GameDev

Canvas ігри

Canvas ігри

GameDev

Canvas ігри GameDev

Ігри на HTML5 користуються високою популярністю, оскільки в них можна грати прямо в браузері, месенджерах або в соціальних мережах, без необхідності завантажувати і встановлювати на свій пристрій. Для їх розробки можуть використовуватись різні технології, однією з яких є Canvas. Це елемент HTML5, який дозволяє створювати динамічну графіку, анімації та відео в режимі реального часу.

На відміну від застарілого Flash, Canvas вбудований прямо в HTML і спочатку підтримується браузерами, а також є частиною DOM. Розробникам це дозволяє створювати неймовірно чуйні інтерфейси, а геймерам – можливість грати без встановлення додаткових модулів, таких як flash-плеєр.

До того ж, програми на Canvas можна переглядати на різних пристроях, включаючи Android, iOS та PC без додаткових доопрацювань.

Жанри ігор на Canvas

Game Development

Жанри ігор на Canvas Game Development

Незважаючи на всі свої переваги, Canvas все-таки не призначений для розробки великих проєктів. Наприклад, створити на ньому MMORPG або MOBA-гру не вийде, але різні казуальні та гіперказуальні гейми на ньому виглядають цілком органічно. Розглянемо найпопулярніші жанри, де ця технологія застосовна.

Головоломки

Такі ігри охоплюють величезну частку ринку — щонайменше 50% користувачів на смартфоні мають хоча б одну головоломку. Проєкти цього жанру максимально залучають людину до ігрового процесу, і для перемоги змушують задіяти свою логіку та кмітливість. Приклади: Candy Crush Saga, Cut the Rope, Love Poly.

Карточні ігри

Можуть виступати цифровим аналогом традиційних карткових ігор або пропонувати геймерам унікальні історії та ігрові механіки, пов’язані з колекціонуванням та віртуальними битвами. Популярні проєкти у цьому жанрі: Hearthstone, створена за мотивами всесвіту Warcraft, Legends of Runeterra.

Аркади

Ігри з інтенсивним геймплеєм, які в той же час відрізняються простою та зрозумілою механікою. Основна мета проєктів цього жанру полягає у зачистці рівнів та збиранні бонусів, нерідко протягом обмеженого часу.

Аркади діляться на кілька підджанрів: раннери, клікери та ритм-ігри.

Квести

Це пригодницькі ігри, головними складовими яких є сюжет, дослідження світу та виконання різноманітних завдань. Нерідко такі проєкти включають елементи головоломок, які призначені для підвищення залученості.

Критерії вибору жанру

Критерії вибору жанру

Вибір ігрового жанру нерідко визначає успіх майбутнього проєкту, тому цьому етапі важливо враховувати як свої власні переваги, а й інші, більш вимірні чинники:

  • Тенденція ринку. Вміння аналізувати тенденції та передбачати тренди допоможе уникнути застарілих ідей, які можуть залишити маркети в найближчому майбутньому, та зосередитись на дійсно перспективних варіантах. Наприклад, згідно з актуальними прогнозами найближчим часом збільшуватиметься попит на 3D-технології, тому від двомірних ігор краще відмовитися.
  • Бюджет. Враховуючи високу конкуренцію на ринку мобільних і браузерних ігор, створити проєкт з мінімальними бюджетами навряд чи вийде. Тому потрібно вміти об’єктивно оцінити фінансові можливості та скоригувати вибір жанру, оскільки ігри з більш простими механіками та технічними вимогами вимагають менших інвестицій.
  • Конкуренти. Деякі ніші заповнені іграми топ-рівня, і щоб скласти їм конкуренцію будуть потрібні великі інвестиції в стислий термін, щоб випустити проєкт, поки конкурент не випустив цікавішу версію. У деяких випадках, щоб заощадити бюджет, раціональніше буде вибрати інший варіант.
  • Цілі проєкту. Деякі Canvas ігри створюються для забезпечення бізнес-цілей компанії. Наприклад, для гейміфікації залучення клієнтів. У такому разі потрібно підібрати жанр, який зможе краще розкрити переваги продукту та стане надійним джерелом нових лідів.
  • Можливості розробника. Для створення ігор можуть використовуватися різні технології, тому важливо переконатися в тому, що команда розробки має всі необхідні навички для її реалізації. Компанія AVADA MEDIA зможе втілити в життя проєкт будь-якого масштабу не тільки на HTML5, але й для будь-яких інших платформ, включаючи нативні на IOS та Android.

Етапи розробки гри на Canvas

Етапи розробки гри на Canvas

Розробка браузерної гри може розтягнутися на кілька місяців, залежно від складності та завантаженості проєкту ігровими механіками. Цей процес можна поділити на 6 основних етапів.

Крок 1. Аналіз та планування

Створення гри починається задовго до того, як програміст напише перший рядок коду. На початку шляху аналізується ринок, визначається цільова аудиторія, жанр та бюджет майбутнього проєкту.

Крок 2. Вибір стратегії монетизації

Більшість ігор створюються з метою отримання прибутку, тому потрібно вибрати найбільш підходящу модель монетизації з урахуванням платформ, на яких розміщуватиметься проєкт. Існує кілька основних підходів:

  • Інтеграція реклами. Рекламні ролики в потрібних точках ігрового процесу і ненав’язлива банерна реклама будуть приносити дохід і, що важливо, стануть прийнятними для самих геймерів.
  • Платна передплата. Гравець щомісяця оплачує передплату, щоб отримати необмежений доступ до ігрового контенту без реклами.
  • Внутрішньоігрові покупки. Внутрішня валюта, образи персонажів та інший контент можуть продаватися користувачам за реальні гроші.

При цьому важливо враховувати обмеження платформ, де планується розміщення проєкту. Наприклад, месенджер Telegram забороняє інтегрувати в іграх посилання сторонні ресурси.

Крок 3. Опрацювання геймплею

Щоб забезпечити грі популярність, необхідно створити захоплюючий ігровий процес, який захоплюватиме увагу користувачів та підтримуватиме їх інтерес протягом тривалого часу.

Крок 4. Геймдізайн

У геймдизайні потрібно глибоко опрацювати рівні складності, персонажів і весь шлях користувача. Це зробить проєкт особливим та допоможе йому виділятися на тлі конкурентів.

Крок 5. Продакшен

На цьому етапі створюється дизайн персонажів та оточення, анімації, а ігровий процес пожвавлюється за допомогою програмного коду. Найчастіше для розробки ігор на Canvas використовується мова програмування JavaScript.

Крок 6. Тестування

Після розробки проєкт перевіряється на наявність багів у QA-відділі, щоб забезпечити геймерам позитивний користувальницький досвід після релізу.

Як замовити розробку гри

GameDev

Як замовити розробку гри GameDev

Ринок геймдева постійно зростає, і за підсумками 2021 його обсяг перевищив $180 мільярдів, що робить його привабливим для нових інвестицій. Якщо у вас є ідея для власного проєкту, зв’яжіться з AVADA MEDIA. Наші фахівці мають досвід створення ігор для різних платформ та операційних систем, і зможуть реалізувати проєкт будь-якої складності.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@