БОТИ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ ЧАТ-БОТІВ

ChatBot

Розробка чат-ботів для бізнесу ChatBot

За даними аналітиків Business Insider у 2020 році послугами чат-ботів буде користуватися 80% компаній. Надалі, впроваджувати чат-бот в бізнес доведеться всім. Ті, хто знаходяться на вістрі процесу впровадження новітніх інформаційних технологій, завжди отримують додаткові вигоди.

Відмовляючись від впровадження технологій, які використовує більшість конкурентів, ви неминуче програєте. Компанія AVADA MEDIA створює чат-боти для месенджера Telegram, Facebook, Viber, які підходять для вирішення найрізноманітніших завдань.

Чат-боти
ChatBot

Що таке чат-бот? ChatBot

Chat Bot це програма, здатна імітувати живе людське спілкування. Найчастіше розробляють і впроваджують в бізнес чат-боти для обміну повідомлення в месенджерах, звідси і потрапило в найменування слово чат. Але можлива розробка і більш складних чат-ботів, здатних підтримувати видимість спілкування з людиною в аудіо і відео форматах.

Чат-бот дозволяє, спілкується з ним людині, отримати відповідь на його запитання, без участі інших людей і впливу людського фактора. Клієнти, які звертаються в компанії, часто не можуть чітко сформулювати свої побажання. Для того щоб продати товар або послугу, компаніям, які ведуть бізнес доводиться наймати персонал, який з’ясовує потреби клієнта, пропонує йому варіанти вирішення проблеми і робить, в кінцевому підсумку, продаж. Чим активніший бізнес веде компанія, тим більше потрібно такого персоналу.

Чат-боти здатні замінити живих співробітників на програму, яка не втомлюється, знаходиться на піку працездатності вдень і вночі, і якій не потрібно платити.

Витрати на зарплату становлять значну частину загальних витрат на ведення бізнесу. Скорочення витрат приносить додаткові конкурентні переваги.

Залежно від розв’язуваних завдань і амбітності ваших проєктів, можливе створення чат-ботів, які працюють за заданим сценарієм, і тих в яких передбачена функція машинного навчання. При роботі за сценарієм конкретне звернення клієнта викликає конкретну відповідь. На жаль, якщо клієнт не може сформулювати питання точно, в спілкуванні з чат-ботом можуть виникати проблеми.

Цього недоліку позбавлені чат-боти з машинним навчанням. У таких програмах використовується штучний інтелект. Боти цього типу здатні розуміти не команди, а мову. Спілкуючись з людьми вони навчаються імітувати реальну розмову, запам’ятовуючи різні мовні звороти і сценарії діалогів. З кожним новим спілкуванням ці боти стають розумнішими. Якщо вам потрібна розробка бота на замовлення, в першу чергу, варто звернути увагу на варіанти з можливістю машинного навчання. Ці варіанти більш складні і дорогі, але вони і більш ефективні.

Чат-боти
ChatBot

Які вигоди бізнесу приносить використання чат-ботів ChatBot

Частина компаній, замість використання чат-ботів, вважає за краще розробку власних мобільних додатків. Однак, дані статистики свідчать, що приблизно 69% потенційних клієнтів вважають за краще спілкуватися з ботами, замість установки на свої гаджети все нових і нових додатків. Відповідно, чат-боти розширюють охоплення потенційних клієнтів. Крім цього, власники бізнесу, що використовує чат-бот, отримують такі вигоди:

  • Підвищується ефективність залучення клієнтів. Людина займається продажами думає в основному про свою зарплату, а не про потреби клієнта, і перевантажує його зайвою інформацією і пропозиціями. Багатьох це відштовхує. Чат-бот цього недоліку позбавлений. Клієнт отримує ненав’язливі відповіді на питання, які його цікавлять і, в кінцевому підсумку, приходить до покупки.
  • Знижуються витрати на ведення бізнесу. Чат-бот – це разова інвестиція, а зарплату потрібно платити постійно і, зі збільшенням оборотів, доводиться наймати нових працівників.
  • Збір даних користувачів і підвищення якості послуг. Чат-боти здатні збирати інформацію про клієнтів і їх відгуки. Це сприяє підвищенню якості роботи компанії.
  • Можливість масової розсилки пропозицій. Соціальна та комерційна активність потенційних клієнтів все більше переходить в месенджери і соцмережі. На основі класифікації клієнтів, можна розсилати повідомлення про товари і послуги зацікавленим в них споживачам.
  • Створення програмного забезпечення для вирішення конкретних завдань. Є можливість розробки ботів, як для сайту компанії, так і для Telegram, Facebook, Viber, інших месенджерів і соцмереж.
  • Можливість виходу на нові ринки. Бот цілком може спілкуватися на декількох мовах. Це створює можливості просування на іноземні ринки.
  • Можливість вмонтування чат-бота в існуючу систему взаємодії з клієнтами.

Використання всіх цих можливостей збільшує прибуток від ведення бізнесу.

Ціна чат-бота

Вартість розробки чат-ботів для бізнесу Ціна чат-бота

Вартість розробки чат-бота буде залежати від складності розв’язуваних ним завдань. Можливі дві схеми визначення вартості проєкту:

  1. Розробити точне технічне завдання. На його основі можна точно розрахувати ціну проєкту.

Складання ТЗ теж платна процедура, що вимагає часу, тому частіше використовується другий варіант.

2. Погодинна оплата праці розробників. Збільшивши кількість розробників залучених до проєкту, можна знизити термін його готовності.

AVADA MEDIA

Чому чат-бот варто замовити саме в компанії Avada Media AVADA MEDIA

Avada Media працює на ринку розробки та впровадження програмного забезпечення понад 9 років. Наші програмні продукти і розроблені нами рішення використовуються клієнтами в Україні, країнах СНД, Євросоюзі, США, Австралії.

Важливо, що Avada Media – компанія орієнтована на клієнта, саме задоволення потреб замовника ми ставимо вище за все.

AVADA MEDIA

ВИДИ ЧАТ-БОТІВ AVADA MEDIA

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом