Створення ігрових текстів GameDev
Хороша гра складається не тільки з якісної графіки, потужного сюжету та цікавих механік. Не менш важливе місце в ній займають внутрішньоігрові тексти — ті, з якими безпосередньо взаємодіє користувач: діалоги, описи предметів та квестів, підказки, інструкції та навіть шматочки lore. Вони допомагають людині адаптуватися у новому віртуальному світі та більш ефективно з ним взаємодіяти.
Написання текстів для ігор має свої особливості, адже геймер встановлює додаток насамперед для того, щоб весело провести час, і зовсім не готовий занурюватись у «нудне» читання. У цій статті поговоримо про основні принципи створення внутрішньоігрових текстів, яких дотримуються фахівці AVADA MEDIA та які допомагають нам розробляти захоплюючі проєкти.
Підготовка до написання текстів для гри Game copywriting
Для створення якісного контенту копірайтеру мало одного бажання чи лімітів власного таланту. Йому потрібно надати максимальну кількість вихідних даних за деякими важливими параметрами:
Принципи написання текстів для ігор Game copywriting
Тексти доповнюють ігровий процес, роблять його цілісним, глибоким та зрозумілим. Тому важливо, щоб вони легко читалися і сприймалися користувачем. Щоб цього досягти, під час написання фахівці дотримуються кількох основних принципів. Розглянемо основні з них докладніше.
Незважаючи на те, що тексти рекомендується робити короткими, вони повинні залишатися достатньо ємними та інформативними, щоб користувач міг отримати максимум корисної інформації з декількох додатків. Відмінний приклад реалізації в цьому плані – проєкт Final Fantasy III, в якому розробники зуміли зробити одну з найпотужніших сюжетних ігор свого часу за допомогою простої графіки та коротких текстів.
Подання тексту в кожній грі має бути автентичним та повністю відповідати особливостям проєкту. Однак, в описах рекомендується уникати прикметників, прислівників та метафор, їх краще замінити історіями та оригінальними образами. Крім того, в іграх варто уникати канцеляризмів, які нерідко використовуються у повсякденному житті, але принесуть мало користі проєкту та пасивних застав — наприклад, «ворог був переможений героєм» краще замінити на «герой переміг ворога».
В одному тексті може розкриватися лише одна тема чи думка. Не потрібно вантажити користувача великим обсягом інформації та відволікатися на сторонні роздуми, інакше опис може стати надто великим та незрозумілим.
У процесі проходження гри головний герой може стикатися з різними подіями, і будь-які текстові вставки повинні це враховувати. Тобто завжди потрібно брати до уваги фрейми — рамки того, що відбувається на екрані.
Потрапляючи у різні фрейми персонаж може використати абсолютно різний набір слів, емоцій та поведінкових реакцій. Наприклад, під час битви будуть логічними різкі та швидкі висловлювання, водночас при дослідженні миру та спілкуванні з NPC спілкування може стати більш розгорнутим і неквапливим — тут доречні спогади, історії та інше.
Великі текстові блоки можуть відштовхнути користувача і навіть якщо все написано ідеально, є висока ймовірність того, що їх навіть не почнуть читати. У той же час короткі описи та нотатки сприймаються набагато легше та прийнятні для більшості геймерів. Тому кожен текст, що пишеться для гри, рекомендується максимально скорочувати.
Крім того, при розробці мобільних проєктів або ігор для Telegram важливо враховувати обмежений простір на екрані смартфонів.
Для яких жанрів ігор потрібні тексти Game copywriting
Важко уявити сучасну гру без текстового заповнення. Найбільшу цінність тексти мають у проєктах із вираженою сюжетною лінією, безліччю різного екіпірування та квестів. Насамперед це стосується жанрів action-adventure, RPG, MMORPG, MOBA та ігор з відкритим світом. Тут вони допомагають гравцям освоїти нові механіки та необхідні для розкриття основної історії.
Проте невеликі проєкти з простим управлінням, зокрема казуальні, також можуть обійтися без якісного текстового супроводу. Наприклад, у «Candy Crush Saga» підказки підказують користувачеві, що йому потрібно зробити для проходження рівня і вишиковуються в загальний сюжет, а в «Hay Day» текст найчастіше застосовується в описі завдань і тимчасових подій.
Де замовити тексти для гри Game copywriting
Фахівці AVADA MEDIA мають практичний досвід створення та розвитку ігор для більшості популярних платформ. Ми допоможемо створити не лише логічний та продуманий текстовий контент для вашого проєкту, але також можемо виконати його повну технічну реалізацію.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32