Розробка та впровадження

CRM на PHP

Розробка CRM на PHP

CRM-системи

Розробка CRM на PHP CRM-системи

Для сучасного бізнесу властива багатозадачність: йому потрібно вибудовувати довірчі відносини з клієнтами, контролювати роботу співробітників, вести складський облік, взаємодіяти з постачальниками та вибудовувати ефективні маркетингові стратегії.

У таких умовах компаніям вже недостатньо можливостей звичних excel-таблиць, і потрібна глибша автоматизація – за допомогою індивідуальних CRM-систем.

Які завдання вирішує CRM

Для чого потрібна CRM

Які завдання вирішує CRM Для чого потрібна CRM

На відміну від «коробкових» рішень, індивідуальні CRM створюються під потреби конкретного бізнесу, тому їхня функціональність у різних компаніях може відрізнятися. У той самий час можна назвати кілька основних завдань, які вирішують такі системы:

  • Ведення основи клієнтів. CRM збирає, зберігає та систематизує інформацію про клієнтів та історію взаємодії з ними. Насправді це спрощує комунікацію зі споживачами і значно підвищує якість обслуговування.
  • Автоматизація процесів. Автоматизація – одне з головних завдань сучасної CRM-системи. З її допомогою ви поставите на колеса більшу частину рутинних процесів і звільните час персоналу на вирішення важливіших завдань, наприклад, на залучення нових клієнтів.
  • Оптимізація маркетингу. CRM допомагає краще зрозуміти свою аудиторію та надає реальні дані про клієнтів. Відповідно, використовуючи цю інформацію, ви зможете вибудовувати ефективніші маркетингові стратегії
  • Контролює роботу персоналу. Використовуючи CRM керівник компанії може в режимі реального часу відстежувати продуктивність кожного співробітника, наприклад, скільки заявок він обробив з початку місяця, суму завершених угод, відгуки клієнтів про його роботу і так далі.
  • Управління закупівлею. У CRM можуть бути інтегровані інструменти складського обліку, які дають змогу стежити за залишками продукції, терміном придатності та своєчасно поповнювати запаси.

Чому варто вибрати PHP для розробки CRM

Переваги PHP

Чому варто вибрати PHP для розробки CRM Переваги PHP

При розробці CRM важливо передбачити можливість її подальшого розвитку та сумісність із різними операційними системами. Тому тут вибір технологій відіграє вкрай важливе значення. Якщо говорити про PHP — то це надійна і перевірена часом мова програмування, якою працюють майже 80% усіх існуючих сайтів. До того ж, у PHP є функціональні Laravel та Yii2, які значно прискорюють розробку та забезпечують більш надійну безпеку системи.

Також важливо, що PHP підходить для створення не тільки веб-версій CRM, але і десктопних програм на Windows, macOS і Linux, які встановлюються на ПК і відрізняються підвищеною продуктивністю.

До основних плюсів PHP можна віднести:

  • відкритий вихідний код;
  • високу швидкість розробки;
  • гнучкість та гарну сумісність;
  • високу продуктивність;
  • розвинене співтовариство розробників;
  • велика кількість opensource-бібліотек.

Як виконується розробка CRM на PHP

Етапи розробки

Як виконується розробка CRM на PHP Етапи розробки

Під час створення CRM-систем ми використовуємо методологію SCRUM. Її ідея в тому, що весь обсяг робіт розподіляється між учасниками команди та виконується короткими спринтами. Такий ітеративний підхід дозволяє організувати тіснішу взаємодію із замовником та залишає простір для нових ідей.

Крім методології, також існують етапи розробки. Розглянемо докладніше шість основних із них.

Етап 1. Збір інформації

Розробка CRM завжди починається із дослідження. На цьому етапі спеціалістам потрібно вивчити бізнес-процеси компанії, цикли продажу та маркетингу, а також досвід використання клієнтом аналогічних рішень. Щоб знайти відповіді на ці та інші питання, ми організовуємо зустрічі з представниками замовника, де всі детально промовляємо.

Етап 2. Проєктування та створення технічної документації

Коли вся необхідна інформація отримана, розробники розпочинають проектування системи та створюють прототип. Як правило, він включає:

  • мокапи сторінок інтерфейсу;
  • систему навігації;
  • опис функціоналу;
  • план розробки проєкту.

Після цього, щоб узгодити вектор розвитку CRM, прототип презентується замовнику та затверджується, а потім підбирається стек технологій для його реалізації.

Розробка CRM на PHP

Етап 3. Розробка дизайну

CRM охоплює практично всі бізнес-процеси компанії, тому важливо, щоб її інтерфейс залишався зручним та зрозумілим для користувачів. Лаконічний дизайн значно спростить навчання персоналу, а також зведе до мінімуму ймовірність того, що співробітники припускатимуться помилок під час роботи.

Найчастіше для CRM створюється індивідуальний дизайн, який враховує особливості її функціоналу та корпоративний стиль компанії.

За такого підходу всі елементи системи промальовуються з нуля і гармонійно взаємодіють між собою.

Етап 4. Програмування

Технічну розробку CRM можна поділити на дві основні складові:

  • Frontend. Це клієнтська частина CRM, з якою взаємодіють користувачі. Вона створюється точно відповідно до затвердженого раніше дизайну за допомогою статичних технологій HTML/CSS/JavaScript або реактивних — Vue.js/React.js.
  • Backend. Бекенд відповідає за всі процеси, що відбуваються на сервері – роботу функціоналу, взаємодія з базами даних та обробку запитів користувачів. При розробці на PHP може використовуватися чиста мова програмування або його фреймворки Laravel/Yii2.

Етап 5. Тестування

На цьому етапі QA-інженери перевіряють коректність роботи реалізованого функціоналу та стежать за тим, щоб усі модулі CRM працювали так, як це було задумано під час проектування.

Етап 6. Технічна підтримка та розвиток

Перший час після розгортання CRM ваші співробітники все ще можуть стикатися з різними непередбаченими помилками, які не були виявлені раніше.

Такі проблеми оперативно усуваються розробниками у рамках технічної підтримки.

Крім того, ви можете продовжити розвиток CRM навіть після релізу – додавати до неї новий функціонал, прибирати застарілий, змінювати візуальне оформлення та інше. Таким чином, система зможе рости паралельно з вашим бізнесом і буде завжди актуальною. Для впровадження оновлень випускаються додаткові патчі, які потім тестуються та встановлюються у вже існуючу CRM.

Розробка CRM на PHP у AVADA MEDIA

Розробка CRM на PHP у AVADA MEDIA

CRM-система – це, перш за все, інструмент автоматизації. Вона дозволить вибудувати більш довірчі відносини з клієнтами, підвищить швидкість обробки замовлень та оптимізує роботу персоналу, позбавивши його значної частки рутинних завдань. Все це створить сприятливі умови для зростання вашої компанії та підвищення її конкурентоспроможності на ринку.

Для розробки CRM ми, в компанії AVADA MEDIA, не обмежуємося одним PHP, і підбираємо оптимальний стек технологій, який зможе якнайкраще вирішити бізнес-завдання клієнта. Наприклад, це можуть бути мови Python, C++, JavaScript (Node.js) або різні фреймворки. Крім того, ми завжди відкриті до діалогу, уважно слухаємо ідеї клієнта, обговорюємо їх та даємо рекомендації, ґрунтуючись на власному досвіді.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@