Програмне забезпечення на замовлення

Розробка бухгалтерської програми

Розробка бухгалтерської програми

ПЗ для бухобліку

Розробка бухгалтерської програми ПЗ для бухобліку

Програмне забезпечення для бухгалтерії допомагає компаніям управляти фінансами та автоматизує рутинні завдання. З його допомогою можна виставляти рахунки, відстежувати надходження коштів та витрати в реальному часі, складати фінансову звітність та обробляти зарплатні відомості. А ще, такі програми можуть вирішувати більш профільні завдання, такі як управління залишками на складах, прийом та відвантаження товарів, управління проєктами та багато інших.

Бухгалтерське ПЗ буває двох типів: готове та індивідуальне.

У першому випадку вам не потрібно платити за розробку, дизайн та тестування ПЗ – ви отримуєте готовий продукт, який можна почати використовувати прямо зараз. Такі програми зазвичай пропонують базовий набір функцій і поставляються з масою обмежень, що може сповільнити процеси бізнесу.

У цій статті ми докладніше зупинимося на другому варіанті. Для початку розглянемо основні переваги кастомних систем, а потім розповімо як створити та впровадити таке рішення у свій бізнес.

Розробка бухгалтерської програми

Навіщо інвестувати в індивідуальний додаток для бухобліку?

Переваги кастомних систем

Навіщо інвестувати в індивідуальний додаток для бухобліку? Переваги кастомних систем

Створення власного додатку для бухгалтерського обліку потребує певних інвестицій, часу та зусиль. Зате натомість ви отримаєте продукт, який:

  • Підвищує ефективність відділу бухгалтерії. Індивідуальне ПЗ враховує всі особливості бізнесу, а значить діє більш точно та ефективно, що створює оптимальні умови для розвитку бізнесу.
  • Заощаджує час. Завдяки автоматизації завдань, що повторюються, ви зможете знизити навантаження на бухгалтерський відділ. Так, співробітникам більше не доведеться витрачати час на ручне введення даних, виставлення рахунків та іншу рутину.
  • Знижує ризик помилок. Ведення розрахунків вручну — це не лише довго та складно, а й ризиковано.

Людський фактор є завжди, і навіть найменша помилка може стати причиною фінансових втрат або навіть юридичних проблем. У той же час ПЗ для бухобліку дозволяє позбутися багатьох ризиків.

  • Має високу надійність. Кастомна розробка дозволяє створити грамотну і надійну архітектуру програми, що має високу стійкість до відмови і здатну витримувати великі навантаження.
  • Надає швидкий доступ до даних. Цифровізація даних компанії: звітів, фінансового обороту, зарплатних відрахувань та іншого дає можливість у режимі реального часу відстежувати результативність бізнесу. Як результат – ви зможете приймати більш виважені ділові рішення.
Розробка бухгалтерської програми

Як розробити бухгалтерську програму за 9 кроків

Розробка ПЗ

Як розробити бухгалтерську програму за 9 кроків Розробка ПЗ

Створення програмного забезпечення для бухгалтерії може здатися складним і тривалим. Проте весь цей процес легко розбивається на 9 послідовних етапів, які ви зможете швидко та без проблем подолати завдяки досвіду та професіоналізму нашої команди. Зараз пропонуємо розповісти про кожен із цих етапів докладніше.

Крок 1. Аналіз ринку та бізнесу

Почати варто з ретельного вивчення компанії, її внутрішніх процесів та програмних рішень, які пропонує ринок. Це дозволить зрозуміти, які можливості має мати створювана програма для задоволення потреб вашої компанії.

Крок 2. Вибір функціоналу

Функціональність кастомної програми для бухобліку визначається індивідуально, з урахуванням попереднього аналізу. Тому в рамках цієї статті пропонуємо розглянути лише деякі базові функції, які часто зустрічаються в такому софті:

  • Розрахунок зарплат. Це один із найважливіших модулів. Він враховує ставки працівників, штрафи, відпустки та лікарняні, а також забирає податки відповідно до чинного законодавства. У результаті бухгалтеру залишиться зробити лише кілька кліків, щоб здійснити виплату заробітної плати.
  • Формування фінансових звітів. Цей модуль дозволяє програмі автоматично складати різні звіти, необхідні аналізу фінансової складової діяльності підприємства. Наприклад, це може бути звіт про рух грошових коштів (ДДС), звіт про баланс та інші. Таким чином ви зможете відстежити, яка частина вашої компанії завдає збитків, де варто провести реорганізацію, або куди направити більшу частину інвестицій.
  • Контроль товарних залишків. Функція дозволить вашій компанії ефективно управляти запасами товарів на складах, відстежувати рух та продаж продукції, терміни придатності та інші характеристики.
  • Складання податкових декларацій. Формуванні декларацій для податкової вимагає від бухгалтерів безліч зусиль. Однак завдяки цьому модулю цей процес може бути повністю автоматизований.
  • Робота із кількома компаніями. Цей функціонал дозволить бухгалтерії централізовано керувати даними дочірніх підприємств — формувати різні звіти та податкові декларації, поєднувати фінансові показники для контролю результативності тощо.
Розробка бухгалтерської програми

Етапи розробки

Етапи розробки

Крок 3. Проєктування

На основі двох попередніх етапів наші фахівці проєктують майбутню бухгалтерську програму та створюють її прототип. Це дозволить зрозуміти, як саме виглядатиме ПЗ, як саме працюватимуть різні модулі та як вони зможуть взаємодіяти між собою. Такий мокап включає чотири ключові складові: варфрейми інтерфейсу, таблицю з описом функцій, блок-схеми модулів та математику проєкту (список формул, які будуть використовуватись для різних розрахунків).

Крок 4. Підбір стеку технологій

Технологічний стек для бухгалтерської програми завжди підбирається індивідуально. На вибір конкретного фреймворку або мови програмування можуть впливати безліч факторів – від функціональності, фіч і вимог системи до платформ, на яких планується її використовувати. Причому тут немає абсолютного «чемпіона», адже кожна технологія має свої плюси, мінуси та особливості застосування.

Для реалізації серверної частини ми найчастіше використовуємо фреймворки Django, Flask, Yii2 або Laravel. Вони містять вже готову архітектуру проєкту, перевірену на практиці та ефективну, яку можна пристосувати до потреб конкретного проєкту. Це заощаджує час розробників і допомагає їм швидко створювати надійні та продуктивні рішення.

При створенні клієнтської частини є варіанти. Фронтенд можна побудувати на статичних технологіях HTML, CSS, JavaScript, або ж на JavaScript-фреймворках Vue, React, що забезпечують швидший відгук інтерфейсу.

Мобільну версію програми ми зазвичай розробляємо на кросплатформному фреймворку Flutter. Він використовує одну кодову базу для роботи на IOS та Android, і дозволяє реалізувати практично будь-який user flow. Але якщо вам потрібні складні фічі для кожної конкретної платформи, також можемо задіяти нативні технології Kotlin і Swift.

Розробка бухгалтерської програми

Етапи розробки

Етапи розробки

Крок 5. Розробка дизайну

Грамотний UI робить програмне забезпечення простим, зручним та інтуїтивно зрозумілим. На цьому етапі дизайнери, на основі затверджених раніше майндмепів та варфреймів, створюють інтерактивний дизайн-макет продукту.

Крок 6. Технічна розробка

Цей етап можна умовно розділити на дві частини: frontend та backend. Фронтенд – клієнтська сторона програми. Його розробка включає верстку, створення анімацій, обробників подій та інших елементів інтерфейсу. Бекенд – серверна частина. За його реалізації програмісти пишуть код функціоналу, вибудовують клієнт-серверну архітектуру, створюють API та закладають бізнес-логіку продукту.

Крок 7. Тестування

Тестування – важлива частина розробки бухгалтерського програмного забезпечення. Його мета полягає в тому, щоб знайти та усунути будь-які баги, помилки та вразливості. У нашій команді тестування здійснюється у кілька етапів із використанням різних методів. Воно може бути автоматизованим або мануальним, і охоплювати низку методик – unit-тести, інтеграційні тести, функціональні тести та інші.

Крок 8. Підтримка та розвиток

Після завершення розробки ми не залишаємо вас віч-на-віч з новим софтом. Надалі наша команда може забезпечити кваліфіковану технічну підтримку програми та, за потреби, доопрацювання нового функціоналу.

Розробка бухгалтерської програми

Розробка ПЗ для бухгалтерії в AVADA MEDIA

Розробка ПЗ для бухгалтерії в AVADA MEDIA

Програма для бухгалтерії допоможе вам швидше та ефективно вирішувати повсякденні завдання, а також знизить навантаження на персонал. З її допомогою ви зможете відстежувати результативність бізнесу та своєчасно приймати обґрунтовані рішення щодо подальшого розвитку на ринку.

Що стосується нашої команди, то фахівці AVADA MEDIA мають широкий досвід створення індивідуальних бухгалтерських систем у різні сфери бізнесу. Ми допоможемо вам без проблем подолати всі етапи розробки та впровадити ефективний інструмент у свій бізнес.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@