Як перейти з 1С на свою CRM Відмова від 1С CRM
Затребуваність 1С CRM на українському ринку багато в чому була зумовлена її широкими інтеграційними можливостями із системою управління 1С. Якщо прибрати цю зв’язку, на поверхню починають спливати численні недоліки системи: великоваговість, недружній інтерфейс, програмні помилки та багато інших нюансів. Донедавна багато компаній були згодні з цим миритися, але після початку російського вторгнення в Україну ситуація повністю змінилася.
Якщо 2020 року CRM-системою 1С користувалися 15,1% українських компаній, то 2023 року частка всіх CRM російського походження не перевищує 5% і продовжує поступово знижуватися.
Більше того, найближчим часом в Україні буде запроваджено офіційну заборону використання софту з РФ, внаслідок чого відповідне ПЗ буде повністю виведено з ринку.
Це означає, що навіть тим компаніям, які продовжують користуватися 1С CRM, потрібно задуматися про перехід на нову систему. Тут є два варіанти — шукати альтернативне «коробкове» рішення або замовити розробку індивідуальної CRM. У цій статті розглянемо плюси та мінуси обох варіантів.
Що потрібно знати про готові CRM Особливості шаблонних CRM-систем
Готові CRM – це системи загального призначення. Вони створені так, щоб їх міг запровадити будь-який бізнес із стандартними процесами. Це їхня головна перевага і недолік одночасно, адже більшість компаній не працюють за якоюсь універсальною схемою. Набагато частіше бізнес варто розглядати як складний механізм із безліччю характеристик.
Головні особливості готових рішень:
На цьому переваги закінчуються. І навіть якщо на перший погляд здається, що щомісячна плата за готове рішення невелика, то витрати на кастомізацію та додавання користувачів часто виливаються у велику суму. При цьому повністю адаптувати таку CRM під свої завдання не вийде – доведеться скористатися тим, що є.
Найчастіше готові системи автоматизації взаємовідносин з клієнтами використовуються у двох випадках: якщо компанія молода і поки що не має ресурсів на кастомну розробку, або коли бізнес хоче протестувати різні CRM, щоб зрозуміти які функції йому необхідні для роботи, і врахувати цю інформацію при індивідуальній розробці.
Чому варто інвестувати в індивідуальну CRM Переваги кастомних CRM
Індивідуальна CRM спочатку розробляється під конкретний бізнес, з урахуванням його параметрів та тонкощів роботи. Ви самі вирішуєте, які модулі чи інтеграції вам потрібні, як за допомогою системи комунікуватимуть різні відділи і як буде побудовано ланцюжок взаємодії з клієнтами.
Переваги кастомних систем:
Які технології використовуються для розробки CRM Технології
При виборі стека наша команда завжди прагне підібрати оптимальний комплект технологій, який зможе забезпечити хорошу швидкодію та стабільність системи.
Наприклад, якщо вам потрібна невелика CRM, якою зможе одночасно користуватися кілька десятків людей, буде цілком достатньо стандартних HTML, CSS і JavaScript для клієнтської частини, і Python або PHP для серверної. Так ми зможемо скоротити час розробки та заощадити бюджет клієнта.
Для розробки складних і високонавантажених рішень з безліччю унікальних функцій більше підійдуть фреймворки React і Vue для фронту, і Yii2, Laravel, Django або Flask – для бека.
Під час розробки мобільної версії CRM теж є варіанти. Найчастіше ми віддаємо пріоритет кросплатформному фреймворку Flutter. З його допомогою можна створити програму, яка працюватиме одночасно на IOS та Android, що економить до 30% бюджету. Але, за потреби, ми також можемо реалізувати проєкт і на нативних технологіях – Kotlin та Swift.
Як влаштований процес розробки CRM в AVADA MEDIA Етапи розробки
Компанії по-різному вибудовують процеси проєктування, розробки та управління проєктами. Ми розповімо, як індивідуальні CRM створюються у нашій компанії. Реалізація складається з 7 послідовних етапів:
Команда AVADA MEDIA допоможе вашій компанії «безболісно» відмовитися від 1С CRM і перейти з російського софту на більш сучасне та ефективне технічне рішення. Якщо ви хочете обговорити проєкт з нашими фахівцями, заповніть форму нижче, і ми передзвонимо вам протягом доби.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32