Apple Wallet і Google Pay

ВІРТУАЛЬНІ КАРТКИ ЗНИЖОК

Як підвищити лояльність клієнтів цифровим способом?

Віртуальні картки знижок Apple Wallet і Google Pay Як підвищити лояльність клієнтів цифровим способом?

Ринок товарів і послуг сьогодні переповнений конкурентними пропозиціями, і створення програм лояльності – один з найкращих способів залучення постійних клієнтів. Маркетингова стратегія рітейлу і магазинів мережевої торгівлі, автомобільних сервісів, кафе і ресторанів, спортклубів, кінотеатрів та інших закладів все більше орієнтована на індивідуальну взаємодію зі споживачем. І електронні картки лояльності відкривають найбільш простий і персональний формат взаємин з клієнтом.

play marketappstore

 

Висока швидкість зміни світу, яку диктує цифрова епоха, вимагає регулярного перегляду існуючих бізнес-стратегій. Багато способів залучення нових відвідувачів, а також утримування постійних клієнтів, які лише кілька років тому здавалися сучасними вже застаріли.

Наші смартфони переповнені рекламними СМС-повідомленнями, поштові клієнти фіксують потік листів від e-mail маркетологів, а в гаманцях зберігаються десятки кредиток, купонів і карт лояльності.

Тому відмова від стереотипного «пластика» для бонусних пропозицій і традиційного способу розсилки пропозицій про акції та знижки – плюс і конкурентна перевага будь-якої компанії.

Apple Wallet і Google Pay

Електронні картки лояльності будуть корисні для бізнесу в сфері Apple Wallet і Google Pay

  • рітейлу
  • магазинів
  • супермаркетів
  • кафе
  • ресторанів
  • заправок
Віртуальні картки знижок Apple Wallet і Google Pay
Apple Wallet і Google Pay

Електронні картки лояльності замість «пластика» Apple Wallet і Google Pay

Заміна звичайних карт лояльності віртуальними картами на знижку і перехід від СМС-повідомлень/e-mail-маркетингу на push-повідомлення підвищить авторитет компанії, знизить показник відмов рекламного каналу і дозволить зекономити на мобільних сервісах.

Зареєструвати електронні дисконтні карти можна в системах:

  • Apple Wallet (раніше Apple Passbook) – мобільний додаток для зберігання карт і купонів, що входить до складу в iOS і пов’язане з системою Apple Pay для мобільних платежів;
  • Google Pay (раніше Google Wallet) – встановлюється додаток для мобільних платежів з функцією зберігання карт і купонів.

Використання віртуальних карт на знижку простіше, зручніше, швидше і надійніше будь-яких альтернатив.

І до того воно ж не забороняє паралельно користуватися традиційним «пластиком»: адже не кожен клієнт йде в ногу з часом.

Електронні дисконтні карти легко поширювати, їх можна зробити індивідуальними і прив’язати до існуючих бізнес-рішень по типу CRM- або ERP-систем.

Компанія Avada Media виконує весь цикл робіт зі створення та впровадження віртуальних карток на знижку в системах Apple Wallet або Google Pay і готова зв’язати їх з існуючими (розробленими на замовлення) засобами автоматизації бізнесу.

Віртуальні картки знижок Apple Wallet і Google Pay
Apple Wallet і Google Pay

Чим вигідні віртуальні картки на знижку клієнтам? Apple Wallet і Google Pay

Є думка, що пластикові дисконтні картки найпростіше замінити мобільним додатком для пристроїв на основі Android або iOS. Не заперечуючи раціональності подібного підходу, варто зауважити, що обсяг вільної пам’яті на смартфонах і планшетах – цінний ресурс, за який конкурує безліч розробників. І тому, маючи можливість зберегти на смартфоні віртуальну карту на знижку, більшість клієнтів відмовляться від установки мобільної програми обраної роздрібної мережі або улюбленого закладу.

Використовуючи віртуальну дисконтну картку в системі Apple Wallet або Google Pay клієнт:

  • отримає бонусний купон або іменну картку лояльності, яку можна не боятися залишити вдома, адже карта буде доступна в мобільному пристрої і активується за допомогою QR- або штрих-коду;
  • зможе швидко побачити стан бонусного рахунку онлайн, а також перейти на сайт, в інтернет-магазин або на сторінку компанії в соцмережі;
  • легко знайде найближче представництво компанії або точку продажу мережі магазинів за допомогою сервісів геолокації;
  • отримає доступ до зворотнього зв’язку з компанією і ненав’язливий канал комунікації в форматі push-повідомлень;
  • звільнить місце в гаманці і в пам’яті мобільного пристрою.

Таким чином, для клієнта використання віртуальної дисконтної картки – це додаткова можливість, яка не вимагає майже ніяких витрат. Поріг початку комунікації з компанією з наданням персональних даних та отриманням індивідуальних пропозицій тут нижче, ніж у випадку з паперовим анкетуванням і пластиковими картами. Онлайн-анкета віртуальної дисконтної картки зазвичай просто підтверджується за номером телефону через код перевірки.

Віртуальні картки знижок Apple Wallet і Google Pay
Apple Wallet і Google Pay

Чим корисні електронні картки лояльності для маркетологів? Apple Wallet і Google Pay

Електронний формат взаємодії з клієнтом відкриває чимало додаткових можливостей для маркетингових стратегій. Завдяки віртуальним карткам на знижку:

  • спрощується залучення нових клієнтів – карту можна встановити шляхом сканування QR-коду, пересилання файлу в електронному листі або відправки діючого посилання в месенджері або СМС-повідомленні;
  • розширюються можливості програми лояльності – в системі можна встановити картку у вигляді купона, акційної пропозиції з обмеженим терміном дії, іменної дисконтної картки, CHOP-карти і т.д .;
  • завдяки онлайн-анкетуванню підвищується актуальність персональних даних про клієнта і виключається непотрібне дублювання карт;
  • за рахунок push-повідомлень знижуються витрати на рекламну компанію, а завдяки підключенню до CRM-сервісів підвищується ефективність і індивідуальність реклами.

Хоча використання електронних карт лояльності саме по собі не є панацеєю і вимагає грамотної реалізації маркетингових стратегій, можливості, які пропонує цей рекламний канал на порядок вище альтернатив. Віддача від електронних програм лояльності набагато ефективніше традиційного підходу. До того ж, безсумнівна перевага віртуальних дисконтних карт – опціонність. Адже від пластикових карт і паперового анкетування в перший час можна не відмовлятися.

Віртуальні картки знижок Apple Wallet і Google Pay
Apple Wallet і Google Pay

У яких сферах ринку використання віртуальних знижкових карт найбільш актуально? Apple Wallet і Google Pay

Електронні картки лояльності найбільш затребувані в тих сферах, де основний дохід залежить більше від постійних клієнтів, ніж від разових контрактів і продажів. Варто виділити такі сфера як:

  • пропозиції в сфері розваг і послуг – салони краси, спортивні та фітнес клуби, кафе і ресторани;
  • ритейл і мережеві магазини роздрібної торгівлі;
  • сервіси міжміського транспорту, авіа- та залізничного сполучення, таксі;
  • послуги в сфері розваг, де є попередній продаж квитків – концерт-холи, кінотеатри, клуби, футбольні матчі, спортивні змагання;
  • автодилери, станції технічного обслуговування, автозаправки і т.д.

Створивши за допомогою компанії Avada Media віртуальну програму лояльності і підключивши її до автоматичних CRM- або ERP- сервісів, ви спростите життя собі і клієнтам!

AVADA MEDIA

Розробляємо віртуальні картки знижок AVADA MEDIA

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом