ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Розробка додатків для стартапів

Розробка додатків для стартапів

Mobile-розробка

Розробка додатків для стартапів Mobile-розробка

Припустимо, у вас є амбітна ідея для запуску стартапу, і навіть якщо ви повністю впевнені, що вона спрацює, вливатиме в її розвиток основний бюджет — заняття досить ризиковане. Набагато правильніше спершу перевірити життєздатність ідеї, протестувати відгук цільової аудиторії та закласти основу для подальшого спокійного розвитку.

Для цього вам знадобиться MVP і надійна команда розробників, що має гарну технічну та аналітичну експертизу, яка зможе ретельно підібрати функціонал, створити захоплюючий UI/UX і продумати основні фічі проєкту. А головне, щоб усе це вкладалося у рамки бюджету та встановлений дедлайн.

Розробка додатків для стартапів

Чим MVP відрізняється від кастомного мобільного додатка для стартапу

MVP та кастомні додатки

Чим MVP відрізняється від кастомного мобільного додатка для стартапу MVP та кастомні додатки

MVP, або Minimum Viable Productперекладається як мінімально життєздатний продукт. Це початкова версія програми, яка виконує лише свою основну функцію, наприклад, стримує відео, бронює столики в ресторанах або замовляє їжу. Завдання MVP у тому, щоб перевірити, наскільки ідея є актуальною для ринку та отримати зворотний зв’язок від цільової аудиторії.

У той же час, MVP не варто плутати з альфа-версією або прототипом додатка. На відміну від них, мінімально життєздатний продукт — це самостійне та корисне рішення, яке доступне широкому колу споживачів і допомагає користувачам вирішувати ті чи інші завдання.

Розробка MVP додатку має відразу кілька цілей:

  • Залучити фінансування. Проєкту потрібні гроші на розвиток, а інвестори хочуть бачити, у що вкладають гроші. MVP дозволяє вийти з цього замкнутого кола, адже ви можете презентувати їм вже готове рішення, яке працює на ринку, та показати його перспективність. Це буде набагато переконливіше, ніж демонстрація прототипів, гарних графіків та обіцянки на словах.
  • Подивитися на реакцію цільової аудиторії. За даними Startup Genome, 90% стартапів провалюються, і головна причина – запропонована ідея не має попиту. Виведення ринку MVP допоможе оцінити життєздатність продукту чи конкретних рішень, і допоможе уникнути невиправданих витрат.
  • Зменшити ризики. Будь-який бізнес пов’язаний із ризиками. Навіть затребуваний продукт можуть занапастити такі чинники, як погана технічна реалізація, неефективний маркетинг або невдале управлінське рішення. Уникнути ризиків практично неможливо, зате ними можна керувати. За допомогою MVP ви можете відносно недорого перевіряти актуальність різних ідей та експериментувати.

Кастомний мобільний додаток для стартапу – це наступний крок після MVP. Коли ви переконалися, що ваша ідея надійна і користується попитом на ринку, можна приступати до розвитку мінімально життєздатного продукту та створення повноцінного додатку: з додатковими функціями, фічами та більш глибоким досвідом користувача.

Зрозуміло, така розробка вимагатиме вже значно більших інвестицій, зате тепер, після MVP, ви чітко усвідомлюватимете, що проєкт буде успішним.

У деяких випадках кастомний додаток – це не розвиток MVP, а “крок убік”, який допомагає зробити пивот. Він може знадобитися, якщо ви вирішили змінити курс розвитку стартапу, або протестувати нові моделі та механізми зростання.

Розробка додатків для стартапів

Методології розробки додатків для стартапів

Огляд методологій

Методології розробки додатків для стартапів Огляд методологій

Від створення MVP і до отримання трекшена, додаток пройти безліч змін та варіацій, а значить під час технічної розробки таких рішень дуже важлива гнучкість команди та її здатність швидко адаптувати продукт до нових цілей та завдань.

Розуміючи цю особливість, при створенні додатків для стартапів наша команда використовує дві найкращі методології Agile – Scrum та Kanban. Ітеративний підхід дозволяє вносити в проєкт будь-які, навіть фундаментальні коригування прямо в процесі розробки і підтримувати тісний зв’язок зі стороною клієнта.

Розробка додатків для стартапів

Які технології використовуються при розробці додатка для стартапів

Підбір технологій

Які технології використовуються при розробці додатка для стартапів Підбір технологій

Пріоритетне завдання для більшості стартапів – максимально швидко запустити продуктивний MVP, охопити максимальну аудиторію і при цьому вкластися в обмежений бюджет. Тому найчастіше для розробки таких додатків ми віддаємо перевагу кроссплатформенному фреймворку Flutter. Він використовує одну кодову базу для роботи на операційних системах IOS та Android, і дозволяє у короткий термін і без зайвих витрат створити функціональне рішення.

З погляду продуктивності Flutter мало чим поступається нативним технологіям, тому на ньому цілком доцільно вибудовувати повноцінний кастомний додаток надалі.

Однак, в залежності від технічних характеристик проєкту, в якості основного стеку ми також можемо вибрати нативні технології: мова Kotlin – для Android і Swift – для IOS. У такому разі фактично доведеться створювати два окремі додатки, окремо під кожну операційну систему.

Тут важливо розуміти, що технологічний стек завжди підбирається індивідуально і залежить від безлічі факторів, у тому числі від планованої функціональності додатка. Ми, зі свого боку, завжди намагаємося вибрати найбільш оптимальний комплект технологій, який дозволить вашому рішенню ефективно вирішувати поставлені перед ним завдання.

Як відбувається розробка для стартапів

Етапи розробки

Як відбувається розробка для стартапів Етапи розробки

Цикл розробки додатка для стартапу в нашій компанії складається з восьми основних етапів. Розглянемо їх докладніше:

  • Обговорення проєкту та збір інформації. Все починається із комунікації. Ми вивчаємо вашу ідею, проводимо оцінку, аналізуємо найближчих конкурентів, а потім пропонуємо своє бачення реалізації MVP з приблизною вказівкою вартості та термінів розробки.
  • Проєктування додатка. Коли концепцію затверджено, створюється прототип додатка. Він включає детальний опис запланованого функціоналу, блок-схеми модулів та стек технологій, який використовуватиметься для розробки.
  • UX дизайн. На цьому етапі виконується варфреймінг та майндмеппінг. Іншими словами, створюється скелет майбутнього додатка.
  • UI дизайн. Дизайнери створюють кілька концепцій та варіацій візуального оформлення додатка, і після затвердження додають елементи до макету, формуючи унікальний досвід взаємодії з продуктом.
  • Frontend та backend. Розробники створюють клієнтську та серверну частину додатка. Фронтенд-частина відповідає за взаємодію з користувачем на стороні мобільного пристрою, а бекенд – за обробку та зберігання даних, роботу функціоналу та взаємодію продукту із зовнішніми сервісами через API-інтерфейси.
  • Тестування. Наслідуючи концепцію Scrum, QA-інженери виконують тестування коду паралельно з його написанням. Їхнє завдання — своєчасно виявити баги та проконтролювати їх усунення, щоб після виходу додатка у реліз ваші клієнти отримали максимально стабільне рішення.
  • Випуск у реліз. Наша команда провела безліч перевірок від Apple та Google, і допоможе вашому додатку зайняти своє місце у каталогах App Store та Google Play.
  • Техпідтримка та розвиток. Вже після перших завантажень додатка ви почнете отримувати першу аналітику та фідбек від цільової аудиторії. Використовуючи ці дані, ви зможете приймати більш точні та аргументовані рішення щодо розвитку стартапу і, цілком можливо, вам знадобиться доопрацювання існуючого функціоналу. Це завдання легко вирішать наші кваліфіковані команди технічної підтримки.
Розробка додатків для стартапів

Чому розробку додатків для стартапу варто замовити у нас

AVADA MEDIA

Чому розробку додатків для стартапу варто замовити у нас AVADA MEDIA

Ми чітко розуміємо, які завдання стоять перед стартапами, та надаємо всю потрібну технічну базу, свій досвід та експертизу, які допоможуть вам досягти намічених цілей. Окрім основного додатку, для вашого стартапу ми також можемо створити додаткові інструменти: лендинг, CRM та чат-боти у месенджерах.

Вони допоможуть залучати більше цільових користувачів, налагодити з ними ефективну комунікацію та отримати якісний зворотний зв’язок. Якщо ви готові діяти, зв’яжіться з нами!

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@