Розробка CRM для дропшипінгу CRM
CRM система для дропшипінгу — програмне забезпечення, призначене для якісного обслуговування клієнтів та налагодженої співпраці з партнерами. Система дозволяє покращити ефективність продажів, збираючи інформацію про замовлення та передаючи її постачальнику для відправки, впроваджуючи контроль розрахунків, збирання заявок з усіх каналів продажів, зберігаючи комунікацію в одному “кабінеті” тощо.
CRM системи для дропшипінгу відкривають перед компаніями ще більше нових можливостей.
Функції, які може виконувати CRM система: CRM
Однією з цілей CRM є створення більш ефективної та дієвої ланцюга поставок, що призводить до економії витрат та підвищення швидкості продажу товарів чи послуг. Вона автоматизує та спрощує процес комунікації та співпраці з постачальниками. Використовуючи систему, бізнес може підвищити ефективність роботи постачальників та знизити ризик збоїв у роботі.
Зручна та налагоджена система обліку клієнтів робить роботу відділу продажу набагато ефективнішою. Менеджери зможуть швидко знайти дані будь-якого покупця, переглянути історію його покупок, дату останнього замовлення, переваги та іншу інформацію, аналіз якої допоможе побудувати ефективну модель взаємодії з клієнтом, зробити його лояльним та збільшити обсяг продажу.
СRМ система дозволить вам легко стежити за доходами, витратами, переказами, і все це в розрізі певних клієнтів або угод. Є можливість розбивати операції з різних рахунків, рахунки можуть підтримувати мультивалютність. З приходів і витрат СRМ система може підраховувати баланс.
Отримайте можливість формувати експрес-накладні з CRM, друкувати їх в 1 клік, автоматично заповнювати дані з каталогу товарів: розмір, вагу, опис відправлення, відстежувати статус доставки та встановлювати фільтри, контролювати роботу через кілька відправників, здійснювати пошук за цифрами ТТН тощо. буд.
Оптимізуйте складський облік за допомогою системи CRM. Отримайте можливість легко та швидко побачити залишки та резерв, визначити оптимальний запас кожної позиції. Те, щоб завжди був належний залишок, контролюватиметься не вами, а програмою. Таким чином, вам завжди вдасться своєчасно отримувати важливу для ефективних продажів інформацію про наявність товару та ефективно її застосовувати.
Отримайте можливість надсилати повідомлення клієнтам з номером, статусом та датою готовності замовлення у будь-який час, використовувати заздалегідь заготовлені шаблони.
Система також зможе автоматично відправляти повідомлення у відповідь на певні дії клієнта (коли людина робить замовлення – їй надходить про це сповіщення, коли товар відправляється зі складу за адресою доставки – також надходить оповіщення) та налаштовувати ланцюжки листів.
Відстеження історії покупок може допомогти вам підвищити стандартні та перехресні продажі. Наприклад, якщо система має дані, що клієнт у минулому придбав у вас певний продукт, вона може запропонувати йому знижку на схожий. Також CRM може бути використана для відстеження дати та часу, коли ваші клієнти роблять у вас покупки. З огляду на цю інформацію система може розсилати рекламні матеріали.
Особливості розробки CRM-системи CRM
Щоб розробити CRM системи для дропшипінгу, задіяні різні технології та фреймворки. Вибір оптимального стека відбувається залежно від того, якою платформою та завданнями хоче оперувати клієнт:
Технічне виробництво CRM системи дропшипінгу складається з кількох етапів:
Відбувається збирання потрібної інформації. Цей процес включає визначення особливостей і цілей компанії, її структуру, акцентується увагу на цілях і завданнях CRM-системи. Фахівці звертаються до аналізу рішень, які вже присутні на ринку та проводять зустрічі з клієнтом.
Проєктування та створення технічної документації включає в себе розробку:
Перевантаження інтерфейсу — проблема, з якою може зіткнутися кожен користувач, оскільки CRM система це багатозадачний інструмент із високою концентрацією функціоналу. Саме тому наші UI дизайнери приділяють достатньо часу для збереження зручної та інтуїтивно зрозумілої зовнішньої оболонки.
Незалежно від масштабів, фахівці створюють дизайн з нуля або з використанням вже готових компонентів для побудови інтерфейсів. Друга опція значно підвищує швидкість реалізації.
Технічна частина розробки CRM для дропшипінгу складається з двох частин:
Frontend-частина передбачає проєктування інтерфейсу користувача. Для реалізації використовують такі технології:
Розробка за участю HTML/CSS займає менше часу і є бюджетнішим варіантом.
Backend-частина. Створення серверної частини CRM, яка відповідає за обробку вхідних запитів, роботу з базами даних та взаємодію із зовнішніми API, відбувається за допомогою наступних технологій:
Після того, як розробка CRM закінчена, проводиться ретельне тестування, яке складається з:
Перевірте, як програмне забезпечення реагує на збільшення кількості користувачів. Розробники переконуються в тому, що продуктивність програми не сповільнюється і користувачі не мають труднощів при роботі з додатком. Відбувається перевірка час відгуку, а також час пікового навантаження, надійність та масштабованість.
Виконується обов’язково, оскільки дані клієнтів є конфіденційними.
Функціональне тестування проводиться у тому, щоб переконатися, що реалізований функціонал відповідає початковому технічним завданням.
Готову CRM систему для дропшипінгу розміщують на публічному сервері. З цього моменту вона стає доступною для користувачів. Далі розробники навчають клієнта та його персонал використання нового програмного забезпечення.
Поліпшення продукту – це, очевидно, не разовий захід, а безперервний процес, важливий для збереження актуальності системи. Тому команда розробників має бути доступною, а архітектура розробленої системи повинна дозволяти проводити модернізацію та додавання нового функціоналу за потребами клієнта.
Розробка CRM для дропшипінгу в AVADA MEDIA Development
Для дропшипінгу використання хорошої CRM системи може стати вирішальним фактором для підвищення ефективності, продажів, підтримки плідних відносин з клієнтами у довгостроковій перспективі та багато іншого.
Команда AVADA MEDIA – професіонали з величезним досвідом у розробці програмного забезпечення. Наші IT-фахівці готові працювати із проєктом будь-якої складності, застосовуючи сучасний набір технологій.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32