ПОТУЖНИЙ ІНСТРУМЕНТ ONLINE-ПРОДАЖУ

Розробка інтернет магазину на Yii2

Розробка інтернет магазину

Веб-розробка

Розробка інтернет магазину Веб-розробка

Навіщо витрачати час і сили на похід у магазин, якщо можна натиснути дві кнопки та купити все онлайн, з доставкою прямо у квартиру? Саме так і думає сучасний споживач. Майбутнє рітейлу однозначно за eCommerce, але просто запустити сайт, нехай навіть із привабливим UI, і наповнити його товарами – вже недостатньо.

Потрібно вибудувати грамотний сервер, який забезпечить безпеку транзакцій, високу швидкість обробки даних і здатний витримувати великий онлайн. З усіма цими та іншими завданнями легко справляється PHP-фреймворк Yii2. Про те, як створити на ньому успішний інтернет-магазин поговоримо у цій статті.

Розробка інтернет магазину на Yii2

Чому Yii2 - чудовий фреймворк для запуску онлайн-магазину

Переваги Yii2

Чому Yii2 - чудовий фреймворк для запуску онлайн-магазину Переваги Yii2

Yii2 – це об’єктно-орієнтований фреймворк для розробки веб-проєктів мовою PHP. Його сильна сторона – універсальність. Тобто, він однаково добре підходить для створення MVP, невеликих проєктів та великих порталів електронної комерції, та дає практично необмежені можливості щодо масштабування проєктів. На цьому переваги Yii2 звичайно не закінчуються. Ось ще чотири причини, чому для розробки інтернет-магазину варто вибрати саме цей фреймворк:

  • Швидкість розробки. Yii2 надає доступ до величезної колекції готових модулів та вбудованих бібліотек, вирішує рутинні завдання та містить функції автоматичної генерації коду. У сукупності це дозволяє прискорити реалізацію проєкту та знижує вартість фінального результату.
  • Безпека. Фреймворк оснащений інструментами захисту сайтів від різних хакерських атак. Тому платежі та персональні дані ваших клієнтів будуть у повній безпеці.
  • Швидке налагодження. Для зручного тестування QA фреймворк надає власну бібліотеку Yii2-debug, яка допомагає ефективніше обробляти помилки і налагоджувати код.
  • Відкритий код. Yii2 постачається з відкритим вихідним кодом. Це означає, що ви можете використовувати його у своїх комерційних проєктах безкоштовно та без будь-яких обмежень. Плюс завдяки великій спільноті можливості фреймворку постійно зростають.
Розробка інтернет магазину на Yii2

Який функціонал знадобиться для старту

Функціональність

Який функціонал знадобиться для старту Функціональність

Базовий алгоритм взаємодії з інтернет-магазином виглядає приблизно так: користувач гортає каталог, відкриває картки товарів, що сподобалися, і якщо його все влаштувало — оплачує товар онлайн. Тому для запуску eCommerce проєкту з нуля може бути цілком достатньо основного функціоналу, який далі нарощуватиметься і розширюватиметься передовими технологіями, на кшталт розумного пошуку, персональних рекомендацій та іншого.

За такого підходу ви зможете прискорити запуск магазину, знизити ризики та своєчасно адаптувати стратегію бізнесу під реальні запити ринку. Розглянемо ключові модулі інтернет-магазину, які потрібні на старті:

  • Каталог. Зручний і структурований каталог товарів з продуманою системою фільтрів, який дозволить покупцеві швидко знаходити те, що йому потрібно.
  • Особистий кабінет. Допоможе користувачам ефективно керувати способами оплати, додавати товари до обраного, отримувати персональні знижки та відстежувати статуси замовлень.
  • Рейтинги та відгуки. 97% споживачів заявляють, що відгуки інших користувачів впливають на їхнє рішення про купівлю. Іншими словами, інструмент фідбека допомагає компенсувати нестачу довіри та підвищує конверсію в магазині. Однак дуже важливо, щоб відгуки були реальними, тому варто продумати надійну систему захисту від фіктивних коментарів.
  • Кошик. Тут можна обійтися без будь-яких проривних фіч. Головне — дати покупцям можливість зручно керувати вмістом: змінювати кількість товарів, видаляти позиції, вибирати спосіб доставки та інше.
  • Швидка оплата. Дуже важлива частина будь-якого інтернет-магазину. Довгий та складний процес оплати негативно впливає на конверсію, тому правильним рішенням буде підключення Apple Pay, Google Pay та віртуальних гаманців. Це дозволить вашим клієнтам здійснювати платежі у два кліки.
  • Відстеження замовлення. Після списання грошей багато користувачів починають турбуватися, особливо якщо кур’єр затримується. Щоб пом’якшити їх переживання, буде корисно додати модуль відстеження статусу замовлення та розташування посилки.
  • Чат-бот. Клієнти можуть робити покупки в будь-який час, у тому числі рано вранці і пізно вночі. Тому далеко не факт, що ваші адміністратори будуть онлайн та зможуть своєчасно відповісти на їхні запитання. Щоб виправити цю ситуацію, в магазин можна впровадити чат-боти, які будуть миттєво та автоматично надавати всі потрібні консультації. До того ж це знизить навантаження на операційний персонал.
Розробка інтернет магазину на Yii2

Як створити інтернет-магазин на Yii2 — покрокова інструкція

Етапи розробки

Як створити інтернет-магазин на Yii2 — покрокова інструкція Етапи розробки

Створення інтернет магазину – це серія послідовних кроків. І щоб проєкт став успішним, потрібно врахувати безліч параметрів: від грамотно продуманої бізнес-моделі до підбору стеку технологій та вибору команди розробників. З технічної точки зору розробку можна розкласти на 6 послідовних кроків, тому розглянемо їх докладніше:

Крок 1. Аналіз та збір інформації. Фахівці вивчають ринок, найближчих конкурентів, запити користувачів, а потім порівнюють їх з вимогами замовника. Це дозволяє скоординувати очікування та визначити напрямок розвитку продукту.

Крок 2. Проєктування. На цьому етапі команда продумує, як користувачі взаємодіятимуть з інтернет-магазином, який функціонал буде потрібний для досягнення намічених цілей і які технології дозволять втілити проєкт у реальність. Результатом цього етапу є ретельно спланований прототип, який включає майндмепи та варфрейми інтерфейсу, опис функціоналу та блок-схеми окремих модулів. Далі мокап презентується замовнику, затверджується та трансформується у проєктну документацію.

Крок 3. Розробка дизайну. На основі затверджених варфреймів дизайнери промальовують інтуїтивно зрозумілий, послідовний і привабливий інтерфейс магазину.

Крок 4. Технічна реалізація. На цьому етапі починається кодинг: фронтенд-розробники створюють клієнтську частину магазину, з якою користувачі взаємодіятимуть на стороні браузера, а бекендери — пишуть код функціоналу та реалізують бізнес-логіку проєкту на стороні сервера, використовуючи можливості фреймворку Yii2.

Крок 5. Тестування. QA-інженери проводять автоматичне та ручне тестування, щоб виловити та усунути всі можливі проблеми у роботі магазину ще до офіційного релізу.

Крок 6. Техпідтримка. Вихід у реліз – це ще не кінець. Після запуску наша команда пропонує клієнту кваліфікований технічний супровід проєкту, спрямований на безперервний розвиток та вирішення поточних питань.

Розробка інтернет магазину на Yii2

Як вибрати команду розробників

Розробка в AVADA MEDIA

Як вибрати команду розробників Розробка в AVADA MEDIA

Найпростіший і найефективніший спосіб запустити успішний інтернет-магазин — доручити його реалізацію команді, яка в цьому розуміється. Тобто віддати проєкт на аутсорс. Але тут можуть виникнути перші труднощі, адже кількість команд, які пропонують таку розробку, вимірюється сотнями.

За даними порталу IT Rating, лише в Україні зареєстровано понад 1700 студій, і це не рахуючи фрілансерів. Тому постає питання — як вибрати «того самого» підрядника, який точно виконає роботу добре. Щоб не помилитися у виборі, виконайте такі дії:

  • Вивчіть портфоліо потенційного підрядника. Подивіться, які проєкти він створював раніше: типові чи індивідуальні, які технології використав, чи має досвід створення аналогічних рішень.
  • Подивіться відгуки. Проведіть аналіз та подивіться, що про підрядника говорять його попередні клієнти. Приватні відгуки можна знайти в інтернеті на різних оглядових майданчиках.
  • Зверніть увагу на місце компанії у рейтингах. Якщо підрядник посідає лідируючі позиції у тематичних рейтингах, швидше за все він справді розуміється на розробці інтернет-магазинів. Але вартість послуг іменитих компаній зазвичай вища за середню ринкову, що також потрібно враховувати.
  • Швидкість зворотний зв’язок. Для реалізації успішного проєкту важлива ефективна комунікація замовника та аутсорсера, тож зверніть увагу на те, як швидко вам відповідають. Якщо ще на етапі обговорення проєкту підрядник починає пропадати і тижнями не виходить на зв’язок, варто замислитись.

Ми в компанії AVADA MEDIA вже багато років допомагаємо клієнтам успішно будувати та розвивати бізнес в електронній комерції. Щоб дізнатися більше про наш досвід та ознайомитися з відгуками клієнтів, загляньте в наше портфоліо. А коли вирішите, що настав час діяти, заповніть форму нижче, і ми протягом доби зв’яжемося з вами для обговорення проєкту.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@