Розробка додатків для стартапів Mobile-розробка
Припустимо, у вас є амбітна ідея для запуску стартапу, і навіть якщо ви повністю впевнені, що вона спрацює, вливатиме в її розвиток основний бюджет — заняття досить ризиковане. Набагато правильніше спершу перевірити життєздатність ідеї, протестувати відгук цільової аудиторії та закласти основу для подальшого спокійного розвитку.
Для цього вам знадобиться MVP і надійна команда розробників, що має гарну технічну та аналітичну експертизу, яка зможе ретельно підібрати функціонал, створити захоплюючий UI/UX і продумати основні фічі проєкту. А головне, щоб усе це вкладалося у рамки бюджету та встановлений дедлайн.
Чим MVP відрізняється від кастомного мобільного додатка для стартапу MVP та кастомні додатки
MVP, або Minimum Viable Product – перекладається як мінімально життєздатний продукт. Це початкова версія програми, яка виконує лише свою основну функцію, наприклад, стримує відео, бронює столики в ресторанах або замовляє їжу. Завдання MVP у тому, щоб перевірити, наскільки ідея є актуальною для ринку та отримати зворотний зв’язок від цільової аудиторії.
У той же час, MVP не варто плутати з альфа-версією або прототипом додатка. На відміну від них, мінімально життєздатний продукт — це самостійне та корисне рішення, яке доступне широкому колу споживачів і допомагає користувачам вирішувати ті чи інші завдання.
Розробка MVP додатку має відразу кілька цілей:
Кастомний мобільний додаток для стартапу – це наступний крок після MVP. Коли ви переконалися, що ваша ідея надійна і користується попитом на ринку, можна приступати до розвитку мінімально життєздатного продукту та створення повноцінного додатку: з додатковими функціями, фічами та більш глибоким досвідом користувача.
Зрозуміло, така розробка вимагатиме вже значно більших інвестицій, зате тепер, після MVP, ви чітко усвідомлюватимете, що проєкт буде успішним.
У деяких випадках кастомний додаток – це не розвиток MVP, а “крок убік”, який допомагає зробити пивот. Він може знадобитися, якщо ви вирішили змінити курс розвитку стартапу, або протестувати нові моделі та механізми зростання.
Методології розробки додатків для стартапів Огляд методологій
Від створення MVP і до отримання трекшена, додаток пройти безліч змін та варіацій, а значить під час технічної розробки таких рішень дуже важлива гнучкість команди та її здатність швидко адаптувати продукт до нових цілей та завдань.
Розуміючи цю особливість, при створенні додатків для стартапів наша команда використовує дві найкращі методології Agile – Scrum та Kanban. Ітеративний підхід дозволяє вносити в проєкт будь-які, навіть фундаментальні коригування прямо в процесі розробки і підтримувати тісний зв’язок зі стороною клієнта.
Які технології використовуються при розробці додатка для стартапів Підбір технологій
Пріоритетне завдання для більшості стартапів – максимально швидко запустити продуктивний MVP, охопити максимальну аудиторію і при цьому вкластися в обмежений бюджет. Тому найчастіше для розробки таких додатків ми віддаємо перевагу кроссплатформенному фреймворку Flutter. Він використовує одну кодову базу для роботи на операційних системах IOS та Android, і дозволяє у короткий термін і без зайвих витрат створити функціональне рішення.
З погляду продуктивності Flutter мало чим поступається нативним технологіям, тому на ньому цілком доцільно вибудовувати повноцінний кастомний додаток надалі.
Однак, в залежності від технічних характеристик проєкту, в якості основного стеку ми також можемо вибрати нативні технології: мова Kotlin – для Android і Swift – для IOS. У такому разі фактично доведеться створювати два окремі додатки, окремо під кожну операційну систему.
Тут важливо розуміти, що технологічний стек завжди підбирається індивідуально і залежить від безлічі факторів, у тому числі від планованої функціональності додатка. Ми, зі свого боку, завжди намагаємося вибрати найбільш оптимальний комплект технологій, який дозволить вашому рішенню ефективно вирішувати поставлені перед ним завдання.
Як відбувається розробка для стартапів Етапи розробки
Цикл розробки додатка для стартапу в нашій компанії складається з восьми основних етапів. Розглянемо їх докладніше:
Чому розробку додатків для стартапу варто замовити у нас AVADA MEDIA
Ми чітко розуміємо, які завдання стоять перед стартапами, та надаємо всю потрібну технічну базу, свій досвід та експертизу, які допоможуть вам досягти намічених цілей. Окрім основного додатку, для вашого стартапу ми також можемо створити додаткові інструменти: лендинг, CRM та чат-боти у месенджерах.
Вони допоможуть залучати більше цільових користувачів, налагодити з ними ефективну комунікацію та отримати якісний зворотний зв’язок. Якщо ви готові діяти, зв’яжіться з нами!
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32