Як запустити успішний інтернет-магазин Веб-розробка
Електронна комерція швидко розвивається. За останніми оцінками, кількість людей, які здійснюють онлайн-покупки цього року досягла 2,64 мільярда, і ця цифра зростатиме далі. Запуск інтернет-магазину дає бізнесу не тільки доступ до цієї величезної аудиторії, а й безліч інших переваг:
Бажаєте розібратися, як запустити успішний інтернет-магазин? У цій статті ми виходячи з власного досвіду розповімо з чого почати, як правильно розставити пріоритети і як уникнути поширених помилок, а як основну технологію для розробки розглянемо популярний PHP-фреймворк Laravel.
Я - стартапер. З чого почати? Бізнес-модель
Якщо ви починаєте бізнес з нуля, насамперед потрібно визначитися з бізнес-моделлю, в якій ви працюватимете. У eCommerce є кілька поширених форм організації рітейлу:
Для ефективної роботи, крім основного сайту, вам швидше за все знадобляться інструменти для відстеження залишків та система управління взаємини з клієнтами (CRM).
Ключовий функціонал: які модулі потрібно розробити Функціональність
Незалежно від обраної бізнес-моделі, в основі будь-якого eCommerce проєкту лежить взаємодія компанії з покупцями. Ми вибрали список ключових функцій, які допоможуть побудувати ефективну роботу:
Визначаємось зі стеком: чому саме Laravel? Переваги Laravel
Laravel – фреймворк PHP з відкритим вихідним кодом. Ви можете використовувати всі можливості повністю безкоштовно, не порушуючи при цьому авторських прав. Але це не головне. Ключова перевага фреймворку при створенні інтернет-магазинів – це висока продуктивність та здатність витримувати величезні навантаження.
При грамотному підході код Laravel здатний обробляти тисячі запитів на сервер в секунду (RPS) без помилок і втрати даних, що це дуже важливо, адже eCommerce проєкти генерують великий трафік. Крім того, до основних переваг фреймворку також можна віднести:
Як відбувається розробка інтернет-магазину на Laravel Етапи розробки
Кожна команда вибудовує процеси по-своєму, тому ми розповімо, як розробка інтернет-магазину проходить у нашій компанії:
Скільки часу та грошей потрібно для запуску інтернет-магазину Laravel? Вартість розробки
Віддаючи розробку інтернет-магазину на аутсорс, ви платите за результат, тому витрачений час і фінальна вартість — це взаємопов’язані речі. Тут все залежить від складності функціоналу та кількості інноваційних фіч, які ви плануєте впровадити.
Максимально точну вартість та час реалізації проєкту ми, в AVADA MEDIA, обговорюємо з кожним клієнтом індивідуально, на етапі проєктування.
Інтернет-магазин – це складний проєкт з безліччю функцій, запуск якого вимагає часу та серйозних інвестицій. Тому перш за все ми рекомендуємо створити MVP – мінімально життєздатний продукт.
Він допоможе протестувати вашу бізнес-ідею, перевірити відгук цільової аудиторії та оцінити всі можливі ризики. І коли ви будете на 100% упевнені в успіху ідеї, MVP можна розвинути до повноцінного онлайн-магазину.
Що стосується нашої команди, то ми в AVADA MEDIA допоможемо вам уникнути багатьох проблем і помилок при розробці інтернет-магазину. Виходячи з власного досвіду ми завжди даємо клієнту рекомендації щодо технічної частини, наприклад, які фічі варто впровадити, а від яких краще відмовитися. У результаті це дозволить вам заощадити ресурси та швидко вивести на ринок успішний продукт.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32