ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

РОЗРОБКА МОБІЛЬНИХ ІГОР І ДОДАТКІВ ДЛЯ РОЗВАГИ

Розробка мобільних ігор від Avada Media: монетизує розваги

GameApps Розробка мобільних ігор від Avada Media: монетизує розваги

Мобільні додатки та ігри – зростаюча індустрія. Капіталізація бізнес-проєктів в цій сфері може досягати десятків мільйонів доларів і більше. Але все починається з ідеї і її технічної реалізації.

Команда розробників Avada Media візьме на себе створення мобільної гри, яка стане успішним бізнес-проєктом.

GameApps

Розробка ігор для телефону: основні критерії успіху GameApps

Ми реалізували десятки успішних проєктів в сфері мобільної розробки під Android та iOS і знаємо, якими критеріями повинна відповідати популярна гра, що добре продається. Є п’ять основних чинників, що визначають успіх:

  • Добре пророблена, яскрава і красива графіка. Користувач чекає від сучасних ігор гарної картинки, хорошої передачі кольору і високої деталізації. На все це звертають увагу в першу чергу. При цьому важливо знайти баланс між споживанням ресурсів телефону і графіки. Додаток не повинен перевантажувати пристрій.
  • Динамічний і продуманий геймплей. В основі кожної гри: хороший сюжет або правила, які роблять її цікавою. Прикладів багато: від шахів, до online real time strategies або RPG. Важливо одне: розуміти, що буде цікаво аудиторії і що надовго приверне увагу. Створення мобільних ігор починається саме з хорошою концепції. Ми розробимо цікавий сюжет і оригінальні механіки, які допоможуть перевершити конкурентів.
  • Зручний і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Користувачі чекають від ігор оригінальності і одночасно простоти. Нікому не хочеться довго розбиратися в інтерфейсі. У хорошій грі кожен зможе швидко зрозуміти, як взаємодіяти з оточенням і іншими гравцями.
  • Правильна реалізація всіх рішень. Гра повинна працювати стабільно, без дефектів і збоїв. Додаток не повинен раптово зупинятися, перевантажувати телефон і довільно закриватися. Позитивний ігровий досвід забезпечить хороші відгуки на Playmarket і AppStore, а це – найкраща реклама для гри!
  • Правильно підібрана модель монетизації. Сам додаток – тільки частина бізнесу. Важливо вибрати оптимальну модель монетизації або їх комбінацію. Про те, як заробити на вашій мобільній грі, ми розповімо окремо.
Розробка ігор
GameApps

Способи монетизації ігор: основні моделі GameApps

Зараз на ринку мобільних ігор є кілька основних маркетингових стратегій. Коротко розповімо про кожну з них:

  • Продаж на онлайн майданчиках. Play Market і App Store дають відмінні можливості для реклами і продажів. Найпростіший варіант – розмістити гру в платній секції і просувати її. Багато що залежить від цінової політики. Ви можете поставити низьку ціну і продавати додатковий контент в грі (нові рівні, персонажів тощо). За рахунок такого підходу прибуток буде постійним. В рамках цієї моделі платним може бути багатокористувацький режим.
  • Продаж гри за епізодами. У деяких випадках можна випускати продовження до гри, додаткові місії і локації. За такі доповнення потрібно платити, але ціна значно нижча, ніж в основної гри. Модель досить перспективна, але підходить не для всіх жанрів.
  • Реклама в безкоштовній грі. Тут все просто – користувач завантажує і грає безкоштовно, але періодично йому показують рекламу. Щоб реклама не викликала негативу у користувачів часто використовують формат відео з винагородою. За його перегляд гравець отримує внутрішньоігрову валюту або інші бонуси. У такій моделі головне – кількість користувачів гри. Чим більше аудиторія, тим прибутковіше буде проєкт.
  • Модель з мікротранзакції. У цьому варіанті гравці платять за додаткові переваги і зручності. Це може бути відключення реклами, преміум аккаунт з привілеями (яскравий приклад гра World of Tanks), ігрові предмети, що дають переваги та ін. Занадто активне використання такої моделі може викликати негатив у гравців, але якщо побудувати продуману цінову політику, результати будуть фантастичними. Приклади успіху: GTA 5 (6 млрд. За 4,5 року) і Pokemon Go (2,65 млрд. За 3 роки).

Якщо врахувати всі п’ять факторів, створення мобільних ігор з Avada Media стане успішним бізнес-проєктом.

Розробка ігор
GameApps

Розробка мобільних ігор на замовлення. Чому саме Avada Media? GameApps

Команда AVADA MEDIA допоможе спроєктувати і розробити game-проєкт під Android та iOS і запустити її на ринок. Наші основні переваги:

  • Досвід в різнопланових проєктах.
  • Ми допоможемо не тільки розробити гру, але і просувати її на ринку.
  • Наші фахівці проконсультують в питаннях маркетингу мобільних ігор.
  • Ми можемо розробити програми та ігри, які швидко і стабільно працюють навіть на пристроях з обмеженою продуктивністю. Завдяки цьому ви зможете охопити більшу аудиторію.
  • Ми реалізуємо проєкт строго в обумовлені терміни, з дотриманням всіх деталей, прописаних у договорі і технічному завданні.

Хочете отримати консультацію і замовити розробку гри? Напишіть нам або зателефонуйте. Менеджери Avada Media дадуть відповідь на всі питання і відправлять індивідуальну комерційну пропозицію.

 

AVADA-MEDIA

РОЗРОБКА МОБІЛЬНИХ ІГР І ДОДАТКІВ AVADA-MEDIA

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом