Розробка інтернет-магазину

Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Як запустити успішний інтернет-магазин

Веб-розробка

Як запустити успішний інтернет-магазин Веб-розробка

Електронна комерція швидко розвивається. За останніми оцінками, кількість людей, які здійснюють онлайн-покупки цього року досягла 2,64 мільярда, і ця цифра зростатиме далі. Запуск інтернет-магазину дає бізнесу не тільки доступ до цієї величезної аудиторії, а й безліч інших переваг:

  • Можливість автоматизації – вам не потрібно утримувати штат продавців, стежити за їхніми робочими графіками, контролювати мерчендайзинг та інші питання. До 90% рутинної роботи можна автоматизувати за допомогою програмного забезпечення.
  • Необмежене розширення асортименту — якщо в офлайні кількість товарів обмежена площею торгової точки, то онлайн-магазин можна вводити нові позиції практично безлімітно.
  • Збільшення продажів — розширення асортименту, наявність реальних відгуків, гнучкої програми лояльності та цілодобова доступність допомагають кратно підвищити продажі, а отже й прибуток.
  • Точна аналітика та статистика – в онлайні ви можете контролювати результативність компанії в режимі реального часу, приймати більш швидкі та вірні бізнес-рішення.

Бажаєте розібратися, як запустити успішний інтернет-магазин? У цій статті ми виходячи з власного досвіду розповімо з чого почати, як правильно розставити пріоритети і як уникнути поширених помилок, а як основну технологію для розробки розглянемо популярний PHP-фреймворк Laravel.

Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Я - стартапер. З чого почати?

Бізнес-модель

Я - стартапер. З чого почати? Бізнес-модель

Якщо ви починаєте бізнес з нуля, насамперед потрібно визначитися з бізнес-моделлю, в якій ви працюватимете. У eCommerce є кілька поширених форм організації рітейлу:

  • Дропшипінг. Ви шукаєте покупців та перенаправляєте готові ліди постачальникам чи виробникам продукції. Вони, у свою чергу, надсилають вашому клієнту товар, а ви отримуєте дохід від кожного продажу. Тобто, у такому разі ви виступаєте у ролі посередника. Для реалізації такої моделі вам потрібен лише сайт та гарна маркетингова стратегія.
  • Класичний онлайн-магазин. Ви купуєте продукцію у постачальників, зберігаєте на власних складах та продаєте в онлайні.

Для ефективної роботи, крім основного сайту, вам швидше за все знадобляться інструменти для відстеження залишків та система управління взаємини з клієнтами (CRM).

  • Власне виробництво. Це варіант для тих, хто хоче взяти на себе всі процеси: виробництво, зберігання, маркетинг, продаж та інше. Запуск такого бізнесу вимагатиме великих інвестицій, а з точки зору розробки вам знадобиться не лише інтернет-магазин, а й серйозна IT-інфраструктура, здатна автоматизувати всі ці завдання.
Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Ключовий функціонал: які модулі потрібно розробити

Функціональність

Ключовий функціонал: які модулі потрібно розробити Функціональність

Незалежно від обраної бізнес-моделі, в основі будь-якого eCommerce проєкту лежить взаємодія компанії з покупцями. Ми вибрали список ключових функцій, які допоможуть побудувати ефективну роботу:

  • Реєстрація. Успіх інтернет-магазину розпочинається з особистого кабінету. Він дозволяє компанії налагодити індивідуальну взаємодію з кожним клієнтом, організовувати грамотні програми лояльності та полегшує комунікацію. Покупець, у свою чергу, отримує доступ до історії покупок, віш-листів та різних персональних пропозицій.
  • Каталог товарів. Вашому сайту знадобиться рядок пошуку, а також продумана система фільтрів, що дозволяє сортувати товари за категорією, кольором, ціною та іншими параметрами. Також буде корисно реалізувати можливість прикріплювати до карток різні теги та релевантні іконки.
  • Сторінка товару. Картка товару в більшості інтернет-магазинів має схожу структуру: назву, фотографії, ціна, опис, відгуки та умови доставки. Важливо, щоб незважаючи на велику кількість контенту, ця сторінка залишалася простою та зручною, а також мотивувала користувача здійснити покупку. Це завдання вирішують UX/UI дизайнери.
  • Вибрані товари. Не всі купують у моменті. Дуже часто користувачі зберігають позиції, що сподобалися, в «вибране», щоб повернутися до них пізніше або почекати, поки ціна на товар зі списку не впаде. Таким чином, ця функція допомагає підвищити продаж.
  • Функція оплати. Користувачі мають мати можливість онлайн-оплати товарів. Для цього до сайту підключаються платіжні шлюзи банків та популярних платіжних систем. Якщо ж клієнт не завершить угоду, пізніше йому можна нагадати про «забутий» товар за допомогою push-сповіщення.
Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Визначаємось зі стеком: чому саме Laravel?

Переваги Laravel

Визначаємось зі стеком: чому саме Laravel? Переваги Laravel

Laravel – фреймворк PHP з відкритим вихідним кодом. Ви можете використовувати всі можливості повністю безкоштовно, не порушуючи при цьому авторських прав. Але це не головне. Ключова перевага фреймворку при створенні інтернет-магазинів – це висока продуктивність та здатність витримувати величезні навантаження.

При грамотному підході код Laravel здатний обробляти тисячі запитів на сервер в секунду (RPS) без помилок і втрати даних, що це дуже важливо, адже eCommerce проєкти генерують великий трафік. Крім того, до основних переваг фреймворку також можна віднести:

  • Висока безпека. Фреймворк забезпечує надійний захист даних від SQL-ін’єкцій та крос-сайтового скриптингу за допомогою ORM та шляхом екранування заборонених html-тегів.
  • Гарна швидкість розробки. Laravel надає безліч готових бібліотек та функцій, які можна включити до проєкту, а також дає можливість повторно використовувати один і той самий блок коду. Як результат – програмістам потрібно виконувати менше рутинних завдань, а швидкість випуску проєкту у реліз скорочується.
  • Універсальність. Використовуючи Laravel, ви не обмежені у функціональності та можливостях – проєкт дозволяє створювати індивідуальні рішення для будь-якого бізнесу, у тому числі у сфері електронної комерції.
  • Швидкодія. Завдяки можливості керування кешуванням, Laravel забезпечує мінімальну швидкість завантаження сторінок. До речі, цей параметр серйозно впливає на ранжування сайту в пошукових системах, а значить вам буде легше вивести інтернет-магазин у топ видачі.
Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Як відбувається розробка інтернет-магазину на Laravel

Етапи розробки

Як відбувається розробка інтернет-магазину на Laravel Етапи розробки

Кожна команда вибудовує процеси по-своєму, тому ми розповімо, як розробка інтернет-магазину проходить у нашій компанії:

  • Збір інформації та аналіз. Вивчаємо запит клієнта, аналізуємо бізнес-завдання, ситуацію на ринку та координуємо очікування.
  • Проєктування. Створюємо прототип інтернет-магазину, який включає майндмепи та варфрейми інтерфейсу, опис функціоналу та блок-схеми модулів. Це дозволяє продумати фічі проєкту ще до початку розробки та провести максимально точну оцінку вартості та термінів реалізації.
  • Розробка дизайну. Створюємо інтерактивний дизайн-макет проєкту з урахуванням актуальних UI-трендів та особливостей цільової аудиторії.
  • Технічна розробка. Приступаємо до кодингу та виконуємо реалізацію серверної та клієнтської частин інтернет-магазину за допомогою підібраного раніше технологічного стека.
  • Тестування. Важливий етап, метою якого є виявлення та виправлення багів, помилок та невідповідностей у роботі проєкту.
  • Підтримка та розвиток. Допомагаємо з технічним обслуговуванням онлайн-магазину навіть після релізу — доопрацьовуємо новий функціонал, оптимізуємо та покращуємо User Flow, виправляємо можливі проблеми, які раніше не були виявлені.
Як запустити успішний інтернет-магазин на Laravel

Скільки часу та грошей потрібно для запуску інтернет-магазину Laravel?

Вартість розробки

Скільки часу та грошей потрібно для запуску інтернет-магазину Laravel? Вартість розробки

Віддаючи розробку інтернет-магазину на аутсорс, ви платите за результат, тому витрачений час і фінальна вартість — це взаємопов’язані речі. Тут все залежить від складності функціоналу та кількості інноваційних фіч, які ви плануєте впровадити.

Максимально точну вартість та час реалізації проєкту ми, в AVADA MEDIA, обговорюємо з кожним клієнтом індивідуально, на етапі проєктування.

Інтернет-магазин – це складний проєкт з безліччю функцій, запуск якого вимагає часу та серйозних інвестицій. Тому перш за все ми рекомендуємо створити MVP – мінімально життєздатний продукт.

Він допоможе протестувати вашу бізнес-ідею, перевірити відгук цільової аудиторії та оцінити всі можливі ризики. І коли ви будете на 100% упевнені в успіху ідеї, MVP можна розвинути до повноцінного онлайн-магазину.

Що стосується нашої команди, то ми в AVADA MEDIA допоможемо вам уникнути багатьох проблем і помилок при розробці інтернет-магазину. Виходячи з власного досвіду ми завжди даємо клієнту рекомендації щодо технічної частини, наприклад, які фічі варто впровадити, а від яких краще відмовитися. У результаті це дозволить вам заощадити ресурси та швидко вивести на ринок успішний продукт.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@