РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ

CRM-СИСТЕМИ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Ефективний спосіб автоматизації бізнесу і підвищення продажів

Розробка CRM-системи Ефективний спосіб автоматизації бізнесу і підвищення продажів

CRM – це програмний комплекс для автоматизації взаємодій з клієнтами або партнерами. Правильно налаштована і налагоджена CRM-система повинна бути у будь-який стабільною комерційної компанії і вже тим більше у державній або громадської організації, яка працює з фізичними або юридичними особами. У багатьох випадках ефективніше і вигідніше буде замовити розробку CRM-системи, але іноді можна обмежитися її безкоштовною або коробочки версією.

Головна перевага впровадження системи CRM (від англ. Customer Relationship Management), яке може відчути комерційна компанія протягом буквально кількох місяців після установки / налаштування системи і навчання персоналу, – підвищення обсягів продажів.

Відсоток зростання багато в чому залежить від специфіки бізнесу і ступеня автоматизації бізнес-процесів, а також від того, наскільки вдалося автоматизувати комунікацію персоналу з клієнтами або партнерами. За усередненою оцінкою експертів для середніх і великих компаній можливе зростання оцінюється в межах від + 15% до + 35% і вище.

 

У яких же випадках можливий настільки відчутне зростання, і чому досить витратний проект по розробці CRM-системи може дати більш високі результати в порівнянні з використанням універсальних CRM-програм відкритого і умовно-безкоштовного типу?

CRM-системи
CRM-система

Що являє собою CRM-система? CRM-система

Розробка і впровадження CRM-системи найбільш затребувана в ситуаціях, коли відбувається якісний стрибок у веденні бізнесу і управлінні компанією. Тобто кількість комунікацій (продажів, угод) протягом дня, а також кількість бізнес-контактів (телефонних дзвінків, електронних листів, смс-повідомлень), які виконує менеджер протягом місяця, перевищує поріг, доступний оперативної пам’яті людини. В цьому випадку ресурс, який витрачає персонал на ведення документації та складання табличок в Excel, можна перенаправити на виконання прямих обов’язків.

А на CRM-систему можна перекласти такі функції:

  • автоматизація виконання замовлень і укладення угод з відстеженням статусу по кожній конкретній позиції;
  • спрощення документообігу за рахунок автоматичного формування договорів, актів, рахунків і накладних;
  • ведення єдиної бази клієнтів з докладною інформацією про кожний контакт і історією взаємодій;
  • автоматизація комунікацій з об’єднанням всіх каналів зв’язку за допомогою однієї програми – від голосової телефонії та смс-повідомлень до розсилок по електронній пошті і спілкування в месенджерах;
  • управління лійкою продажів з візуалізацією бізнес-процесу за стадіями роботи з партнерами – від першого контакту до укладання підсумкового угоди або здійснення продажу;
  • побудова індивідуальних бізнес-стратегій і маркетингових політик по відношенню до конкретних клієнтів і замовникам на підставі фінансової або поведінкової аналітики;
  • довгострокове планування бізнес-комунікацій і налагодження автоматичного обліку часу і вартості послуг, що надаються;
  • автоматичне керування персоналом з наочною оцінкою ефективності роботи кожного з менеджерів на підставі бізнес-аналітики і т.д.
Переваги для бізнесу

Яким чином розробка CRM-системи підвищує прибутковість бізнесу Переваги для бізнесу

Будь-яка CRM-система повинна включати кілька програмних модулів, що забезпечують автоматизацію управління компанією:

  • серверна база даних, яка може розташовуватися на власному сервері компанії або на хмарному сервері компанії-розробника або постачальника послуг, – це і є основне сховище даних CRM-системи з базою контактів, угод і документів;
  • програмний інтерфейс (фронтальна частина) CRM-системи – це модулі, які встановлюються на комп’ютери або смартфони менеджерів для доступу до бази даних (картками товарів, клієнтів, документів і т.д.);
  • операційна і аналітична частина CRM-системи – це програмні компоненти для формування оперативних і аналітичних звітів, ведення статистики і т.д.

На практиці менеджер, який виконує продаж товару / послуги, здійснює дзвінок з комерційною пропозицією або відправляє документ по електронній пошті може все це робити за допомогою CRM-системи. Дані про партнера або клієнта вводяться в систему одноразово, і, наприклад, замовник, просто поцікавився по телефону товаром або послугою, отримає статус «Перший дзвінок», а клієнт, який залишив заявку з переліком потрібних позицій на сайті, потрапить в категорію «Формування замовлення ».

На наступний день, навіть якщо менеджер, який працював з клієнтами, не зможе повернутися до виконання обов’язків, бізнес-процеси не зупиняться. CRM-система сама нагадає новій людині, кому потрібно передзвонити або відправити електронною поштою комерційну пропозицію, кому потрібно підготувати документи для оплати товару, а хто чекає відвантаження і доставки вже оплачених позицій. Одночасно програма в зручному вигляді надасть керівнику статистику продажів того чи іншого товару, звіт про роботу менеджера або аналіз поведінки клієнта.

В результаті власник бізнесу може не боятися, що:

  • менеджер забуде зв’язатися з партнером або клієнтом;
  • текучка кадрів сповільнить розвиток бізнесу;
  • цінний співробітник звільниться і забере свою базу контактів;
  • зниження / підвищення ефективності продажів або роботи співробітника залишиться непоміченим.

Крім того, розробка і впровадження CRM-системи дозволяє відмовитися від невиправданого збільшення штату. Вільні кошти в цьому випадку будуть спрямовані в першу чергу на розвиток бізнесу.

CRM-системи
Що вибрати?

CRM-система для малого та великого бізнесу: версія коробочки або розробка CRM «з нуля» Що вибрати?

Замислюючись про розробку та впровадження CRM-системи, зазвичай порівнюють такі варіанти:

  • використання CRM-системи, яка поширюється по принципам Open Source (програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом);
  • використання універсальної версії коробочки CRM-системи – комерційної програми з обмеженим функціоналом і набором ліцензій, які дозволяють використовувати її на декількох комп’ютерах або смартфонах;
  • розробка CRM-системи під потреби конкретної компанії з урахуванням всіх потреб і всієї специфіки бізнесу організації.

Вибір в більшості випадків роблять в залежності від бюджету і розміру комерційної структури або держпідприємства. Потрібно розуміти, що функціональність і структура CRM-систем коробкового типу орієнтована на усереднені потреби.

  • Безкоштовні CRM-системи найчастіше з’являються в світ після того, як велика компанія розробила CRM-систему для власних потреб і відкрила свою програму світу. Тому такі рішення актуальні в першу чергу для тих компанії, бізнес-моделі яких нескладні або нагадують бізнес-модель вихідної організації. Цей варіант найкраще підійде для початківців компаній, зацікавлених в першу чергу в обробці лидов (залученні потенційних клієнтів).

При цьому удосконалення використання безкоштовної CRM-системи вимагає залучення програмістів.

  • Коробкові CRM-системи вважаються бюджетним варіантом (в порівнянні з розробкою CRM), найбільш підходящим для малого і середнього бізнесу, зацікавленого в певній автоматизації бізнес-процесів. Потрібно розуміти тільки, що використання коробкових версій програм часто має на увазі необхідність оплати за підтримку, настройку та удосконалення системи. Платити доведеться і за збільшення кількості ліцензій, і за вдосконалення функціоналу, і за навчання персоналу. Як і у випадку з безкоштовними CRM-системами, структура універсальних коробкових версій програм не завжди відповідає потребам конкретної організації. Оплата за версію коробочки може стягуватися у вигляді одноразової безстрокової ліцензії на програму без додаткової підтримки, підписки (тимчасової ліцензії) на певний термін з можливістю різних індивідуальних послуг (доробка, консультація і т.д.), ліцензії на копію програми з можливістю її настройки і зміни і т.д.
  • Розробка CRM-системи передбачає повну автоматизацію бізнес-процесів під потреби конкретної організації. Цей варіант більш затребуваний середнім і великим бізнесом, котрі вважають, що вигідніше зробити систему під себе і отримати більш високий зріст продажів, ніж обмежуватися гарантованими витратами на версію коробочки з не таким високим ростом.
Ціна CRM-системи

Від чого залежить вартість розробки CRM-системи Ціна CRM-системи

Як і у випадку з розробкою іншого програмного забезпечення вартість розробки CRM-системи визначається людино-годинами (трудозатратами), які потрібні для реалізації даного завдання. Умовно, завдання розробки і впровадження CRM-системи можна розділити на такі етапи:

  • початковий аналіз бізнес-процесів організації і побудова автоматизованих стратегій;
  • складання докладного технічного завдання;
  • безпосередня розробка CRM-системи (соданія архітектури, дизайну, написання програмного коду, налагодження, тестування, документування і т.д.);
  • установка CRM-системи на сервері з інсталяцією відповідних програм і баз даних;
  • впровадження CRM-системи з інсталяцією кінцевих програм на комп’ютери і смартфони користувачів з навчанням персоналу;
  • аудит і технічна підтримка готового продукту.

Час, необхідний для розробки CRM-системи просунутого рівня, – близько 1000 годин.

CRM-системи
AVADA-MEDIA

Чому варто замовити розробку CRM-системи саме у нас? AVADA-MEDIA

У портфелі наших проектів уже є реалізовані CRM-системи початкового і просунутого рівня, виконані для потреб замовників з різних галузей (туристична компанія, сервіс таксі, управління рестораном, керуюча компанія в сфері ЖКГ та ін.).

Одне з рішень – коробочки CRM-система для забудовників «Новобуд» – оптимізує бронювання і покупку нерухомості онлайн. В даному випадку був реалізований простий сервіс вибору нерухомості (житло, паркінг, комерційна нерухомість) на сайті забудовника з автоматизацією роботи відділу продажів.

CRM-система «Новобуд» дає можливість вести онлайн базу нерухомості, клієнтів, документації, а також агентств нерухомості і менеджерів з продажу. Без додаткової синхронізації даних вся необхідна користувачеві (клієнту, менеджеру, керівнику) інформація відображається в інтернеті і на мобільних пристроях в реальному часі.

Термін реалізації проекту склав 74 дня, а система була використана для потреб ЖК Clab Marine в Одесі.

CRM-системи
Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що о нас кажуть

Наші клієнти Що он нас кажуть

Наша команда

Успішні проекти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:


  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації.
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта.
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень .
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу.
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі.
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа.

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

Долучайтеся до нас

+ 38 (097) 179 96 63
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом