AVADA MEDIA

РОЗРОБКА ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ

AVADA MEDIA

Розробка технічного завдання AVADA MEDIA

Коректно складене технічне завдання допоможе позбавити замовника і виконавця від зайвих проблем і точно визначити, що і яким чином має бути зроблено в проєкті. Чим зрозуміліше і чіткіше описані вимоги до кінцевого продукту, тим краще учасники процесу розуміють, яким він повинен бути на фінальному етапі.

При підготовці технічного завдання враховуються такі чинники:

  • тематика проєкту;
  • тип продукту (додаток, веб-сайт, сервіс, чат-бот, CRM або ERP-система та ін.);
  • мета і завдання проєкту;
  • цільова аудиторія;
  • вимоги до дизайну і кольорової гами;
  • необхідність коригування технічного завдання по мірі роботи над проєктом.

Компанія AVADA MEDIA пропонує послуги з розробки ТЗ для будь-якого програмного забезпечення: CRM і ERP-систем, PWA і SPA-додатків, мобільних додатків і ігор, інтернет-магазинів, корпоративних сайтів, чат-ботів і т.д.

AVADA MEDIA

Особливості розробки ТЗ для CRM і ERP-систем AVADA MEDIA

CRM (Customer Relationship Management) – це система, яка допомагає структурувати взаємини з клієнтами, автоматизувати роботу відділів, спростити документообіг і оцінити продуктивність співробітників.

ERP (Enterprise Resource Planning) – це програмне забезпечення для управління виробництвом, яке контролює закупівлі, підтримує ланцюжок поставок, звітність, виробництво, роботу кадрів, фінансові операції і т.д.

Складання технічного завдання для CRM або ERP-систем відбувається в кілька етапів. Ми враховуємо і опрацьовуємо в технічному завданні всі бізнес-процеси, які клієнт хотів би автоматизувати.

ТЗ для CRM може включати такі пункти:

  • Бази клієнтів, товарів, послуг і користувачів
  • Інструменти для інтеграції з телефонією, e-mail, сайтом (синхронізація продуктів), службами доставки, платіжними системами, SMS-сервісом.
  • Налаштування шаблонів документів.
  • Звітність та аналітика.
  • Опрацювання логіки бізнес-процесів.
  • Інтеграція з 1C (в разі необхідності) і т.д.

ТЗ для ERP може включати наступні пункти:

  • Набір функціональних модулів: фінанси і взаєморозрахунки, рух товарно-матеріальних цінностей, бухгалтерський облік і т.д.
  • Ядро програми
  • Бази даних
  • Звітність та аналітика
  • і т.д.

Система багатофункціональна, тому будь-які зміни в одному з модулів можуть привести до необхідності внесення змін до іншого.

Розробка технічного завдання
AVADA MEDIA

Розробка ТЗ для мобільних, PWA і SPA-додатків AVADA MEDIA

Крім мобільних додатків, які добре знайомі більшості користувачів, наша компанія займається розробкою технічних завдань для розробки PWA і SPA-додатків.

PWA (Progressive Web Application) представляють собою гібрид веб-сайту і мобільного застосування. Така технологія дозволяє підвищити швидкість завантаження сайту на мобільних гаджетах, встановити його на пристрій в один клік (без магазинів-додатків, наприклад, Google Play), зробити ресурс доступним офлайн (за допомогою кеша) і т.д.

SPA (Single Page Application) – це односторінковий веб-додаток, який постійно взаємодіє з користувачем.

SPA динамічно переписує єдину сторінку, а не завантажує нові сторінки з сервера.

В технічному завданні для додатків докладно описується все, що клієнт хотів би отримати від майбутнього продукту: починаючи від дизайну кнопок і закінчуючи функціональними можливостями.

В першу чергу створюється макет (мокап), після чого починається робота над MVP (мінімально життєздатним продуктом) для отримання зворотного зв’язку від замовника і користувачів. Цей крок дозволяє створити повноцінний програмний продукт без зайвих витрат і невиправданого ризику.

Розробка технічного завдання
AVADA MEDIA

Створення ТЗ для мобільних ігор AVADA MEDIA

Команда AVADA MEDIA займається розробкою мобільних ігор, які монетизуются і стають перспективними бізнес-проєктами. Для успішної реалізації ідеї ми ретельно плануємо кожен етап і розробляємо технічне завдання.

Незалежно від операційної системи (Android і iOS), можна виділити три смислові частини будь-якого ТЗ для мобільних ігор:

  • вступна: загальні положення, завдання і цілі проєкту;
  • основна частина: містить технічні і функціональні вимоги, сценарії використання, геймплей, опис екранів, дизайн, всілякі інтеграції з сервісами, модель монетизації і т.д.;
  • заключна частина: визначає порядок контролю і приймання роботи.
AVADA MEDIA

Складання ТЗ для розробки сайтів та інтернет-магазинів AVADA MEDIA

Завдяки детальному і зрозумілому технічному завданню клієнт отримує на виході саме той результат, який хотів – інтернет-магазин, корпоративний сайт, сайт-візитка або лендінг, який повністю відповідає його очікуванням і потребам цільової аудиторії.

Можна виділити кілька загальних критеріїв, які використовуються при підготовці технічного завдання для сайтів:

  • мета і завдання, які буде виконувати веб-ресурс;
  • цільова аудиторія;
  • технології та бібліотеки;
  • інтерфейсні елементи ресурсу;
  • прототип і дизайн;
  • структура і логіка внутрішніх переходів;
  • ролі і сценарії роботи з сайтом для кожної з них;
  • архітектура бази даних (в разі необхідності).

Приклад технічного завдання на розробку великого сайту або інтернет-магазину включатиме ряд додаткових пунктів:

  • правила автогенерації title, description, h1;
  • правила генерації URL;
  • генерація карти сайту (sitemap.xml);
  • мікророзмітки даних.

В обов’язковому порядку зазначаються системи доставки і оплати, зокрема, якщо в структуру сайту буде інтегруватися API для розрахунку вартості доставки.

Якщо у клієнта є побажання, що стосуються платформи, розробки або конкретної системи управління сайтом, вони також включаються в ТЗ проєкту.

Розробка технічного завдання
AVADA MEDIA

Розробка ТЗ для чат-ботів AVADA MEDIA

Чат-боти – це програми, які дозволяють автоматизувати спілкування з користувачами за допомогою текстових або аудіоповідомлень. Вони широко використовуються в месенджерах і мобільних додатках. Завдяки машинному навчанню програма самостійно вибирає оптимальну модель спілкування і налагоджує комунікацію.

При розробці чат-бота ми включаємо в ТЗ наступні вимоги:

  • призначення і функціональні можливості;
  • набір модулів;
  • вимоги до підсистем;
  • вимоги до режимів функціонування системи;
  • інтеграції із сервісами.

Чат-бот знайшов застосування у різних сферах бізнесу: від підтримки клієнтів та FAQ до автоматизації внутрішніх процесів підприємства.

Розробка технічного завдання
AVADA MEDIA

Переваги розробки технічного завдання в AVADA MEDIA AVADA MEDIA

У компанії AVADA MEDIA ви можете замовити ТЗ на розробку будь-якого програмного продукту, яке істотно полегшить і прискорить процес створення нового проєкту.

Попередньо ми детально обговорюємо всі вимоги з клієнтом, щоб мінімізувати ризики і спірні ситуації, обговорюємо його побажання, цілі та завдання проєкту. Менеджер задає додаткові питання, уточнює деталі і фіксують всю важливу інформацію, що стосується майбутнього продукту.

Фахівці аналізують потенційний результат, складають рекомендації, вибирають технічні засоби та шляхи реалізації ідеї замовника.

Надалі менеджер проєкту погоджує кожен пункт із клієнтом і постійно комунікує з ним, щоб у разі потреби вносити зміни до технічного завдання.

AVADA-MEDIA

Етапи розробки технічного завдання: AVADA-MEDIA

  • В першу чергу ми готуємо прототип продукту в сервісі Moqups, який активно використовують такі великі і знамениті компанії, як Microsoft, Intel, Cisco, Amazon Sony. Прототипування допомагає уникнути серйозних непорозумінь, візуалізувати проєкт в процесі frontend- і backend-розробки, а також продемонструвати замовникові майбутню механіку. Клієнт може ознайомитися з повноцінною версією інтерфейсу, оцінити майбутній дизайн і зручність продукту і, в разі необхідності, висловити зауваження.
  • На наступному етапі ми переходимо до опису інтерактивного функціоналу. Для цього складається повний чек-лист функцій і переноситься в зведену таблицю.
  • Після підготовки чек-листа ми записуємо відеопояснення ТЗ і детально описуємо принципи роботи продукту. Відео виконує дві функції: виступає в ролі презентації для клієнта, швидко і зрозуміло доносить інформацію про ТЗ, і дає уявлення розробнику про поставлені перед ним завдання.
  • При складанні технічного завдання наші фахівці ретельно опрацьовують стратегію і враховують ключові особливості продукту. Ми не обмежуємося технічними характеристиками проєкту, тому консультуємося з відділом маркетингу для його подальшого просування.

Маркетологи аналізують нішу, цільову аудиторію, конкурентів і ринок, після чого пропонують рекомендації та виділяють переваги для включення в УТП.

При складанні ТЗ команда AVADA MEDIA завжди враховує, що кожен проєкт має свою специфіку, яка багато в чому залежить від цілей і масштабу. Наприклад, для складних систем ми проєктуємо бази даних з використанням Swagger.

Складанням технічного завдання займається досвідчена команда, яка раніше розробила і впровадила безліч успішних рішень і проєктів, які показали відмінний результат на ринках СНД і інших країн.

В кінцевому підсумку ви отримаєте детальну, зрозумілу і технічно грамотну візуалізацію майбутнього проєкту, в розробці якого візьмуть участь висококласні фахівці. У нас величезний досвід проєктування великих бізнес-систем, інтернет-магазинів, маркетплейсів і інформаційних порталів з мільйонними аудиторіями.

Якщо у вас виникнуть питання, наші менеджери оперативно дадуть відповідь на них і підготують для вас індивідуальну комерційну пропозицію.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом