ПОСЛУГИ IT АУТСОРСИНГУ

Як вибрати підрядника для розробки на аутсорсі

Кому підійде аутсорсинг

Варіанти співробітництва в IT

Кому підійде аутсорсинг Варіанти співробітництва в IT

Конкуренція на ринку змушує бізнес впроваджувати та розвивати сучасні технічні рішення: сайти, мобільні програми, CRM та інші IT-платформи. Але незалежно від типу проєкту, щоб вивести в реліз крутий продукт, вам знадобляться кваліфіковані UI/UX дизайнери, розробники, менеджери проєктів та QA-інженери. Як підібрати компетентного підрядника на аутсорсі – розповідаємо у цій статті.

Почнемо з того, що в IT існує три основні моделі взаємодії з фахівцями:

  • Інхаус-розробка. Ви з нуля формуєте свій штат розробників і займаєтеся рішенням HR-питань. У цьому є сенс тільки при запуску великих проєктів із великими бюджетами, плюс у вас має бути достатня технічна база та досвід управління командою IT-фахівців для правильної організації робочих процесів.
  • Аутстафінг. Цей варіант передбачає, що ви берете необхідних фахівців в оренду у IT-компанії. Як і в інхаус-розробці, ви самі керуватимете командою, встановлюватимете дедлайни, розподілятимете завдання і контролюватиме їх виконання, тому без технічної бази тут теж не обійтися.

Головна відмінність – це швидкість. Вам не потрібно займатися нарахуванням зарплат, оформленням працевлаштування та іншою бюрократією — ви просто наймаєте спеціаліста на певний час і вже наступного дня підключаєте його до виконання завдань.

  • Аутсорсинг. Це найбільш ефективний спосіб отримати якісне програмне рішення, якщо у вас ідея, але немає технічної бази. Фактично аутсорс це створення продукту на замовлення. У такій моделі ви доручаєте розробку IT-компанії, мінімально берете участь у діях команди та платите за результат.

Зазвичай аутсорсинг обирають підприємства, які не пов’язані з розробкою цифрових рішень, мають обмежений бюджет і хочуть швидко запустити якісний продукт. Головне під час роботи за такою моделлю — вибрати надійного підрядника, який зможе взяти на себе вирішення технічних питань та забезпечить грамотну реалізацію проєкту на всіх етапах.

Як вибрати підрядника для розробки на аутсорсі

Що потрібно, щоб знайти команду на аутсорсі

Початок співпраці

Що потрібно, щоб знайти команду на аутсорсі Початок співпраці

Щоб розпочати ефективну комунікацію з підрядником, вам не обов’язково мати конкретне технічне завдання. Буде цілком достатньо чіткої ідеї та розуміння бізнес-логіки запланованого продукту. Як мінімум, рекомендуємо відповісти на три запитання:

  • Хто ваша ЦА?
  • Які проблеми має вирішувати новий продукт?
  • Чи є у вас конкуренти і чим ви від них відрізняєтеся?

Буде плюсом, якщо у вас вже є зразкове розуміння етапів розробки програмних рішень. Так ви зможете швидше включитися в процес і краще орієнтуватися в тому, що і коли від вас потрібно. Якщо знань не вистачає – не переживайте.

З вами працюватиме персональний project-менеджер, з яким ви зможете детально обговорити всі нюанси. PM займається процесом реалізації проєкту на всіх етапах, і стане сполучною ланкою між вами та технічною командою. Також до його обов’язків входить контроль бюджету, термінів управління розробкою та прийом результатів.

У нашій компанії вся комунікація з клієнтом йде через проєкт-менеджера. З ним ви будете зв’язуватися регулярно протягом усього процесу розробки. На етапі проєктування комінікація буде частішою, тому що в цей момент у продукт закладається вся бізнес-логіка, а в період дизайну та розробки – рідше, приблизно 1-2 рази на тиждень. За такого підходу ви зможете постійно контролювати проміжні підсумки і чітко розумітимете, які саме роботи зараз виконуються. Таким чином, фінальна версія продукту стане для вас очікуваним та прогнозованим результатом, а не «котом у мішку».

Як вибрати підрядника для розробки на аутсорсі

Вибираємо підрядника: 3 критерії, які обов'язково потрібно врахувати

Вибір підрядника

Вибираємо підрядника: 3 критерії, які обов'язково потрібно врахувати Вибір підрядника

Ринок розробників цифрових продуктів просто величезний і налічує сотні гравців, причому лише офіційно зареєстровані компанії. А ще є команди на фрілансі, яких просто не порахувати. Але де взяти гарантію, що саме цей підрядник зможе реалізувати ваш продукт якісно, без багів і точно доведе його до релізу? Щоб не розчаруватись, підходити до вибору команди потрібно дуже ретельно. Є три питання, які зможуть вам допомогти у цьому питанні.

1. Як потенційний підрядник себе позиціонує на ринку?

На первинному етапі відбору необхідно проаналізувати загальні дані про компанії, які ви розглядаєте як потенційних підрядників. Дізнайтеся про них якнайбільше інформації, щоб сформувати власну, неупереджену думку. Вивчіть портфоліо, перегляньте відгуки, запитайте, скільки років фірма працює на ринку і скільки фахівців у ній працюють.

Все це допоможе скласти загальне уявлення про компанію та зрозуміти, чи підійде вона для вирішення ваших завдань. Але, мабуть, найважливіше, що потрібно дізнатися про потенційного підрядника – з якими клієнтами він працює. З цієї точки зору аутсорсерів можна розділити на три узагальнені категорії:

  • Відомі компанії. Працюють в середньому від 10 років, мають бездоганну репутацію і займають лідируючі позиції в IT-рейтингах.

Їхні основні клієнти — це лідери ринку в різних напрямках, тому більшість популярних на ринку рішень — саме їхня розробка. Як правило, такі підрядники не зацікавлені в невеликих проєктах, тому до них доцільно звертатися, якщо ваше завдання досить велике, довгострокове і потребує великих ресурсів.

  • Середні та великі компанії. Такі фірми досить давно є на ринку. Серед їхніх клієнтів іноді з’являються відомі бренди, але є й невеликі проєкти. Такі аутсорсери – основний масив ринку. Вони мають достатню експертизу для реалізації складних додатків і, водночас, пропонують помірну ціну.
  • Невеликі команди. У більшості випадків це молоді студії, які кілька років тому вийшли на ринок. Вони беруться за розробку практично всіх проєктів, тому що для них важливо напрацювати портфоліо та власну експертизу. Часто замовники помилково упереджено ставляться до молодих фірм, хоча практично там можуть працювати досвідчені розробники.

На цьому етапі вибирати підрядника варто виходячи з особливостей та розміру вашого проєкту. Оцініть бюджет, запланований функціонал, його складність і ухваліть рішення, хто вам точно не підходить. Це допоможе відсікти більшу частину варіантів, тому до наступного критерію ви підходитимете вже з певним пулом основних претендентів.

Як вибрати підрядника для розробки на аутсорсі

Вибір підрядника

Вибір підрядника

2. Які проєкти робить аутсорсер – унікальні чи типові?

При замовленні цифрового продукту потенційні підрядники можуть пропонувати вам два варіанти реалізації – типове рішення чи індивідуальну розробку. І тут важливо розуміти різницю.

Типове рішення. Типовими зазвичай називають програми, зібрані з готових модулів. Функціональність у них стандартна, дизайн не є унікальним, а швидкість завантаження сторінок далека від ідеалу. Проте це непоганий варіант для малого бізнесу, у якого ресурси обмежені, а унікальний функціонал у принципі не особливо і потрібен. Підігнати готовий шаблон під ваші потреби можна лише за кілька тижнів, і це коштує відносно недорого.

Однак згодом можливостей типового рішення вам, швидше за все, виявиться недостатньо, тому в майбутньому все одно доведеться залучати розробників для випуску оновлень та оптимізації продукту.

Індивідуальні рішення. Такий варіант підходить компаніям, які хочуть реалізувати нову бізнес-логіку або автоматизувати внутрішні процеси, і для цього потрібний складний і унікальний функціонал. У цьому випадку всі елементи софту створюються з нуля, а відповідно від вас знадобляться більші інвестиції та час.

Однак натомість ви отримаєте максимально ефективний та продуктивний цифровий продукт, повністю адаптований під ваші запити.

3. За яким принципом підрядник будує роботу?

Розробкою софту займається ціла команда розробників, тому кінцевий результат багато в чому залежить від цього, яку методологію використовує підрядник. Якщо коротко, робота може бути прозорою або не прозорою. Деякі замовники хотіли б віддати проєкт на аутсорс, і взагалі не брати участь у процесах, а наприкінці отримати лише результат та заплатити гроші. Але нічого хорошого в цьому немає — це непрозора модель, де все складно і незрозуміло. У такому разі ви сильно ризикуєте, адже підрядник може «вигадувати» неіснуючі проблеми та вимагати додаткові засоби для їх вирішення, затягувати розробку або створити продукт, який не відповідає запитам компанії.

Тому, щоб захистити себе від цих ризиків, краще вибирати компанії, які будують свою роботу прозоро. Завдяки постійній взаємодії з командою-підрядником ви завжди розумітимете, в якому напрямку рухається розробка, які протікають процеси, чи є проблеми та які варіанти їх вирішення. Іншими словами – технологія протікатиме плавно, зрозуміло і очікувано, через що і ваші шанси отримати хороший результат значно збільшуються.

У нашій компанії робота вибудовується за методологією Scrum. Вся взаємодія всередині команди та із замовником протікає короткими спринтами-ітераціями. Завдяки цьому ви можете кожні два тижні бачити новий створений функціонал, вносити правки, коментарі та коригування. Таким чином, закінчений продукт повністю відповідатиме бізнес-логіці та потребам вашої компанії.

Як вибрати підрядника для розробки на аутсорсі

5 ознак, що аутсорс-команда вам підходить

IT аутсорс

5 ознак, що аутсорс-команда вам підходить IT аутсорс

Розглянемо ще кілька важливих моментів, які варто враховувати під час виборів аутсорс-команди:

  • Досвід роботи зі схожими проєктами. Перш ніж вибрати підрядника, подивіться, на яких проєктах він спеціалізується. Наприклад, одна команда може мати крутий досвід розробки рішень на базі AI, а інша заточена на сегмент фудтеху і так далі. Враховуйте специфічну експертизу аутсорсера та підбирайте того, хто вже має досвід розробки у вашій сфері, а значить знає всі нюанси та «підводні камені».
  • Реальні відгуки. Подивіться, що про аутсорсер говорять його клієнти. Це дозволить вам скласти повне уявлення про репутацію та підходи потенційного підрядника. Але потрібно враховувати, що текстові відгуки, особливо без зазначення замовника, легко можна підробити. Тому більше уваги приділяйте відео-коментарям та відгукам, які можна перевірити.
  • Уточнюючі питання. Не варто плутати допитливість та залученість із непрофесіоналізмом. Навпаки, що більше підрядник ставить запитання — то краще.

Це означає, що він одразу думає, як краще реалізувати проєкт і який функціонал вам знадобиться. А от якщо у відповідь на запит ви просто отримуєте ціну та терміни – тут варто насторожитися.

  • Наявність пост-релізної підтримки. Щоб цифровий продукт постійно затребуваний над ринком, його треба безперервно розвивати, навіть після виходу у реліз. Тому буде дуже доречним, якщо підрядник зможе забезпечити подальшу технічну підтримку софту. Набагато гірше, якщо після завершення розробки ви залишитеся з продуктом віч-на-віч.
  • Швидкість спілкування. Зверніть увагу, як швидко аутсорсер реагує на ваш запит. Це дозволить зрозуміти, як буде проходити ваша подальша взаємодія. Якщо відповіді немає протягом 1-2 днів, то, швидше за все, після внесення передоплати нічого не зміниться, і вона регулярно «пропадатиме» і затягуватиме терміни. Від такого аутсорсера краще одразу відмовитись. В ідеалі ви повинні отримати пропозицію про консультації того ж дня.

Висновок

ПОСЛУГИ IT АУТСОРСИНГУ в AVADA MEDIA

Висновок ПОСЛУГИ IT АУТСОРСИНГУ в AVADA MEDIA

Якщо у вас є ідея розробки крутого цифрового продукту, ви чітко знаєте, чого хочете і сформували певний бюджет на розробку — можна розпочинати пошук команди на аутсорсі. Підходити до цього питання варто уважно та обережно, більше запитувати про досвід потенційного підрядника та довіряти виключно фактам. Так ви зможете знайти оптимальну команду та підвищите шанси на розробку успішного проєєкту.

Компанія AVADA MEDIA вже понад 10 років займається розробкою інноваційних цифрових продуктів. Наша спеціалізація — створення індивідуальних програм, з фокусом на грамотний UI/UX дизайн та функціональність. Для кожного проєкту ми підбираємо оптимальну команду розробників, яка має досвід у потрібній сфері та відповідну кваліфікацію. Якщо ви хочете обговорити з нами реалізацію проєкту заповніть форму нижче, і ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом