Розробка ігор для Telegram GameDev
Кілька років тому Telegram оголосив про запуск власної ігрової платформи всередині месенджера, і до 2022 року став популярним місцем для геймінгу, де мільйони користувачів по всьому світу можуть насолоджуватися індивідуальними або розрахованими на багато користувачів проєктами. Звичайно, він не дуже підходить для складних ігор на кшталт MMORPG або шутерів, але захоплюючі головоломки, аркади, стратегії та інші казуалки тут виглядають цілком органічно та мають високий попит.
Ось кілька причин використовувати Telegram для розміщення ігор:
Що стосується самих гравців, то для них ігри в Telegram – це можливість весело провести час, без необхідності завантажувати та встановлювати на свій смартфон. Усі дії відбуваються всередині месенджера та витрачають мало трафіку.
Технології розробки Telegram-ігор Telegram Games
Для створення ігор у месенджері використовується стандартний набір інструментів фронтенд-девелопера: HTML5, JavaScript та CSS. З їхньою допомогою можна створити проєкт повністю з нуля, але часто це не зовсім доцільно, оскільки вимагає великих витрат.
Натомість, щоб підвищити швидкість виходу проєкту на ринок розробники використовують двигуни для створення браузерних ігор. Вони містять готові бібліотеки та асети, що спрощують роботу з графікою, звуковими ефектами, фізикою об’єктів тощо.
Вибір двигуна залежить від технічних параметрів майбутньої гри.
Наприклад, для створення проєктів із двовимірним геймплеєм ідеально підійде Construct. Він містить понад 20 готових плагінів та понад 70 візуальних ефектів, які можна використовувати повністю безкоштовно. Для 3D-ігор хорошим вибором буде PlayCanvas – це опенсорс движок, що забезпечує високу швидкість завантаження програми, що використовується багатьма великими видавцями.
Крім того, ігри для Telegram можна створювати в роботі для розробників @BotFather через спеціалізований API.
Популярні ігрові боти Game Bots
Сьогодні в Telegram існує безліч ботів, які пропонують гравцям великий перелік розваг. Розглянемо найпопулярніші з них.
Це перший бот, на якому стали доступні HTML5-ігри. Сьогодні у ньому представлено понад 37 унікальних проєктів з індивідуальним чи мультиплеєрним геймплеєм, серед яких аркади, гонки, головоломки та навіть шутери. Незважаючи на просту графіку і нехитрий ігровий процес, проєкти мають якийсь власний шарм і залучають десятки тисяч користувачів.
Основна спеціалізація компанії Ludei – випуск HTML5 ігор на власній платформі Cocoon. У Telegram-боті компанія пропонує геймерам 4 популярні проєкти: iBasket, Sumon, JumpingSubmarine та AngryPiano. Усі проєкти можна зіграти поодинці або разом із друзями.
Бот пропонує геймерам зіграти в одну із двох захоплюючих ігор. Перша – класична вікторина у форматі «Хто хоче стати мільйонером?», а друга – аркада Catastrophe.
Бот пропонує геймерам лише одну гру, яка має великий попит серед фахівців IT-спеціальності. Геймплей побудований навколо програміста, який постійно тікає від дедлайну, принагідно збираючи частини коду, в чому йому допомагають різні бонуси та віртуальні колеги, такі як менеджери та дизайнери.
Текстові ігри для Telegram Game Development
Окрім графічних 2D та 3D-проєктів у месенджері користуються попитом текстові ігри. Це можуть бути стратегії, вікторини, квести та інше.
Одним із яскравих прикладів таких геймів є серія «Привіт, незнайомець», де з людиною в режимі реального часу спілкується віртуальний співрозмовник, який потрапив у незвичайну ситуацію, і від гравця залежить його подальша доля.
Ігри в Telegram для просування бізнесу GameDev
Сучасні ігри можуть використовуватися не тільки для розваги. Багато компаній використовують їх для гейміфікації свого маркетингу та ефективнішого залучення свіжої, лояльної аудиторії, а також утримання існуючих клієнтів. Такий тренд пов’язаний з тим, що користувачі щодня отримують тисячі рекламних повідомлень, через що завоювати їхню увагу стає дедалі складніше. У той же час, промо-ігри допомагають брендам доносити цінність свого продукту і підтверджувати компетенцію.
Сьогодні промо-ігри у своїх маркетингових стратегіях використовують корпорації Nike, Microsoft, Starbucks та Samsung, а за підсумками 2021 року загальний ринок гейміфікації зріс до $180 мільярдів, що доводить доцільність використання такого підходу.
Ігри в Telegram відмінно підходять для виконання таких завдань, що пов’язано з їхньою відносно невисокою вартістю та можливістю швидкого запуску.
Створення Telegram-ігор в AVADA MEDIA AVADA MEDIA
Разработка каждой новой игры это сложный процесс, состоящий из многих этапов:
Такий підхід дозволяє створювати цікаві проєкти з продуманим ігровим процесом, які стануть привабливими для користувачів та отримають визнання. Ми, в компанії AVADA MEDIA, маємо практичний досвід реалізації ігор різного масштабу та допоможемо втілити в життя практично будь-яку вашу ідею.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32