Крок за кроком:

Як створити 2D конфігуратор для свого бізнесу

Як створити 2D конфігуратор для свого бізнесу

Крок за кроком

Як створити 2D конфігуратор для свого бізнесу Крок за кроком

2D конфігуратори – це потужний інструмент для бізнесів, які хочуть дати своїм клієнтам можливість персоналізувати свої продукти онлайн. Це дозволяє користувачам створювати унікальні конфігурації, використовуючи різні параметри та налаштування, що дозволяє побачити, як виглядатиме їхній кінцевий продукт.

У цьому посібнику, ми опишемо загалом, як створюється 2D конфігуратор. Почнемо з постановки завдання та планування функцій, потім перейдемо до вибору технологій та інструментів, які знадобляться для створення конфігуратора, а також опишемо етапи проєктування та реалізації функціоналу.

Що таке 2D конфігуратор

Що таке 2D конфігуратор

 

Подібні web-інструменти дають можливість користувачам створювати об’єкти (вікна, двері, одяг, меблі, предмети інтер’єру та екстер’єру, сувенірну продукцію тощо) за своїми індивідуальними вимогами та уподобаннями. Вони можуть вибирати матеріали, кольори, форми, розміри та дизайн, щоб отримати ідеальний продукт, який підходить саме для їхніх потреб.

Ключові переваги

2d конфігуратор

Ключові переваги 2d конфігуратор

  • Збільшення продажів. 2D конфігуратори можуть допомогти збільшити продажі, оскільки вони дозволяють клієнтам створювати та налаштовувати продукти відповідно до їхніх уподобань та потреб.
  • Скорочення витрат за виробництво. Компанія скорочує витрати на виробництво, тому що 2D конфігуратори дають можливість створювати продукти з чіткими та точними характеристиками та розмірами, що спрощує та оптимізує процес виробництва.
  • Легкість у інтеграції. 2D конфігуратори легко інтегруються з іншими програмами та системами, такими як онлайн-магазини, сайти та CRM-системи. Але також можуть бути самостійними web-інструментами
  • Можливість швидкого налаштування. Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, допомагає користувачам швидко та легко створювати свої продукти, а власнику налаштувати такий інструмент та заповнити його параметрами
  • Можливість розширення асортименту продукції. Завдяки 2D конфігураторам компанії можуть розширити свій асортимент продукції, додавши в нього продукти з характеристиками, що налаштовуються.

При використанні 2D конфігураторів можна бачити зміни, які вони вносять у режимі реального часу. Вони можуть змінювати їх розміри та форми, а також змінювати матеріали та кольори. Це дозволяє користувачам легко налаштовувати об’єкти та отримувати точне уявлення про те, як вони виглядатимуть у реальному житті.

Крок за кроком: Як створити 2D конфігуратор для свого бізнесу

Види конфігураторів

Види конфігураторів

2D конфігуратори можна застосовувати майже у всіх сферах рітейлу та виробництва, наприклад:

  • Конфігуратори вікон, дверей, парканів, дахів, підлог
  • Конфігуратори одягу та аксесуарів
  • Конфігуратори поліграфічної та сувенірної продукції
  • Конфігуратори дизайну упаковки
  • Конфігуратори для створення меблів та предметів інтер’єру
  • Конфігуратори для створення прикрас
  • Конфігуратори електронних продуктів
  • Конфігуратори автомобілів

Етапи створення 2D конфігураторів

Етапи створення 2D конфігураторів

Кінцевою метою будь-якого проєкту є досягнення успіху в його реалізації. Для цього необхідно проаналізувати всі вимоги до проєкту та розробити ефективну стратегію його реалізації.

Нижче представлені ключові етапи роботи над проєктом, починаючи з аналізу вимог та проєктування інтерфейсу, і закінчуючи запуском та підтримкою. Кожен етап важливий і має бути виконаний з максимальною ефективністю:

  • Аналіз вимог

Першим кроком під час створення 2D конфігуратора є визначення вимог. Команда повинна узгодити з клієнтом, які предмети будуть налаштовуватися та які опції та параметри будуть доступні для налаштування. Потрібно також врахувати, які моделі та текстури вже є, а які ще потрібно розробити.

  • Проєктування інтерфейсу

Цей етап включає створення мокапа. Мокап – це візуальна модель інтерфейсу, яка використовується для представлення концепції, дизайну та функціональності майбутнього продукту. Його створюють за допомогою спеціальних програмних інструментів.

Інтерфейс має бути інтуїтивно зрозумілим та простим у використанні. Також він повинен забезпечувати користувачеві можливість легко вибирати опції та параметри для налаштування продукту. Крім мокапа на даному етапі створюється також технічна документація та відео-пояснення щодо функцій майбутнього продукту.

У комплексі це повне технічне завдання проєкту. Після створення ТЗ можна максимально точно оцінити терміни та витрати на розробку.

Крок за кроком: Як створити 2D конфігуратор для свого бізнесу

  • Створення 2D моделей та текстур

Наступним кроком є створення 2D моделей продукту та текстур, які будуть використовуватись у конфігураторі. 2D моделі мають бути створені з урахуванням усіх параметрів, які користувач зможе налаштувати. Текстури мають бути створені з урахуванням усіх можливих варіантів кольору та матеріалів. Для цього потрібно залучати художника-дизайнера.

  • Frontend та Backend

За наявності дизайну та чіткого технічного завдання до розробки підключаються Frontend та Backend розробники. Для створення самого інтерфейсу підключається фронтенд-фахівець (або фахівці), а вже після, бекенд-розробник розробляє закладену в ТЗ логіку і пов’язує всі створені front-елементи з сервером.

Крок за кроком: Як створити 2D конфігуратор для свого бізнесу

  • Тестування та налагодження

Після того, як конфігуратор був розроблений, він повинен пройти обов’язкове тестування на помилки та відповідність функціоналу технічному завданню. QA-фахівці повинні провести тестування на різних пристроях, операційних системах, браузерах щоб переконатися, що він працює коректно. Також виконується тестування навантаження та тестування безпеки (Security Scanning).

  • Запуск та підтримка

Після успішного тестування та налагодження, конфігуратор може бути запущений у продакшен. Роль експерта — забезпечити його підтримку та оновлення, щоб він продовжував працювати коректно та відповідати потребам користувачів.

 

Для обліку всіх технічних та візуальних пропозицій Project-manager постійно підтримує зв’язок із клієнтом, командами розробників та дизайнерів.

Проєкт створюється методом спринтів та проходить постійне тестування на баги та помилки. А вже після усунення всіх неполадок платформа успішно йде у продакшн. У такий спосіб ми створюємо якісний продукт та допомагаємо бізнесу розвиватися.

Технології розробки

Технології розробки

У цьому посібнику ми докладно розповіли з чого складається 2D конфігуратор, а також описали етапи його створення та експлуатації. Тепер поговоримо про технічні моменти:

  • Frontend та Backend

Фронт-частина конфігуратора може бути створена з використанням стандартних технологій HTML/CSS/JavaScript або на реактивних технологіях (Vue.js, React.js).

При виборі технології для backend враховується, де буде використовуватися конфігуратор. Якщо інструмент буде незалежною системою, що нікуди не вбудовується, то вибір мови для серверної частини може бути будь-яким Python, PHP або Java (та їх фреймворки). Якщо конфігуратор вбудуватиметься в сайт або якусь веб-систему, то front і back необхідно буде писати на тих же технологіях.

 

 

  • Масштабованість та оптимізація

Конфігуратори можуть стати дуже складними та масштабованими, особливо якщо користувач може змінювати безліч параметрів. Тому важливо оптимізувати код та використовувати сучасні технології, такі як асинхронне програмування та хмарні обчислення.

Також важливо враховувати обмеження на продуктивність, особливо під час використання на мобільних пристроях.

 

  • Інтеграція з іншими системами

Конфігуратор може взаємодіяти з іншими системами, наприклад, CMS-сайту або з CRM-системою. Для цього необхідно використовувати API чи інші інструменти інтеграції.

Розробка 2D конфігураторів в Avada Media

Розробка 2D конфігураторів в Avada Media

Інтегруючи 2D конфігуратор у сайт або в іншу web-систему, ви спрощуєте процес вибору товару, завдяки простій та зручній процедурі підбору та візуалізації за заданими параметрами. Це сильно впливає на загальне враження та покращує якість зворотного зв’язку.

Команда Avada Media створює 2D конфігуратори з урахуванням індивідуальних особливостей і пріоритетів, а також використовує багатий досвід своїх фахівців, щоб знайти найкращі технічні рішення. На етапі обговорення та аналізу ви отримаєте експертну оцінку проєкту та рекомендації для його оптимізації та розвитку.

Створюємо 2d конфігуратори для вашого бізнесу

AVADA MEDIA

Створюємо 2d конфігуратори для вашого бізнесу AVADA MEDIA

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@