Ринок відеоігор розвивається з величезною швидкістю, і за підсумками 2020 року його обсяг склав 126,6 мільярда доларів, що на 12% більше у порівнянні з попереднім. За статистикою, найбільший дохід для своїх видавців генерують online ігри – ті, які дають геймерам можливість грати по мережі з іншими користувачами. П’ятірка найприбутковіших ігор минулого року:
При цьому важливо, що користувачі не обмежуються поточними іграми, і з нетерпінням чекають на нові релізи, ігрові механіки та історії, що особливо стосується ігор на консолі PlayStation і XBox. Це дає розробникам високий шанс на успіх проєкту та робить геймдев привабливим полем для інвестицій.
Створення гри – це складний і структурований процес, в якому задіяна ціла команда розробників. Розглянемо основні етапи геймдева докладніше.
Етап 1. Планування
Фундамент будь-якої відеоігри – це ідея та концепція. На цьому етапі визначається успіх і затребуваність всього проєкту, а також формується очікування того, яким буде результат.
При плануванні слід визначити:
Коли ідеї були згенеровані, а їхня життєздатність перевірена можна переходити до наступного кроку.
Етап 2. Препродакшн
На етапі попереднього виробництва представники різних відділів — сценаристи, художники, дизайнери, аніматори та розробники спільно опрацьовують масштаб майбутньої гри та шляхи її технічної реалізації.
Зокрема, на препродакшні визначається:
На цьому ж етапі створюються прототипи майбутніх персонажів, оточення та інтерфейсів, щоб зрозуміти, як усі елементи взаємодіятимуть один з одним.
Етап 3. Розробка
Продакшн – це найскладніший і трудомісткий етап, що забирає найбільшу кількість часу. У ході його створюються:
Залежно від складності проєкту створення гри може йти до декількох років копіткої роботи.
Етап 4. Тестування
Після розробки за справу беруться тестувальники і з метою контролю якості перевіряють працездатність кожної функції та кожної кнопки у грі. Приклади помилок, які можуть бути виявлені тестувальником:
Іноді застосовується кілька типів тестерів: одні перевіряють стіни на «міцність», врізаючись у різні ділянки по тисячі разів на день, інші перевіряють гейм на фактор задоволення і т.д. Після тривалих годин, проведених за тестуванням, проєкт готовий до запуску.
Етап 5. Перед релізом
Напередодні офіційного релізу посилюється маркетингова активність: проводяться закриті покази, збираються коментарі та відгуки гравців, які можна використовувати для виконання своєчасних доробок.
Також ексклюзивні beta-копії гри можуть вирушати стрімерам та популярним гравцям, які через прямі трансляції демонструють геймплей своій аудиторії.
Етап 6. Реліз
Після beta-тесту гра остаточно доопрацьовується з урахуванням побажань реальних гравців, а потім виконується її офіційний запуск.
Етап 7. Пост-реліз
Після релізу робота над грою не закінчується. Тепер розробники займаються підтримкою гри та створюють оновлення, спрямовані на покращення чи розширення ігрового процесу.
Також на цьому етапі підбиваються підсумки та обговорюється, що більше сподобалося гравцям, а від яких рішень краще відмовитися. На підставі отриманої інформації можуть розроблятися та продаватися додаткові розділи та рівні гейму, або формуються ідеї для сіквелу.
Успіх гри багато в чому визначає якість її розробки: наскільки грамотно продумано геймплей, різноманітність та баланс ігрових механік, якість персонажів та навколишніх текстур.
Все це, разом, формує враження користувача про продукт і викликає в нього бажання заходити в гру знову і знову.
Компанія AVADA MEDIA працює у сфері геймдева понад 10 років. Ми знаємо все про тенденції ігор і переваги геймерів, і ці знання допомагають нам створювати успішні проєкти, які мають попит.
Якщо ви вирішили інвестувати в розробку унікального комп’ютерного всесвіту, зв’яжіться з нами, і ми обговоримо ваш проєкт з технічного боку.
Наші роботи
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом:
+ 38 (097) 036 29 32