Розробка сайтів

Розробка сайтів-агрегаторів

Розробка сайтів-агрегаторів

Веб-розробка

Розробка сайтів-агрегаторів Веб-розробка

З кожним роком все більше людей шукають зручні та швидкі способи придбання товарів та отримання контенту в онлайні. Одним із них є сайти-агрегатори. Вони збирають і відображають дані з різних джерел в одному місці: товари, послуги, новини, відгуки та іншу інформацію, чим економлять користувачам багато часу.

Для бізнесу агрегатори становлять не меншу цінність. Генеруючи величезний обсяг трафіку, вони надають компаніям ефективний канал для збуту продукції, пошуку клієнтів та підвищення своєї репутації у мережі. У цій статті ми розповімо, як запустити та монетизувати власний сайт-агрегатор. За фактом, це буде інструкція із семи простих кроків, які зможе виконати кожен.

Розробка сайтів-агрегаторів

Крок 1. Вибір ніші та цільової аудиторії

Типи агрегаторів

Крок 1. Вибір ніші та цільової аудиторії Типи агрегаторів

Один із головних і найскладніших етапів у запуску агрегатора — це вибір того, що на ньому публікуватиметься. Звичайно, ви можете розміщувати на своєму сайті відразу все: від вакансій та рецензій, до продажу товарів та послуг. Але в такому випадку цільова аудиторія буде занадто розмита, і вам знадобляться серйозні вкладення для просування платформи. Плюс, за такого підходу конкуренція збільшиться в рази. Набагато правильніше вибрати конкретну нішу. Тут є кілька затребуваних на ринку варіантів:

  • Товарний агрегатор. Містить пропозиції різних компаній-продавців. На відміну від маркетплейсу, на такому ресурсі користувачі не матимуть можливості безпосередньо оформити замовлення.
  • Агрегатор послуг. Використовується для пошуку послуг у різних галузях.
  • Класифайд (дошка об’яв). На такій платформі публікуються оголошення про продаж товарів та надання послуг, які створюють самі користувачі.
  • Агрегатор новин. Збирає та публікує новини з різних ЗМІ.
  • Агрегатор відгуків. Розміщує відгуки та рецензії користувачів, наприклад про товари, послуги, компанії або фільми.
Розробка сайтів-агрегаторів

Крок 2. Вибір моделі монетизації

Бізнес-модель

Крок 2. Вибір моделі монетизації Бізнес-модель

Схема роботи сайтів-агрегаторів часто однакова: вони збирають контент, публікують його на своїй платформі та генерують трафік. Різниця лише в тому, як вони заробляють гроші:

  • Рекламні оголошення. Пряма реклама від компаній та розміщення оголошень Google Ads – найпростіший та найефективніший спосіб монетизувати сайт. Тільки в першому випадку ви повністю контролюєте зміст і формат реклами, а в другому – цей обов’язок лягає на алгоритми Google.
  • Продаж платних послуг. Ви можете впровадити на платформу додатковий функціонал, який допоможе компаніям залучати більше клієнтів та надавати його за додаткову плату. Наприклад, це можуть бути «топ-оголошення», виділення пропозицій компанії в загальному лістингу, розширені аналітичні можливості та ще щось.
  • Партнерська програма. Тут все просто: ви надаєте компаніям майданчик для продажу, а вони сплачують комісію за кожну успішну угоду. Додатково ви можете організувати фірмову доставку та брати із продавців плату за її використання.
Розробка сайтів-агрегаторів

Крок 3. Підбір технологій

Технології

Крок 3. Підбір технологій Технології

Технічно агрегатор складніший і більший за звичайний сайт або інтернет-магазин, оскільки на такому ресурсі зустрічаються продавці, покупці, менеджери платформи, а контенту дуже багато і він регулярно оновлюється. Тому вибір оптимального технологічного стеку для розробки такого проекту є дуже важливим.

Звичайно, можна створити агрегатор за допомогою мов Python, PHP на бекенді та HTML, CSS та JS на клієнтській стороні. Але в такому випадку можна зіткнутися з певними проблемами у продуктивності.

Тому правильнішим рішенням буде вибір фреймворків: Django, Flask, Yii2, Laravel – для серверної частини та React, Vue – для клієнтської. Вони дозволять реалізувати для проекту унікальні інструменти та модулі, забезпечивши при цьому високу швидкість обробки даних навіть за високих мережних навантажень.

Крім того, при виборі мікросервісної архітектури цілком доцільно буде використовувати мову Java.

Крок 4-5. Проєктування та розробка дизайну

Розробка прототипу та дизайн

Крок 4-5. Проєктування та розробка дизайну Розробка прототипу та дизайн

Перш ніж приступити до технічної реалізації проекту, команді потрібно продумати багаторівневу архітектуру агрегатора, функціональність та UX. Для цього на етапі проектування створюється прототип ресурсу, який складається із чотирьох основних компонентів:

  • Варфрейм інтерфейсу.
  • Таблиці із описом функціоналу.
  • Блок-схеми модулів.
  • Математики проекту — списку формул, які надалі будуть перенесені до коду для реалізації бізнес-логіки.

Агрегатор повинен бути зручним, візуально привабливим та впізнаваним. Для досягнення оптимального результату дизайн проекту розробляється з нуля, з урахуванням потреб цільової аудиторії та правил UI.

Розробка сайтів-агрегаторів

Крок 6-7. Frontend, backend, тестування та техпідтримка

Технічна розробка та розвиток

Крок 6-7. Frontend, backend, тестування та техпідтримка Технічна розробка та розвиток

Фронтенд – це клієнтська сторона агрегатора, яка відповідає за взаємодію з користувачем через інтерактивні елементи та коректне відображення ресурсу у браузері. Його реалізація включає створення анімацій, візуальних ефектів, обробників подій та інших компонентів.

Backend-частина проекту розміщується на сервері, а його головні завдання – це безпечне зберігання та обробка даних, управління фінансовими транзакціями, роботу функціоналу та взаємодія із зовнішніми ресурсами.

Після завершення розробки, функціонал агрегатора ретельно тестується та налагоджується для виключення більшості технічних проблем після релізу.

Коли реліз сайту-агрегатора відбувся і почав генерувати перший трафік, дуже важливо не зупиняти розробку і зосередити зусилля на подальшому розвитку платформи. Це дозволить підтримувати постійний інтерес відвідувачів до проекту та забезпечить його прибутковість у довгостроковій перспективі.

Розробка сайту-агрегатора в AVADA MEDIA

Розробка сайту-агрегатора в AVADA MEDIA

В умовах швидкого збільшення кількості даних, сайти-агрегатори стали справжнім онлайн-трендом останніх років. З одного боку, вони допомагають користувачам швидко знаходити потрібні товари, послуги або контент, а з іншого — надають бізнесу цільовий трафік і додатковий майданчик для просування продукції. Фактично, у цій бізнес-моделі виграють усі сторони, тому інвестиції у її реалізацію з великою ймовірністю окупляться.

Для запуску успішного сайту-агрегатора, вам знадобиться професійна команда розробників, яка зможе спроектувати, реалізувати та вивести на ринок ефективне та технічно грамотне рішення. З цими завданнями легко справляться фахівці AVADA MEDIA.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@