Віртуальні картки знижок Apple Wallet і Google Pay Як підвищити лояльність клієнтів цифровим способом?
Ринок товарів і послуг сьогодні переповнений конкуруючими пропозиціями, і створення програм лояльності – один з кращих способів залучення постійних клієнтів. Маркетингова стратегія рітейлу і магазинів мережевої торгівлі, автомобільних сервісів, кафе і ресторанів, спортклубів, кінотеатрів та інших закладів все більше орієнтована на індивідуальне взаємодія зі споживачем. І електронні картки лояльності відкривають найбільш простий і персональний формат взаємин з клієнтом.
Найвища швидкість зміни світу, яку диктує цифрова епоха, вимагає регулярного перегляду існуючих бізнес-стратегій. Багато способи залучення нових відвідувачів, а також утримування постійних клієнтів, які лише кілька років тому здавалися сучасними вже застаріли.
Наші смартфони переповнені рекламними СМС-повідомленнями, поштові клієнти фіксують потік листів від e-mail маркетологів, а в гаманцях зберігаються десятки кредиток, знижкових талонів і карт лояльності.
Тому відмова від стереотипного «пластика» для бонусних пропозицій і традиційного способу розсилки пропозицій про акції та знижки – плюс і конкурентна перевага будь-якої компанії.
Електронні картки лояльності будуть корисні для бізнесу в сфері Apple Wallet и Google Pay
Електронні картки лояльності замість «пластика» Apple Wallet и Google Pay
Заміна звичайних карт лояльності віртуальними знижковими картами і перехід від СМС-повідомлень і e-mail-маркетингу на push-повідомлення підвищить авторитет компанії, знизить показник відмов рекламного каналу і дозволить економити на мобільних сервісах.
Зареєструвати електронні дисконтні карти можна в системах:
Використання віртуальних знижкових карт простіше, зручніше, швидше і надійніше будь-яких альтернатив.
І до того воно ж не забороняє паралельно користуватися традиційним «пластиком»: адже не кожен клієнт йде в ногу з часом.
Електронні дисконтні карти легко поширювати, їх можна індивідуалізувати і прив’язати до існуючих бізнес-рішень по типу CRM- або ERP-систем.
Компанія Avada Media виконує весь цикл робіт зі створення та впровадження віртуальних знижкових карт в системах Apple Wallet або Google Pay і готова зв’язати їх з існуючими розробленими на замовлення засобами автоматизації бізнесу.
Чим вигідні віртуальні картки знижок клієнтам? Apple Wallet и Google Pay
Є думка, що пластикові дисконтні картки найпростіше замінити мобільним додатком для пристроїв на основі Android або iOS. Не заперечуючи раціональності подібного підходу, варто зауважити, що обсяг вільної пам’яті на смартфонах і планшетах – цінний ресурс, за який конкурує безліч розробників. І тому, маючи можливість зберегти на смартфоні віртуальну скидочную карту, більшість клієнтів за краще відмовитися від установки мобільного програми обраної роздрібної мережі або улюбленого закладу.
Використовуючи віртуальну дисконтну карту в системі Apple Wallet або Google Pay клієнт:
Таким чином, для клієнта використання віртуальної знижок карти – це додаткова можливість, яка не вимагає майже ніяких витрат. Поріг початку комунікації з компанією з наданням персональних даних та отриманням індивідуальних пропозицій тут нижче, ніж у випадку з паперовим анкетуванням і пластиковими картами. Онлайнова анкета віртуальної знижок карти зазвичай просто підтверджується за номером телефону через код перевірки.
Чим корисні електронні картки лояльності для маркетологів? Apple Wallet и Google Pay
Електронний формат взаємодії з клієнтом відкриває чимало додаткових можливостей для маркетингових стратегій. Завдяки віртуальним зниженими картками:
Хоча використання електронних карт лояльності саме по собі не є панацеєю і вимагає грамотної реалізації маркетингових стратегій, можливості, які пропонує цей рекламний канал на порядок вище альтернатив. Віддача від електронних програм лояльності набагато ефективніше традиційного підходу. До того ж, безсумнівна перевага віртуальних дисконтних карт – опціонально. Адже від пластикових карт і паперового анкетування в перший час можна не відмовлятися.
У яких сферах ринку використання віртуальних знижкових карт найбільш актуально? Apple Wallet и Google Pay
Електронні картки лояльності найбільш затребувані в тих сферах, де основний дохід залежить більше від постійних клієнтів, ніж від разових контрактів і продажів. Варто виділити такі сфера як:
Створивши за допомогою компанії Avada Media віртуальну програму лояльності і підключивши її до автоматичних CRM- або ERP- сервісів, ви спростите життя і собі, і клієнтам!
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що он нас кажуть
Успішні проекти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Надіслати резюме
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 179 96 63