ОДЕСА, КИЇВ, УКРАЇНА

EMAIL-МАРКЕТИНГ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Email-маркетинг для бізнесу

Додатковий маркетинговий канал

Email-маркетинг для бізнесу Додатковий маркетинговий канал

Еmail-маркетинг – це один з найбільш ефективних видів інтернет-маркетингу, який дозволяє залучати нових клієнтів, повертати старих і стимулювати до покупки або замовлення послуг вже існуючих.

При роботі з Вашою базою даних він дозволяє значно збільшити повторний продаж і зацікавленість клієнтів. Головна перевага такого маркетингу – можливість провести аналіз покупок і поведінки клієнтів і створювати на основі цього персоніфіковану систему, яка буде розсилати повідомлення саме в той час, коли Ваші клієнти найбільш зацікавлені у покупці товарів.

Такий індивідуальний підхід до кожного покупця допомагає істотно збільшити продажі і лояльність ваших постійних клієнтів.

Еmail-розсилка – це не спам! Грамотний email-маркетинг – це розсилка листів тільки тим користувачам, які погодилися на їх отримання (наприклад, підписалися на ваші новини). Розсилка дає можливість підтримувати зв’язок з потенційними покупцями до тих пір, поки вони не будуть готові зробити покупку або замовити послугу.

Email-маркетинг

ЕЛЕМЕНТИ ЕФЕКТИВНОЇ EMAIL- РОЗСИЛКИ:

Робочі зв'язки

ЕЛЕМЕНТИ ЕФЕКТИВНОЇ EMAIL- РОЗСИЛКИ: Робочі зв'язки

  • Персоналізація розсилки через сегментацію користувачів
  • Вибір відповідного сервісу відправки листів
  • Наповнення, розробка дизайну і верстка листів
  • Налаштування автоматичної відправки листів
  • Робота з маркетинговими показниками, коригування розсилки

СЕГМЕНТУВАННЯ АДРЕСАТА, ФОРМУВАННЯ ШАБЛОНІВ РОЗСИЛКИ ДЛЯ РІЗНИХ КОРИСТУВАЧІВ

Основні етапи розсилок

СЕГМЕНТУВАННЯ АДРЕСАТА, ФОРМУВАННЯ ШАБЛОНІВ РОЗСИЛКИ ДЛЯ РІЗНИХ КОРИСТУВАЧІВ Основні етапи розсилок

Сьогодні електронні пошти пересічних користувачів атакує така кількість листів, що вдала розсилка повинна вміти «пробиватися» через натовп конкурентів і досягати своєї цілі.

Сегментація адресатів – це те, з чого починається організація вдалої e-mail розсилки. Це можна зробити за актуальністю (коли конкретна людина щось у вас купувала або переглядала сайт, але не завершила покупку), за частотою, і за цінністю (яка була сума замовлення).

Сьогодні існує безліч складних статистичних моделей, при яких використовується база даних клієнтів. Чим складніше ваш бізнес і більше клієнтів, тим ретельніше треба підходити до сегментації. Після сегментування потрібно розробити кілька шаблонів листів для різних типів адресатів, які будуть використовуватися для розсилки.

Також шляхом експериментів і спостереження за активністю користувачів в мережі потрібно визначити час відправлення розсилки, щоб реакція користувача на ваш лист була найбільш адекватна.

Email-маркетинг

ГРАМОТНЕ ОФОРМЛЕННЯ РОЗСИЛКИ, ЗАКЛИК ДО ДІЇ

ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗСИЛОК

ГРАМОТНЕ ОФОРМЛЕННЯ РОЗСИЛКИ, ЗАКЛИК ДО ДІЇ ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗСИЛОК

Щоб ваш email не загубився в потоці спаму, він повинен:

  • Мати інтригуючий, яскравий заголовок, приємно оформленим
  • Вирішувати конкретну проблему клієнта
  • Утримувати максимум корисної інформації при мінімумі слів.

Всі люди цінують індивідуальний підхід. Будь-якому адресату буде набагато приємніше читати персоналізований лист, ніж безликий абстрактний текст. В ефективному листі обов’язково має бути вказано ім’я клієнта, а також інформація індивідуального характеру (наприклад, інформація про останні покупки).

У листі повинна бути тільки важлива і цікава адресату інформація – знижки, конкурси, спеціальні пропозиції, цікаві новини компанії, корисні поради тощо.

Також рекомендується періодично розбавляти розсилку цікавими інформаційними листами, активно використовувати відео-контент.

У тексті розсилки обов’язково повинен бути заклик до дії! Це може бути як прямий заклик купити товар або замовити послугу, так і непрямий (наприклад, залишити заявку, почитати статтю від фахівця). Це може бути і прохання залишити відгук про продукти або коментар під інформаційної статтею – це не тільки піде на користь вашому бізнесу, але і підсилить залученість клієнта.

Email-маркетинг

НАЛАГОДЖЕННЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ

ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗСИЛОК

НАЛАГОДЖЕННЯ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗСИЛОК

Дуже важливо не тільки професійно підійти до розробки змісту розсилки, але і постійно моніторити призначену для користувача активність після кожного листа. Досвідчений фахівець може багато чого зрозуміти про бізнес, проаналізувавши поведінку користувачів.

 

Кожен етап розробки e-mail розсилки вимагає серйозного досвіду і вміння, тут задіюється праця копірайтера, дизайнера, маркетолога. Спільна робота всіх наших фахівців в підсумку видає якісні email-розсилки, які допомагають Вам залучати нових покупців і налагоджувати продуктивні зв’язки зі старими!

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@