ПОТУЖНИЙ ІНСТРУМЕНТ ONLINE-ПРОДАЖУ

Як розробити інтернет-магазин на Java

Розробка інтернет-магазину на Java

Веб-розробка

Розробка інтернет-магазину на Java Веб-розробка

Незалежно від того, чи є у вас офлайн магазин або ви плануєте запуск стартапу, продаж товарів онлайн – це обов’язкова умова для досягнення успіху в сучасному світі. Електронна комерція дає компанії багато переваг: розширення аудиторії та географії продажів, мінімізація витрат на утримання торгових площ, автоматизація та багато іншого.

Плюс, споживачі все частіше воліють робити покупки в онлайні, адже це набагато простіше та швидше. У цій статті ми детально поговоримо про те, як запустити результативний інтернет-магазин на Java, яка команда для цього знадобиться і заглянемо за лаштунки робочих процесів, щоб зрозуміти, як вони влаштовані на практиці.

Як розробити інтернет-магазин на Java

Чому Java?

Переваги мови Java

Чому Java? Переваги мови Java

У процесі розробки можуть бути різні проблеми, але їх можна вирішити з допомогою технологій. І це сенсі Java вигідно виділяється і натомість інших мов програмування.

Вся справа в тому, що Java має власну віртуальну машину – JVM (Java Virtual Machine), яка пристосована для виконання не тільки Java-коду, але й інших мов, таких як Python, PHP та багатьох інших. Це робить технологію максимально гнучкою та універсальною.

Але на цьому переваги Java, звичайно, не закінчуються. Ось ще кілька сильних сторін мови:

  • Стабільність та надійність. Компілятор Java виявляє проблеми в коді на ранній стадії ще до його виконання. Це запобігає будь-яким помилкам і збої в пам’яті.
  • Кросплатформність. Код на Java не залежить від операційної системи та апаратної частини – важлива лише наявність виконуючого середовища та JVM. Тому якщо ви, скажімо, через рік захочете окрім сайту запустити ще й мобільний додаток, то зможете легко використовувати вже існуючий бекенд. А це є значною економією бюджету.
  • Безпека. Java використовує численні API, протоколи безпеки та внутрішні захисні механізми, які дуже складно обійти чи зламати.
  • Зворотня сумісність. Як і інші технології, Java постійно розвивається та змінюється, але це зовсім не вплине на роботу вашого інтернет-магазину завдяки повній зворотній сумісності версій мови. Це одна з головних причин, чому великий бізнес вибирає саме Java.
  • Можливість роботи із мікросервісною архітектурою. Мікросервісна архітектура – це коли ваш інтернет-магазин не є монолітною програмою, а складається з багатьох незалежних модулів, пов’язаних між собою по API. Це підвищує продуктивність, стійкість до відмов і стабільність роботи системи. Простими словами, якщо від великого напливу трафіку “впаде” монолітний сайт, він впаде повністю, а в мікросервісній архітектурі може перестати працювати тільки якась його частина.
Як розробити інтернет-магазин на Java

Де знайти команду розробників

Підбір команди

Де знайти команду розробників Підбір команди

Інтернет-магазин – це складний програмний продукт, у створенні якого задіяна ціла команда спеціалістів. Як мінімум, це:

  • Проєктувальники продумують UX і функціональність.
  • Дизайнери створюють відомі і зручні інтерфейси користувача.
  • Frontend-розробники реалізують клієнтську частину, з якою користувачі взаємодіють на стороні браузера.
  • Backend-розробники створюють серверну частину, яка виконує обробку даних та запитів користувачів.
  • QA-інженери виконують тестування готового софту та контролюють дебаг.
  • PM менеджер проєкту, чий обов’язок полягає в організації робочих процесів та комунікації із замовником.

Погана новина в тому, що знайти та найняти потрібних фахівців у свій штат — це довго та дорого, оскільки на IT-ринку висока конкуренція. До того ж, вибираючи цей шлях, ви повинні добре розбиратися в технічних деталях та процесах, адже ставити завдання та контролювати їх виконання доведеться самостійно. Але є й хороша новина — найчастіше в цьому немає потреби. Адже набагато простіше передати розробку на аутсорс вже злагодженій команді, яка розбирається в цьому, і заплатити за результат.

Як не помилитися з вибором команди-аутсорсера

Сьогодні є безліч компаній, які пропонують розробку інтернет-магазинів на аутсорсі — лише в Україні, за даними порталу IT-rating, їх налічується понад 1000. Тому, перш ніж підписувати договір, рекомендуємо виконати кілька важливих дій:

  • Перевірити портфоліо — подивіться, які проєкти потенційний підрядник реалізовував у минулому, чи має потрібний досвід для створення вашого магазину.
  • Подивитися відгуки – вивчіть, що про компанію говорять її попередні клієнти, чи задоволені вони результатом і з якими труднощами вони стикалися у процесі розробки.
  • Порівняти компанії — не варто зупинятися на першій компанії-аутсорсері. Що більше варіантів ви розглядаєте, то краще, адже навіть якщо хтось вам підійшов, завжди корисно мати альтернативу.
  • Подивитися рейтинг підрядника — якщо команда займає лідируючі позиції в різних тематичних IT-рейтингах, швидше за все вона справді добре робить свою роботу.
  • Дізнатися, чи займається компанія пост-релізною підтримкою – це важливо, якщо після завершення розробки ви не хочете залишитися з новим проєктом “один на один”. Щоб інтернет-магазин був затребуваним на ринку, його потрібно постійно розвивати та доопрацьовувати, тому цей пункт є вкрай важливим.
Як розробити інтернет-магазин на Java

Як відбувається процес розробки

Етапи розробки інтернет-магазину

Як відбувається процес розробки Етапи розробки інтернет-магазину

Тепер давайте поговоримо про основні етапи розробки інтернет-магазину, щоб ви розуміли, що і як відбуватиметься після підписання договору на аутсорс. А оскільки кожна компанія вибудовує процеси по своєму, розповімо, як усе влаштовано в нашій команді:

Етап 1. Збір інформації. Ви розповідаєте фахівцям свою ідею та бачення. Ми вивчаємо ваш запит, аналізуємо ринок та конкурентів, після чого пропонуємо конкретне рішення. Коли цілі та очікування скоординовані — рухаємось далі.

Етап 2. Проєктування. З урахуванням отриманих даних фахівці створюють прототип інтернет-магазину, який дозволяє зрозуміти, як він виглядатиме та функціонуватиме після релізу. Як правило, такий мокап включає варфрейми та майндмеп інтерфейсу, опис усіх планованих функцій та блок-схеми модулів. Додатково ми записуємо демонстраційні відео для клієнта та проводимо презентацію прототипу, щоб унеможливити непорозуміння та помилки в комунікації.

Етап 3. Розробка дизайну. Використовуючи сучасні UI-тренди, дизайнери промальовують унікальний і зручний для користувачів інтерфейс.

Етап 4. Frontend-розробка. Фронтенд – це клієнтська частина інтернет-магазину. Його функція полягає у виведенні даних та формуванні запитів для сервера. Для його реалізації ми можемо використовувати стандартні технології HTML, CSS, JavaScript або фреймворки Vue та React.

Етап 5. Backend-розробка. Бекенд пишеться на Java, а його основні завдання – обробка даних, забезпечення продуктивності та безпеки системи. Під час його реалізації програмісти пишуть код функціоналу, вибудовують клієнт-серверну архітектуру та виконують API-інтеграції із зовнішніми сервісами: платіжними системами, CRM, складським ПЗ тощо.

Етап 6. Тестування. Один з найважливіших етапів, спрямований на виявлення та усунення багів, які могли бути допущені під час основної розробки.

Етап 7. Підтримка та розвиток. Після виведення в реліз інтернет-магазин виходить на етап технічної підтримки та розвитку: розробники забезпечують стабільну роботу проєкту, виправляють знайдені користувачами баги та працюють над удосконаленням функціоналу.

Як розробити інтернет-магазин на Java

Розробкав в AVADA MEDIA

Online store

Розробкав в AVADA MEDIA Online store

На перший погляд розробка інтернет-магазину може здатися тривалою, складною та дорогою. Однак при ретельно продуманому бізнес-плані та грамотній технічній реалізації окупність такого проєкту буде дуже швидкою. Щоб мінімізувати ризики, спочатку ми пропонуємо створити MVP.

З його допомогою ви можете перевірити життєздатність ідеї та закласти добрий фундамент для спокійного розвитку бізнесу. Якщо ви готові діяти вже зараз, заповніть форму зворотного зв’язку, і найближчим часом ми зв’яжемося з вами для обговорення проєкту.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом