Розробка CRM-систем на Python ПРОФЕСІЙНО, ШВИДКО, ЯКІСНО
CRM-система – це інструмент, призначений для покращення взаємин компанії зі своїми клієнтами. Вона не просто зберігає дані, а допомагає менеджерам закривати угоди: інформує про необхідність здійснити важливий дзвінок, збирає кореспонденцію, документи, історію листування та виконує інші важливі функції.
Згідно з останніми американськими дослідженнями, у 2021 році кожен долар, інвестований компаніями у розробку CRM, згодом приніс прибуток $30,48, що вкотре демонструє рентабельність таких вкладень.
Які завдання вирішує CRM Можливості системи
Сучасна CRM-система – це багатофункціональний інструмент, призначений для вирішення безлічі завдань. Ось основні їх.
CRM зберігає не тільки особисті дані, такі як ім’я, вік, стать, контактний телефон та пошта, але й поведінкові, наприклад, коли людина відкриває електронний лист, заходить на сайт або підписується на розсилку. У сукупності ця інформація допомагає бізнесу краще розуміти своїх клієнтів та вибудовувати з ними міцніші стосунки.
CRM являє собою єдиний data-центр, доступний одночасно всім співробітникам компанії, відповідно до їхніх ролей та посад, що робить взаємодію з даними більш зручним і швидким.
Система управління взаємовідносинами автоматизує безліч ручних процесів, наприклад, планування зустрічей або введення даних з форм. Завдяки цьому продуктивність роботи працівників суттєво підвищується.
Оскільки історію взаємодії з контактом може відстежити кожен співробітник компанії, клієнт не матиме дискомфорту у разі зміни менеджера. Історія діалогів, документи, індивідуальні потреби людини — це вже є в системі.
Завдяки автоматизації багатьох процесів, CRM заощаджує час співробітників, а отже, зменшує витрати бізнесу на оплату їх праці.
CRM система може використовуватися як спілкування з клієнтами, але й організації внутрішніх процесів у компанії. Наприклад, за допомогою такої системи можна побудувати співпрацю маркетингового відділу з відділом продажів, для досягнення найкращих результатів.
Як почати використовувати CRM AVADA-MEDIA
Сьогодні існує два варіанти впровадження CRM – це може бути “коробковий” продукт, що надається за моделлю SaaS, або власна система управління взаємовідносинами. Оскільки кожен бізнес є індивідуальним, готові CRM не завжди можуть повністю задовольнити його потреби.
Тому таке рішення стане гарним вибором, якщо потрібний швидкий та недорогий запуск. В інших випадках буде краще розробка власної CRM, спеціалізованої на роботі з конкретними завданнями.
5 причин використовувати Python для розробки CRM від розробки мобільних додатків до створення штучного інтелекту
CRM може бути написана багатьма мовами програмування, і вибір конкретного з них залежить від цілей та завдань бізнесу. Але в більшості випадків оптимальним вибором залишається Python. Це високорівнева мова загального призначення, яка використовується в різних сферах: від розробки мобільних додатків до створення штучного інтелекту.
Ось 5 основних причин вибрати Python для своєї CRM:
Етапи розробки CRM на Python AVADA-MEDIA
Створення CRM-системи це складний процес, що складається з кількох етапів:
CRM в AVADA-MEDIA Унікальний інструмент для вашого бізнесу
AVADA-MEDIA понад 10 років працює на ринку інноваційних технологій. Ми використовуємо сучасний стек технологій, у тому числі мова програмування Python для розробки високотехнологічних програмних продуктів.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32