Кіберспортивні сайти Навіщо їх використовують?
Змагання з відеоігор, які ще недавно були простою розвагою, трансформувалися на окрему спортивну дисципліну — кіберспорт, визнаний офіційним у багатьох країнах світу. Як і в традиційних видах спорту, тут щорічно проводяться десятки масштабних турнірів із величезними призовими фондами, на які можна робити ставки, професійні команди постійно тренуються та проводять трансфери, а багатомільйонна аудиторія таких подій постійно зростає.
Оскільки індустрія кіберспорту пов’язана безпосередньо з інтернетом та інноваційними технологіями, одним з найефективніших способів роботи в ній є власний сайт. Він може використовуватися для:
Ми, в AVADA MEDIA, маємо великий досвід роботи в геймдеві та виробництві веб-ресурсів, і в цій статті розповімо, як саме створюються кіберспортивні сайти в нашій компанії.
Етапи розробки сайту для кіберспорту Життєвий цикл розробки веб-сайту
Створення сайту для індустрії кіберспорту – це багаторівневий процес. Тому, щоб проєкт ефективно виконував свої функції, продакшн поділяється на кілька основних етапів. Розглянемо кожен із них докладніше.
Етап 1. Збір інформації Що потрібно з'ясувати?
Насамперед розробникам потрібно визначити:
Для цього перед початком реалізації проєкту із клієнтом проводиться докладне інтерв’ю. Згодом на його основі буде сформовано конкретні завдання для технічних фахівців.
Етап 2. Складання технічної документації Зрозуміти, для кого сайт та які завдання має виконувати
На підставі вимог клієнта, розробники визначають оптимальний стек технологій, які дозволять створити стабільний проєкт з урахуванням його подальшого масштабування.
Етап 3. Планування та проєктування Гарантія успішної реалізації
На цьому етапі створюються карта та структура сайту із зручною системою навігації, які зроблять ресурс інтуїтивно зрозумілим для кінцевого користувача. Також на стадії проєктування дизайнери визначають, як розміщуватиметься контент на окремих сторінках, для чого створюються їхні прототипи.
Після завершення всі напрацювання узгоджуються із замовником. Таким чином, будь-які виправлення в структурі сайту можуть бути внесені ще на ранніх етапах виробництва, що істотно прискорює процес розробки.
Етап 4. Розробка UI-інтерфейсу Aesthetic-usability effect
В індустрії кіберспорту дизайн інтерфейсу користувача грає вкрай важливу роль. Крім своєї зручності та функціональності, він також повинен відображати філософію та погляди компанії.
Наприклад, сайт Lolesports — кіберспортивний портал Riot Games, з властивим йому мінімалізмом, повністю передає атмосферу проєкту League of Legends і дає можливість знайти потрібну трансляцію або інформацію про команду буквально в кілька кліків.
Етап 5. Розробка Обов'язкова умова створення ефективного інструменту
Це один із найважливіших етапів розробки, під час якого програмісти «оживляють» макет створений дизайнерами і перетворюють його на повноцінний веб-сайт, яким зможуть користуватися відвідувачі.
Технічна розробка ділиться на дві основні частини:
Frontend – створення видимої частини сайту, з якою безпосередньо взаємодіє кінцевий споживач.
Фронтенд відповідає за те, як контент відображається на сторінці в браузерах та за логіку передачі введених людиною даних на сервер та назад.
Backend – створення внутрішньої, або серверної частини проєкту. Бекенд також називають «головним мозком» сайту. Він отримує дані від інтерфейсу користувача, обробляє їх, а потім виводить потрібний результат або виконує передбачені дії.
Етап 6. Тестування Перевірка сторінок та бізнес-логіки проєкту
Після завершення розробки сайт потрібно протестувати, щоб переконатися, що всі його системи працюють коректно та відповідно до того, як це було задумано на етапі планування. Для цього проєкт передається до відділу контролю якості.
У компанії AVADA MEDIA сайти проходять кілька рівнів QA:
Тестування дає можливість виявити всі можливі проблеми, пов’язані з продуктом ще до того, як він стане доступним для відвідувачів. Завдяки цьому ваша аудиторія зможе отримати чудовий користувальницький досвід від роботи з ресурсом.
Етап 7. Розгортання та наповнення контентом Комерціалізація
Коли сайт повністю готовий, він розміщується на публічному хостингу і йому надається доменне ім’я. Після наповнення контентом – фото, відео, текстами, трансляціями ігор та іншим, можна запускати маркетингову стратегію для залучення цільової аудиторії.
Як замовити розробку сайту Реалізуємо маркетингові стратегії, креативний дизайн та сучасні технології розробки
Для створення ефективного кіберспортивного сайту фахівцям потрібне не тільки знання тонкощів веб-розробки, але також розуміння логіки та переваг геймерів.
Компанія AVADA MEDIA має досвід створення успішних проєктів у цій індустрії та допоможе вам у реалізації власного проєкту. Щоб зв’язатися з нами, заповніть форму зворотнього зв’язку нижче.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32