Розробка бухгалтерської програми ПЗ для бухобліку
Програмне забезпечення для бухгалтерії допомагає компаніям управляти фінансами та автоматизує рутинні завдання. З його допомогою можна виставляти рахунки, відстежувати надходження коштів та витрати в реальному часі, складати фінансову звітність та обробляти зарплатні відомості. А ще, такі програми можуть вирішувати більш профільні завдання, такі як управління залишками на складах, прийом та відвантаження товарів, управління проєктами та багато інших.
Бухгалтерське ПЗ буває двох типів: готове та індивідуальне.
У першому випадку вам не потрібно платити за розробку, дизайн та тестування ПЗ – ви отримуєте готовий продукт, який можна почати використовувати прямо зараз. Такі програми зазвичай пропонують базовий набір функцій і поставляються з масою обмежень, що може сповільнити процеси бізнесу.
У цій статті ми докладніше зупинимося на другому варіанті. Для початку розглянемо основні переваги кастомних систем, а потім розповімо як створити та впровадити таке рішення у свій бізнес.
Навіщо інвестувати в індивідуальний додаток для бухобліку? Переваги кастомних систем
Створення власного додатку для бухгалтерського обліку потребує певних інвестицій, часу та зусиль. Зате натомість ви отримаєте продукт, який:
Людський фактор є завжди, і навіть найменша помилка може стати причиною фінансових втрат або навіть юридичних проблем. У той же час ПЗ для бухобліку дозволяє позбутися багатьох ризиків.
Як розробити бухгалтерську програму за 9 кроків Розробка ПЗ
Створення програмного забезпечення для бухгалтерії може здатися складним і тривалим. Проте весь цей процес легко розбивається на 9 послідовних етапів, які ви зможете швидко та без проблем подолати завдяки досвіду та професіоналізму нашої команди. Зараз пропонуємо розповісти про кожен із цих етапів докладніше.
Почати варто з ретельного вивчення компанії, її внутрішніх процесів та програмних рішень, які пропонує ринок. Це дозволить зрозуміти, які можливості має мати створювана програма для задоволення потреб вашої компанії.
Функціональність кастомної програми для бухобліку визначається індивідуально, з урахуванням попереднього аналізу. Тому в рамках цієї статті пропонуємо розглянути лише деякі базові функції, які часто зустрічаються в такому софті:
Етапи розробки
На основі двох попередніх етапів наші фахівці проєктують майбутню бухгалтерську програму та створюють її прототип. Це дозволить зрозуміти, як саме виглядатиме ПЗ, як саме працюватимуть різні модулі та як вони зможуть взаємодіяти між собою. Такий мокап включає чотири ключові складові: варфрейми інтерфейсу, таблицю з описом функцій, блок-схеми модулів та математику проєкту (список формул, які будуть використовуватись для різних розрахунків).
Технологічний стек для бухгалтерської програми завжди підбирається індивідуально. На вибір конкретного фреймворку або мови програмування можуть впливати безліч факторів – від функціональності, фіч і вимог системи до платформ, на яких планується її використовувати. Причому тут немає абсолютного «чемпіона», адже кожна технологія має свої плюси, мінуси та особливості застосування.
Для реалізації серверної частини ми найчастіше використовуємо фреймворки Django, Flask, Yii2 або Laravel. Вони містять вже готову архітектуру проєкту, перевірену на практиці та ефективну, яку можна пристосувати до потреб конкретного проєкту. Це заощаджує час розробників і допомагає їм швидко створювати надійні та продуктивні рішення.
При створенні клієнтської частини є варіанти. Фронтенд можна побудувати на статичних технологіях HTML, CSS, JavaScript, або ж на JavaScript-фреймворках Vue, React, що забезпечують швидший відгук інтерфейсу.
Мобільну версію програми ми зазвичай розробляємо на кросплатформному фреймворку Flutter. Він використовує одну кодову базу для роботи на IOS та Android, і дозволяє реалізувати практично будь-який user flow. Але якщо вам потрібні складні фічі для кожної конкретної платформи, також можемо задіяти нативні технології Kotlin і Swift.
Етапи розробки
Грамотний UI робить програмне забезпечення простим, зручним та інтуїтивно зрозумілим. На цьому етапі дизайнери, на основі затверджених раніше майндмепів та варфреймів, створюють інтерактивний дизайн-макет продукту.
Цей етап можна умовно розділити на дві частини: frontend та backend. Фронтенд – клієнтська сторона програми. Його розробка включає верстку, створення анімацій, обробників подій та інших елементів інтерфейсу. Бекенд – серверна частина. За його реалізації програмісти пишуть код функціоналу, вибудовують клієнт-серверну архітектуру, створюють API та закладають бізнес-логіку продукту.
Крок 7. Тестування
Тестування – важлива частина розробки бухгалтерського програмного забезпечення. Його мета полягає в тому, щоб знайти та усунути будь-які баги, помилки та вразливості. У нашій команді тестування здійснюється у кілька етапів із використанням різних методів. Воно може бути автоматизованим або мануальним, і охоплювати низку методик – unit-тести, інтеграційні тести, функціональні тести та інші.
Крок 8. Підтримка та розвиток
Після завершення розробки ми не залишаємо вас віч-на-віч з новим софтом. Надалі наша команда може забезпечити кваліфіковану технічну підтримку програми та, за потреби, доопрацювання нового функціоналу.
Розробка ПЗ для бухгалтерії в AVADA MEDIA
Програма для бухгалтерії допоможе вам швидше та ефективно вирішувати повсякденні завдання, а також знизить навантаження на персонал. З її допомогою ви зможете відстежувати результативність бізнесу та своєчасно приймати обґрунтовані рішення щодо подальшого розвитку на ринку.
Що стосується нашої команди, то фахівці AVADA MEDIA мають широкий досвід створення індивідуальних бухгалтерських систем у різні сфери бізнесу. Ми допоможемо вам без проблем подолати всі етапи розробки та впровадити ефективний інструмент у свій бізнес.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32