Нейромережі в e-commerce AVADA-MEDIA
Автоматизована логістика, боти-продавці, роботизовані онлайн-чати – їх поява обумовлена технічним прогресом, який буквально охоплює всі сфери життя сучасної людини. Штучний інтелект (ШІ) оптимізує та спрощує все більше процесів, за які раніше відповідали люди. Крім того, робить це якісно і швидко.
Наприклад, не так давно гігант електронної торгівлі Amazon відкрив продуктовий магазин без кас і зареєстрував патент на доставку товарів за допомогою роботів-кур’єрів і дронів.
Нейронні мережі здатні виробляти обробку природної мови (NLP), розпізнавати і описувати зображення на фото, займатися перекладом текстів і навіть розпізнавати мову.
У доступному для огляду майбутньому нові технології стануть для e-commerce проєктів незаперечною конкурентною перевагою, але вже сьогодні їх впровадження в бізнес має цілий ряд переваг.
Що таке нейромережі і як вони використовуються в e-commerce AVADA-MEDIA
Нейронна мережа являє собою “віртуальний мозковий центр”, який служить для автоматизації бізнес-процесів: заповнює документи, схвалює заявки, відповідає на питання клієнтів і т. д. При цьому чим більше бази даних – тим “розумніше” нейромережа. Фактично вона відтворює роботу людської нервової системи, включаючи її здатність до самонавчання з урахуванням попереднього досвіду. Така техніка дозволяє системі з кожним разом робити все меншу кількість помилок.
Нейромережі активно впроваджуються в інтерент-магазини і маркетплейси, оскільки в e-commerce існує необхідність не тільки розглядати товари очима продавця, а й коректно описувати характеристики, важливі для покупця. Деякі проєкти навчають ШІ самостійно. Як приклад можна привести сервіси, в яких нейромережі описують товар на фото, додають категорію і рекомендують ціну, грунтуючись на даних схожих товарів.
На поточний момент власниками найбільш “розумних” і потужних нейронних мереж, що забезпечують комерційні запити користувачів, які задовольняли б потреби корпорацій, є інші великі компанії, наприклад, Google, Facebook, Pinterest.
У число головних векторів застосування штучного інтелекту в бізнесі входять: управління ризиками, забезпечення кібербезпеки, аналіз і допомогу в прийнятті оптимальних рішень, автоматизація рутини.
Facebook і Pinterest активно використовують нейромережі для роботи з зображеннями. За допомогою технології розпізнавання осіб Facebook пропонує відзначити себе і знайомих людей на фото, а Google надає користувачам функцію “пошуку схожих зображень”. Крім того, Google застосовує нейронні мережі в інших своїх сервісах – від пошуку і фільтрації пошти до перекладу текстів і вибору відео на YouTube.
Компанія Tesla використовує нейромережі в системі автопілота: ШІ розпізнає всі об’єкти навколо машини в реальному часі, класифікує і визначає їх характеристики.
Ще недавно нейронні мережі були привілеєм виключно великих компаній, але за останні роки з’явилося безліч доступних рішень, технічних засобів і хмарних сервісів, які дозволяють адаптувати ШІ до завдань практично будь-яких e-commerce проєктів.
Переваги впровадження нейромережі в бізнес AVADA-MEDIA
Розвиток нейронних мереж – загальносвітова тенденція. Основним джерелом фінансування досліджень в цій області є комерційні компанії та корпорації, що надають рекламні послуги в інтернеті.
На сучасному етапі розвитку маркетплейси видозмінилися і пройшли шлях від дошки оголошень, де пропозиції розміщувала відносно невелика кількість людей, до повноцінної мережі з величезною кількістю користувачів. Наступним етапом розвитку стануть оптимізовані мобільні маркетплейси, що працюють ще швидше.
Нейронні мережі в цьому процесі не тільки допомагають спростити трудомістку модерацію, а й роблять навігацію на торгових майданчиках більш зручною та зрозумілою для користувача.
Ще один показовий приклад успішного впровадження ШІ в бізнес – механізм рекомендацій Amazon, який забезпечив компанії близько 35% продажів. Алгоритм Brain для рекомендації контенту, розроблений YouTube, також показав високий результат: за статистикою майже 70% роликів, що переглядаються на сайті, користувачі знайшли завдяки рекомендаціям, а не передплати або посиланнях.
Можна виділити кілька важливих переваг використання нейромереж в бізнесі: AVADA-MEDIA
Розробка і впровадження нейромереж в бізнес від компанії AVADA MEDIA AVADA-MEDIA
IT-рішення, засновані на технологіях штучного інтелекту, користуються великою популярністю у комерційних і державних підприємств. Існує кілька типових задач, які нейромережі здатні вирішити вже сьогодні:
Технологія забезпечує компаніям необхідну гнучкість, можливість підлаштовуватися під будь-які потреби клієнтів і оперативно реагувати на зовнішні зміни.
При впровадженні нейромереж наша команда керується трьома основними принципами:
Будь-яка організація працює з декількома різними джерелами і типами даних, які необхідні для щоденної операційної діяльності. Саме тому на початковому етапі ми структуруємо підхід до доступу та управління даними.
Фахівці AVADA MEDIA створюють кілька моделей персональних рекомендацій і проводять A / B-тести. Це важливий маркетинговий інструмент, за допомогою якого вимірюється ефективність нововведень на проєкті.
Повноцінне впровадження штучного інтелекту в бізнес-процеси може зайняти тривалий час (до 6-12 місяців). Саме тому фахівці уважно вивчають динаміку і аналізують результати. Ми відстежуємо прогрес в навчанні нейронної мережі, яка повинна оптимізувати процеси і приносити компанії прибуток, і на підставі отриманих даних складаємо звіти.
Підготовка фахівців по машинному навчанню і нейромережам AVADA-MEDIA
У розробці ШІ існує велика область – машинне навчання. Вона присвячена створенню програм, здатних самостійно аналізувати дані і робити на їх підставі логічні висновки. Крім послуг досвідчених розробників та інженерів по нейромережах, наша компанія пропонує курси, на яких ми готуємо фахівців по машинному навчанню.
Експерти в області штучного інтелекту складають алгоритми, за якими машина працює з даними: обробляє отриману інформацію, вибудовує причинно-наслідкові зв’язки, робить логічні висновки, засвоює нову інформацію, удосконалює власний процес “мислення”.
Оскільки тенденції до застосування машинного навчання активно набирають обертів, фахівці в цій області ніколи не залишаться без роботи.
Успішно управляти компанією, не застосовуючи сучасні комп’ютерні технології, практично неможливо. AVADA MEDIA займається розробкою і навчанням нейромереж, які допомагають бізнесу будувати прогнози і аналізувати дані, автоматизувати і оптимізувати процеси і, в результаті, – швидше приймати якісні рішення, підвищуючи свою ефективність на ринку.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32