GAMEDEV

Промо ігри для вашої компанії

Промо ігри для вашої компанії

GAMEDEV

Промо ігри для вашої компанії GAMEDEV

За статистикою, людина отримує від 6000 до 10000 маркетингових повідомлень на день, тому бізнесу стає все складніше завоювати увагу потенційних клієнтів. Однак, згідно з звітом Digital Marketing World Forum, 60% споживачів з більшою ймовірністю готові купувати у бренду, якщо їм подобається грати з ним у гру.

Це пояснюється тим, що люди люблять відеоігри. За підсумками 2021 року цей ринок досяг $180 мільярдів, а найприбутковіші ігрові проєкти приносять видавцям мільйони доларів на місяць.

Але це не означає, що вам потрібно міняти сферу діяльності. Натомість ви можете використовувати гейміфікацію для залучення клієнтів та збільшення продажів у своїй компанії.

Промо ігри використовують у своїх маркетингових стратегіях багато великих корпорацій, у тому числі Microsoft, Nike, Starbucks та Samsung. У цій статті поговоримо про те, як вони можуть вплинути на ваш бізнес.

Промо ігри для вашої компанії

Що таке гейміфікація?

AVADA MEDIA

Що таке гейміфікація? AVADA MEDIA

Гейміфікація – це технологія адаптації ігрових механік до неігрових процесів для підвищення залученості. У компаніях вона може використовуватися для різних цілей:

  • залучення нової аудиторії;
  • утримання клієнтів;
  • збільшення середнього чека;
  • навчання та мотивація персоналу;
  • проведення інтерактивних інсталяцій.

Промо ігри довели свою ефективність не тільки в B2C, але і в B2B-сегменті. Вони особливо корисні у випадках, коли потрібно продати складний продукт та донести цінність пропозиції до потенційної аудиторії. Замість довгої презентації або чергової комерційної пропозиції, відправленої на пошту, можна запропонувати потенційному клієнту зіграти в гру, яка повністю розкриє переваги продукту та гарантовано залишить слід у його пам’яті.

Переваги гейміфікації маркетингу

AVADA MEDIA

Переваги гейміфікації маркетингу AVADA MEDIA

Маркетинг із елементами гейміфікації є цінним інструментом у світі електронної комерції. Він допоможе компанії:

  • Краще дізнатися про своїх клієнтів. Як показала практика, в обмін на участь у грі аудиторія охоче ділиться з бізнесом своїми особистими даними — електронною поштою, мобільним телефоном тощо, які можна надалі використовувати для інших маркетингових цілей.
  • Підвищити впізнаваність. Людина бачить тисячі рекламних пропозицій на день, але власний ігровий досвід запам’ятається їй набагато краще.
  • Донести цінність товару. Інтерактивна гра може стати цікавим способом розповісти аудиторії про свою пропозицію.
  • Використовувати вірусний маркетинг. Людина з більшою ймовірністю поділиться зі своїми знайомими цікавою грою, ніж звичайною рекламною пропозицією.
  • Робити повторні продажі. Інтеграція балів або купонів знижок при досягненні певних ігрових успіхів буде мотивувати клієнтів знову звертатися в компанію і здійснювати додаткові покупки.
Промо ігри для вашої компанії

Розробка промо ігор

AVADA MEDIA

Розробка промо ігор AVADA MEDIA

Процес створення промо ігор відрізняється від традиційного геймдеву, оскільки їхнє основне завдання полягає не лише у наданні захоплюючого геймплею, а й у виконанні конкретних бізнес-завдань. Розглянемо основні етапи продакшену.

Дослідження аудиторії та вибір стратегії

AVADA MEDIA

Дослідження аудиторії та вибір стратегії AVADA MEDIA

Щоб гра мала попит, вона повинна задовольняти потреби потенційної аудиторії. Тому для формування стратегії слід відштовхуватися немає від своїх особистих переваг, як від реальних аналітичних даних. На цьому етапі слід відповісти на кілька запитань:

  • Який середній вік аудиторії?
  • Який ігровий жанр цікавий для клієнтів?
  • Яка платформа буде найкращою: веб-браузер, Android, IOS або PC?
  • Які винагороди мотивують аудиторію?
  • Скільки часу людина потенційно готова витратити на досягнення мети?
  • Як і які саме бізнес-завдання вирішуватиме гра?

Також варто враховувати, що для промо-ігор важлива простота. Людині потрібно надати зрозумілі правила та забезпечити швидкий доступ до ігрового процесу.

Промо ігри для вашої компанії

Підготовка до виробництва

AVADA MEDIA

Підготовка до виробництва AVADA MEDIA

Коли стратегію визначено, фахівці створюють прототипи майбутньої гри: персонажів, оточення, ігрових механік. Це дозволяє зрозуміти як виглядатиме проєкт ще до його фактичної реалізації. При необхідності, на стадії пре-продакшену вносяться будь-які коригування, які не мають значного впливу на бюджет та терміни виробництва гри.

Продакшен

Це найбільш трудомісткий етап виробництва, під час якого дизайнери створюють моделі персонажів, level-дизайнери втілюють у життя захоплююче ігрове середовище, аудіо-дизайнери працюють над звуковим супроводом, а програміст пишуть тисячі рядків коду, пожвавлюючи внутрішньоігровий контент.

Також на стадії виробництва підключаються API та встановлюється зв’язок із CRM-системою компанії. Завдяки цьому внутрішньоігрові досягнення клієнтів автоматично фіксуватимуться і передаватимуться у відділ продажу для подальшої обробки.

Тестування

Плейтестери виявляють усі можливі баги, які могли бути допущені на стадії виробництва, а також визначають «фактор задоволення», щоб переконатися, що проєкт справді буде цікавим для потенційної аудиторії. Це допомагає виявити і усунути всі недоліки, щоб забезпечити гравцям чудовий користувальницький досвід.

Запуск та оновлення

Це найбільш хвилююча частина розробки промо гри, коли вона потрапляє до рук кінцевого споживача і показує перші маркетингові результати. Однак, щоб підтримати інтерес людей до проєкту у довгостроковій перспективі, він має постійно розвиватись. Нові ігрові механіки, рівні, події – все це допоможе налагодити постійну взаємодію з клієнтом, тому після релізу технічна робота не закінчується.

Створення промо-ігор в AVADA MEDIA

Games

Створення промо-ігор в AVADA MEDIA Games

Промо-ігри формують перше враження клієнта про компанію та її продукт, тому їх розробка вимагає не лише скілів, а й реального досвіду з боку технічних фахівців. Якщо ви хочете прокачати свій маркетинг і вивести його на новий рівень – звертайтесь до компанії AVADA MEDIA. Ми допоможемо спроєктувати та втілити в життя ефективний інструмент взаємодії з аудиторією.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@