CRM системи для бізнесу

Як перейти з 1С на свою CRM

Як перейти з 1С на свою CRM

Відмова від 1С CRM

Як перейти з 1С на свою CRM Відмова від 1С CRM

Затребуваність 1С CRM на українському ринку багато в чому була зумовлена її широкими інтеграційними можливостями із системою управління 1С. Якщо прибрати цю зв’язку, на поверхню починають спливати численні недоліки системи: великоваговість, недружній інтерфейс, програмні помилки та багато інших нюансів. Донедавна багато компаній були згодні з цим миритися, але після початку російського вторгнення в Україну ситуація повністю змінилася.

Якщо 2020 року CRM-системою 1С користувалися 15,1% українських компаній, то 2023 року частка всіх CRM російського походження не перевищує 5% і продовжує поступово знижуватися.

Більше того, найближчим часом в Україні буде запроваджено офіційну заборону використання софту з РФ, внаслідок чого відповідне ПЗ буде повністю виведено з ринку.

Це означає, що навіть тим компаніям, які продовжують користуватися 1С CRM, потрібно задуматися про перехід на нову систему. Тут є два варіанти — шукати альтернативне «коробкове» рішення або замовити розробку індивідуальної CRM. У цій статті розглянемо плюси та мінуси обох варіантів.

Як перейти з 1С на свою CRM

Що потрібно знати про готові CRM

Особливості шаблонних CRM-систем

Що потрібно знати про готові CRM Особливості шаблонних CRM-систем

Готові CRM – це системи загального призначення. Вони створені так, щоб їх міг запровадити будь-який бізнес із стандартними процесами. Це їхня головна перевага і недолік одночасно, адже більшість компаній не працюють за якоюсь універсальною схемою. Набагато частіше бізнес варто розглядати як складний механізм із безліччю характеристик.

Головні особливості готових рішень:

  • Пропонують стандартний набір модулів.
  • Швидко впроваджуються.
  • Мають відносно невисоку вартість.

На цьому переваги закінчуються. І навіть якщо на перший погляд здається, що щомісячна плата за готове рішення невелика, то витрати на кастомізацію та додавання користувачів часто виливаються у велику суму. При цьому повністю адаптувати таку CRM під свої завдання не вийде – доведеться скористатися тим, що є.

Найчастіше готові системи автоматизації взаємовідносин з клієнтами використовуються у двох випадках: якщо компанія молода і поки що не має ресурсів на кастомну розробку, або коли бізнес хоче протестувати різні CRM, щоб зрозуміти які функції йому необхідні для роботи, і врахувати цю інформацію при індивідуальній розробці.

Як перейти з 1С на свою CRM

Чому варто інвестувати в індивідуальну CRM

Переваги кастомних CRM

Чому варто інвестувати в індивідуальну CRM Переваги кастомних CRM

Індивідуальна CRM спочатку розробляється під конкретний бізнес, з урахуванням його параметрів та тонкощів роботи. Ви самі вирішуєте, які модулі чи інтеграції вам потрібні, як за допомогою системи комунікуватимуть різні відділи і як буде побудовано ланцюжок взаємодії з клієнтами.

Переваги кастомних систем:

  • Необмежені можливості інтеграції. Індивідуальну CRM ви легко можете пов’язати з будь-якою системою управління, яку використовуватимете замість 1С, а також з іншими сервісами, необхідними для ефективної роботи з клієнтами: месенджерами та соцмережами – для запуску автоматизованих розсилок, службами доставки тощо.
  • Зручний інтерфейс. Під час розробки дизайну кастомної CRM ретельно опрацьовується інформаційна архітектура проєкту, контент-стратегія та система навігації. Додамо до цього відсутність «зайвих» модулів та отримаємо максимально зручний інтерфейс, у якому вашим співробітникам буде комфортно працювати.
  • Можливість реалізації будь-якого функціоналу. В індивідуальній CRM ви можете замовити розробку будь-яких модулів, необхідних для покращення роботи бізнесу та автоматизації процесів.
  • Безпека даних. При використанні 1С CRM слід розуміти, що вона не підтримується на території України. Більше того, у такому разі внутрішні дані вашої компанії зберігаються на російських серверах, що створює для неї цілком реальні ризики. Використання індивідуальної CRM дозволить їх уникнути. Ви зберігатимете важливу інформацію на власних захищених серверах, що мінімізує ймовірність витоків і зробить компанію незалежною від зовнішніх постачальників.
  • Відсутність щомісячної плати. Ви платите один раз за розробку потрібного функціоналу, а потім використовуєте CRM без обмежень.
  • Можливість доопрацювання. При виникненні потреби в новому модулі або функції ви завжди можете замовити їх розробку.
Як перейти з 1С на свою CRM

Які технології використовуються для розробки CRM

Технології

Які технології використовуються для розробки CRM Технології

При виборі стека наша команда завжди прагне підібрати оптимальний комплект технологій, який зможе забезпечити хорошу швидкодію та стабільність системи.

Наприклад, якщо вам потрібна невелика CRM, якою зможе одночасно користуватися кілька десятків людей, буде цілком достатньо стандартних HTML, CSS і JavaScript для клієнтської частини, і Python або PHP для серверної. Так ми зможемо скоротити час розробки та заощадити бюджет клієнта.

Для розробки складних і високонавантажених рішень з безліччю унікальних функцій більше підійдуть фреймворки React і Vue для фронту, і Yii2, Laravel, Django або Flask – для бека.

Під час розробки мобільної версії CRM теж є варіанти. Найчастіше ми віддаємо пріоритет кросплатформному фреймворку Flutter. З його допомогою можна створити програму, яка працюватиме одночасно на IOS та Android, що економить до 30% бюджету. Але, за потреби, ми також можемо реалізувати проєкт і на нативних технологіях – Kotlin та Swift.

Як перейти з 1С на свою CRM

Як влаштований процес розробки CRM в AVADA MEDIA

Етапи розробки

Як влаштований процес розробки CRM в AVADA MEDIA Етапи розробки

Компанії по-різному вибудовують процеси проєктування, розробки та управління проєктами. Ми розповімо, як індивідуальні CRM створюються у нашій компанії. Реалізація складається з 7 послідовних етапів:

  • Збір інформації. Створення CRM починається із дослідження бізнесу. Наші фахівці вивчають, як влаштована компанія, як у ній протікають процеси, як організований документообіг, які ролі мають співробітники та багато іншого. Проджект менеджер обговорює проєкт із замовником, щоб зрозуміти його вимоги, погляди та очікування, та врахувати це під час розробки.
  • Проєктування. На основі зібраних на попередньому етапі даних команда створює прототип проєкту. Він дозволяє зрозуміти, як виглядатиме і функціонуватиме майбутня CRM. Такий мокап складається із чотирьох основних компонентів: варфреймів інтерфейсу, таблиці з описом функціоналу, блок-схем функцій та математики проєкту — формул, які відповідають за реалізацію бізнес-логіки.
  • Дизайн. Створюється UI kit та унікальний дизайн інтерфейсу CRM. Для досягнення оптимального результату ми пропонуємо клієнту кілька варіантів реалізації.
  • Розробка. Команда вивчає архітектуру проєкту і приступає до технічної реалізації з використанням обраного стека. Цей процес можна розділити на дві частини: frontend — створення клієнтської частини, з якою взаємодіятимуть користувачі, та backend — реалізація серверної частини, яка відповідає за роботу функціоналу, API-інтеграції та безпеку даних.
  • QA-тестування. Для забезпечення якості кінцевого продукту паралельно з технічною розробкою QA-інженери проводять тестування CRM і контролюють усунення багів.
  • Технічна підтримка та розвиток. Нова CRM вводиться в експлуатацію, співробітники компанії навчаються працювати з новим софтом і починають використовувати його в роботі. Подальше завдання нашої команди – забезпечити грамотний технічний супровід та розвиток продукту, щоб він завжди відповідав актуальним завданням бізнесу клієнта.

Команда AVADA MEDIA допоможе вашій компанії «безболісно» відмовитися від 1С CRM і перейти з російського софту на більш сучасне та ефективне технічне рішення. Якщо ви хочете обговорити проєкт з нашими фахівцями, заповніть форму нижче, і ми передзвонимо вам протягом доби.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@