GameDev

РОЗРОБКА СТАРТАПІВ У СФЕРІ МОБІЛЬНИХ ІГР

GameDev

РОЗРОБКА СТАРТАПІВ У СФЕРІ МОБІЛЬНИХ ІГР GameDev

Кількість людей, які грають у мобільні ігри щорічно зростає і, відповідно, збільшується сума, яку вони витрачають на свої захоплення. За підсумками 2020 року, власники смартфонів витратили на додатки та внутрішньоігрові покупки понад $111 мільярдів, що на 30% більше у порівнянні з попереднім.

Незважаючи на те, що ринок перенасичений іграми на будь-який смак, геймери незмінно цікавляться новими проєктами, що робить індустрію привабливою для запуску стартапів.

Розробка стартапів у сфері мобільних ігор
AVADA-MEDIA

Етапи запуску ігрової мобільної гри AVADA-MEDIA

Створення гри складається не тільки з дизайну та програмування. Розглянемо основні етапи, якими проходить кожен стартап.

Дослідження

Під час підготовки до створення гри, насамперед потрібно провести дослідження ринку та цільової аудиторії. Це дозволить сформувати успішну маркетингову стратегію, що базується на реальних фактах. Крім того, на цьому етапі визначаються ймовірні ризики, з якими може зіткнутися бізнес, та опрацьовуються способи боротьби з ними.

Розробка ідеї

Сформулюйте чітку ідею — що це буде за гра, хто, як і коли гратиме в неї. Важливо, щоб вона була свіжою, і пропонувала геймерам щось нове: ігрову механіку, історію тощо. Це дозволить привернути більше уваги до проєкту. Вибираючи жанр гри, потрібно орієнтуватися як на власні уподобання, так і на тренди. У 2021 році великим попитом користуються:

  • Головоломки. Здебільшого це казуальні проєкти з нехитрою графікою та простою механікою, розраховані на тривале використання. Вони підходять для людей різного віку та країн. Приклади таких ігор: CandyCrush Saga, Empires & Puzzles та ін.
  • Стратегічні ігри. Зводяться до збору ресурсів та розвитку персонажів, міст та армій для участі у битвах з іншими гравцями або NPS. Такі ігри не вимагають від гравця частої присутності в онлайні, за рахунок чого користуються високою популярністю серед гравців різного віку.

Перевагою стратегій є те, що вони «затягують» користувача, і що довше людина грає, то з меншою ймовірністю вирішить видалити обліковий запис.

  • MOBA. Це розраховані на багато користувачів ігри, в яких гравці об’єднуються для проведення сесійних командних поєдинків. Приклади популярних проєктів у цьому жанрі: Mobile Legends та League of Legends: Wild Rift.
  • Шутери. Жанр, у якому основна частина ігрового процесу віддається перестрілкам. Популярні проєкти Call of Duty: Mobile, Standoff 2, Critical Ops: Multiplayer FPS.
  • MMORPG. Розраховані на багато користувачів рольові ігри, відмінною рисою яких є взаємодія величезної кількості гравців в одному віртуальному світі. Геймер вибирає для себе персонажа, розвиває його і використовує всі його можливості для досягнення певних результатів. Приклади ігор Evil Lands, Eternium, AnimA.

При виборі жанру варто враховувати бюджет проєкту. Наприклад, розробка казуальної головоломки буде коштувати набагато дешевше за багато користувачів шутер з боями в реальному часі.

Вибір монетизації

За статистикою, найбільш прибутковими у 2021 році стали умовно-безкоштовні ігри. Вони поширюються безкоштовно та заробляють на показі реклами та продажу внутрішньоігрового контенту. Перевага таких геймів у тому, що гравцеві не потрібно платити за проєкт, з яким він ще не знайомий, що дозволяє залучити велику аудиторію за менших рекламних бюджетів.

Розробка стартапів у сфері мобільних ігор

Вибір команди розробників

Досвідчена та злагоджена команда розробників – це запорука успіху майбутнього проєкту, тому до вибору підрядників потрібно відповідально поставитися. Компанія AVADA MEDIA має всі необхідні знання, і допоможе вивести на ринок проєкт будь-якого масштабу.

Вибір платформи

Визначтеся, на якій операційній системі працюватиме гра – IOS або Android. Для максимального охоплення аудиторії рекомендується створювати кросплатформні програми.

Комунікація з аудиторією

Коли концепцію проєкту затверджено, необхідно повідомити про це цільову аудиторію. Для цього створюється офіційний сайт гри та сторінки в соціальних мережах, які «розігріватимуть» інтерес користувачів до проєкту.

Цільова сторінка мобільної гри повинна включати:

  • Трейлер.
  • Заплановану дату релізу.
  • Скріншоти.
  • Опис геймплею та історії.
  • Новини та оновлення.
  • Заклик до дії.
  • Посилання на соцмережі.

Проведення soft launch

Soft launch, або “м’який запуск” – це тест-драйв мобільної гри в реальних умовах ще до її виведення на ринок. Він дає можливість отримати перші відгуки від гравців і на ранніх стадіях демонструє життєздатність проєкту.

Позитивні коментарі користувачів стануть соціальним доказом того, що продукт буде успішним, а негативні вкажуть на помилки, які слід доопрацювати. При цьому стартап отримує базу користувачів, які вже знайомі з грою і з великою ймовірністю встановлять її після офіційного релізу.

Для м’якого запуску не обов’язково розробляти повну версію гри буде цілком достатньо 25%. Головне, щоб проєкт був добре оптимізований з технічного боку, і користувачі змогли випробувати позитивний досвід від взаємодії з ним без вильотів, зависань тощо.

Після успішного Soft launch, проєкт повертається на доопрацювання.

Реліз та оновлення

Реліз це не останній етап у роботі над ігровим стартапом. Після офіційного запуску, починається робота з постійного вивчення користувальницького досвіду геймерів і на підставі отриманих даних випускаються оновлення: з правками балансу, розширенням ігрових можливостей, механік і т.д. Це постійна робота, яка дозволить підтримати інтерес користувачів.

Розробка стартапів у сфері мобільних ігор
AVADA-MEDIA

Розробка мобільних ігор для стартапів у AVADA MEDIA AVADA-MEDIA

Компанія AVADA MEDIA більше 10 років займається розробкою ігор, мобільних програм, сайтів та інших інноваційних рішень.

Ми маємо всі необхідні знання для запуску стартапу з нуля і до повної реалізації.

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12
З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: [email protected] </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>

Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@
Файли cookies
Будь ласка, дозвольте використання cookies для більш ефективної роботи з сайтом