації;
  • формується проєктна команда для розробки гри зі спеціалістів, що відповідають завданням проєкту та жанровій специфіці гри;
  • готується пакет технічної та організаційної документації.

Ці кроки забезпечують прозорість співпраці, ефективність проєктного управління та вимірювання результатів.

Перед початком продакшену та програмування складаються та узгоджуються:

  • Геймдизайн-документ (GDD) з докладним описом наративу, механік, взаємозв’язків, геймплея, ігрових циклів, технологій (Unity, Unreal Engine або інший двигун, в 2D або 3D, в стилі реалізму, аніме та ін.).
  • Документ з описом візуальної складової із заданими художнім стилем, побажаннями та конфігураціями дизайну персонажів, палітрою, референсами тощо.

Етап підготовки до виробництва гри займає в середньому 1-2 місяці залежно від складності проєкту.

Створення MVP, уточнення вартості розробки гри

Маючи чітке розуміння концепції та візуально-сюжетної стилістики проєкту, студія розробки ігор AVADA MEDIA визначає перелік ключових елементів, потрібних для створення мінімально життєздатного продукту (MVP), необхідного для м’якого запуску (soft launch). доступу.

Мета – тестування ігрових механік, сюжетних елементів, стилістичного оформлення, а також збір первинного зворотного зв’язку від цільової аудиторії для доопрацювання окремих елементів за потреби. На основі аналізу даних про трудовитрати та ресурси, необхідні для випуску MVP, формулюється остаточний бюджет проєкту.

Розробка гри (програмування, художнє та звукове оформлення)

Це основний етап виробничого циклу — команда розробників поетапно реалізує функціонал гри відповідно до затвердженого технічного завдання та графіка. Команда AVADA MEDIA щотижня надає докладні звіти про виконані обсяги роботи, забезпечуючи прозорість взаємодії на кожному етапі. Виробництво продукту розбите на спринти (невеликі етапи). Через 1-2 тижні після старту за підсумками кожного такого спринту щотижня ви зможете тестувати та оцінювати реалізовані елементи. У середньому через 3 місяці після початку робіт (залежно від складності та масштабу проєкту) MVP гри стає доступним для первинного тестування.

Тестування (запуск тестової версії для внутрішніх гравців)

Це ключова стадія тестування готового продукту перед м’яким запуском, особливо якщо в ньому реалізовані експериментальні механіки або наративні елементи, що вимагають попередньої оцінки та можливого доопрацювання на основі зворотного зв’язку.

Тестування дозволяє:

  • оцінити ефективність, доступність та привабливість механік та наративу для гравців;
  • одержати зворотний зв’язок перед запуском;
  • виміряти рівень залученості – як фокус-група реагує на різні елементи ігрового процесу, що виходить/викликає інтерес, а що ні і чому.

Ця інформація дає матеріал для подальшої оптимізації та програмування гри – усунення багів та неочевидних проблем з управлінням, доопрацювання місій.

М’який запуск, оптимізація

Цей етап дозволяє отримати більш повну картину про можливі недоліки, поведінку користувачів та скоригувати механіки та/або доопрацювати контент. У разі м’якого запуску (soft launch) до тестової версії отримує доступ обмежена кількість гравців для тестування продукту в реальних умовах. Цей етап допомагає остаточно підготуватися до повного релізу, оцінити рівень залученості та утримання користувачів, успішність обраної моделі монетизації, сильні та слабкі сторони гри та забезпечити успішніший запуск на широку аудиторію.

Реліз

Офіційний реліз – запуск остаточної версії гри ринку. Усі механіки, контент та функціонал відповідають технічному завданню та геймдизайн-документу. Продукт функціонує стабільно та готовий до продажу та виходу на ринок. На цьому етапі створюються трейлери, скріншоти, сторінки онлайн-магазинах. Це початок взаємодії з реальними гравцями та вдосконалення проєкту відповідно до зворотного зв’язку від цільової аудиторії.

Підтримка після релізу

Команда AVADA MEDIA створить гру та забезпечить її технічне обслуговування після релізу:

  • управління активностями у грі;
  • оновлення контенту (нові місії, рівні, тимчасові події, сіквели).

Це допомагає зробити продукт кращим, забезпечивши його актуальність, стимулює та підтримує інтерес аудиторії.

Докладніше про етапи розробки ігор ми писали тут.

Технології, які ми використовуємо для розробки ігор

Застосовуємо широкий спектр актуальних технологій:

Ігрові двигуни:

  • Unity – універсальний, підходить для створення 2D та 3D ігор, у тому числі мобільних.
  • Unreal Engine – найбільш потужний двигун для розробки ігор з просунутою графікою.

Графіка та моделювання:

  • Для 3D-моделювання використовуємо Blender, Autodesk Maya, 3ds Max, ZBrush.
  • Для 2D-графіки використовуємо Adobe Photoshop, Illustrator, Krita, для 2D-анімації – Spine та Aseprite.
  • Робота з текстурами: Substance Painter, Quixel Mixer.

Мови програмування:

  • C# – розробки ігор на Unity.
  • C++ – під час створення проєктів на Unreal Engine.
  • Python, JavaScript – для скриптів.

Серверні технології: Photon, Mirror, PlayFab, AWS GameLift, Azure PlayFab.

Мережеві протоколи: TCP, UDP, WebSocket.

Бази даних та бекенд: Firebase, MongoDB, PostgreSQL, Redis.

IDE та середовища розробки: Visual Studio, Rider, VS Code.

Тестування та аналітика: Unity Analytics, GameAnalytics, Adjust.

Завдяки широкому технологічному стеку, наша команда розробляє як прості, так і високонавантажені ігрові проєкти, адаптовані під різні платформи, цільові аудиторії та операційні системи.

Screenshot
Screenshot
Screenshot

Програми, які ми використовуємо для розробки ігор

Комплексна розробка ігор: переваги співпраці з AVADA MEDIA

AVADA MEDIA більше 10 років працює в IT-індустрії, роблячи ігри в десятках жанрів для популярних платформ та ОС. Досвід та експертиза компанії дозволяють успішно реалізовувати проєкти будь-якого ступеня складності – від класичних ігрових рішень до інноваційних продуктів, заснованих на технологіях блокчейн та штучного інтелекту:

  • Компанія має в своєму розпорядженні команду досвідчених фахівців з багаторічним стажем в ігровій індустрії – розробників, геймдизайнерів, тестувальників та інших профільних експертів. Робота над кожним проєктом будується на індивідуальному підході з урахуванням цілей, завдань та специфіки продукту та аудиторії замовника.
  • Процеси побудовані таким чином, щоб забезпечити точне дотримання термінів та домовленостей на кожному етапі створення ІТ-продукту. AVADA MEDIA бере на себе повний цикл виробництва: від розробки та технічної реалізації концепції до тестування та пост-релізної підтримки.
  • У рамках комплексного підходу виконуються роботи з фронтенду та бекенду, А/В тестування ігрових механік, збір та аналіз користувальницького зворотного зв’язку.
  • Стек актуальних технологій, сучасні ігрові движки та мови програмування, які застосовує компанія в роботі, дозволяють створювати візуально привабливі та функціональні ігри з оригінальними механіками.
  • Окрема увага приділяється питанню оптимізації – ігри, випущені командою AVADA MEDIA, стабільно показують себе, зокрема, на пристроях з обмеженими технічними ресурсами.
  • Співпраця з клієнтами компанія будує на засадах прозорості та гнучкості. Це досягається за рахунок регулярної звітності, оперативної комунікації та готовності до внесення коригувань у виробничий процес або концепцію на будь-якому етапі реалізації проєкту.
  • Будучи добре знайомою зі специфікою та динамікою процесів в індустрії геймдева, компанія AVADA MEDIA забезпечує адаптацію проєкту до змінних вимог з урахуванням продуктивності процесів, дотримання термінів та якості кінцевого продукту.

Хочете проконсультуватися, дізнатися, скільки коштує розробити гру за вашою концепцією, або просто отримати відповідь на питання по геймдеву? Пишіть – відповімо, запропонуємо рішення для досягнення ваших цілей.

Працюємо під ключ та на аутсорсі, готові створити гру з нуля та швидко підключитися на будь-якому етапі реалізації вашого проєкту, звертайтесь.

Розробка ігор і додатків для розваг

Приклади розроблених ігор

Питання та відповіді

Screenshot ×
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@

Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:

+ 38 (097) 036 29 32