Розробка і впровадження

CRM для маркетингу та реклами

CRM маркетинг

Для чого CRM системи

CRM маркетинг Для чого CRM системи

Сучасні CRM-системи використовуються для управління взаємодіями компанії з новими та потенційними клієнтами. Вони допомагають збирати, структурувати та аналізувати дані про споживачів, та сприяють вибудову більш клієнтоорієнтованого маркетингу, що ефективно витрачає рекламний бюджет.

CRM маркетинг відкриває перед компаніями нові можливості:

  • Розуміння цільової аудиторії. CRM об’єднує всі дані про клієнтів в одному місці і, завдяки аналітичним інструментам, допомагає бізнесу скласти повне уявлення про свою цільову аудиторію, її переваги, інтереси та географію.
  • Сегментація клієнтів. Компанія може мати кілька груп клієнтів, які, наприклад, зацікавлені у різних видах товарів чи послуг. Розбиваючи клієнтську базу по групам, маркетолог отримує можливість створювати різні рекламні та рекламні кампанії, спрямовані на певний сегмент споживачів. Такий підхід суттєво підвищить ROI.
  • Залучення нових клієнтів. Бізнес може використовувати інформацію про своїх існуючих клієнтів, щоб більш ефективно залучати нову аудиторію, що має схожі інтереси.
  • Автоматизація маркетингу. Можливості CRM дозволяють оптимізувати виконання більшості рутинних завдань маркетолога, таких як масові розсилки email, SMS та push-повідомлень, запуск контекстної чи медійної реклами в Google, Facebook, Instagram, ведення соціальних мереж та інші. Для виконання таких завдань у CRM інтегруються додаткові зовнішні інструменти та сервіси.
  • Аналітика. Аналітика в маркетингу – одна з найважливіших функцій. Різноманітні метрики в CRM-системах дають можливість постійно аналізувати ефективність маркетингових кампаній та робити відповідні висновки для підвищення їх ефективності та раціоналізації витрачання бюджетів.
  • Тенденції та планування. Постійно аналізуючи зміни у перевагах та поведінці клієнтів, компанія отримує можливість своєчасно реагувати на будь-які ринкові зміни і може використовувати цю інформацію у своєму економічному плануванні.

Готові та власні CRM — у чому різниця

Різновид CRM

Готові та власні CRM — у чому різниця Різновид CRM

Прийнято вважати, що кожен долар, інвестований у систему управління взаємовідносинами, повинен приносити не менше дев’яти доларів прибутку, проте на практиці близько 70% CRM із цим не справляються. Найчастіше це пов’язано з використанням типових рішень, які складно інтегрувати у реальні бізнес-процеси компанії.

Як приклад можна розглянути мережевий бізнес, практично повністю побудований на маркетингу. Робота в цій сфері досить багатопланова, і включає:

  • пошук каналів просування товарів;
  • формування основи клієнтів;
  • навчання нових партнерів та контроль їх роботи;
  • розподіл бонусів та фінансових потоків;
  • контроль роботи кожного члена команди;
  • відстеження розвитку структури.

Відповідно, CRM для мережевого маркетингу повинна враховувати всі ці та безліч інших нюансів, і тільки в такому разі вона буде реально ефективною і зможе приносити прибуток. При цьому вона повинна залишатися простою та зручною, щоб нові партнери мережі не витрачали багато часу на вивчення ПЗ та могли зосередитися на своїй основній роботі.

Типові CRM прагнуть охопити одночасно всі сфери бізнесу, оскільки в цьому полягає їхня основна модель монетизації. Через це вони відрізняються громіздким функціоналом і відсутністю вузькоспрямованих та нестандартних інструментів. В результаті ефективність таких рішень помітно знижується і часто вони просто не здатні врахувати всі особливості кожної конкретної компанії. Тому інвестиції у власну CRM-систему найчастіше є вигіднішими в результаті.

Як відбувається розробка CRM

Платформа для CRM

Як відбувається розробка CRM Платформа для CRM

У процесі виробництва CRM для реклами та маркетингу може використовуватися різний стек технологій, який у більшості випадків залежить від обраної платформи:

  • Веб-версія. Frontend може бути реалізований на стандартному HTML та CSS, або на реактивних технологіях, таких як React.js та Vue.js. Backend пишеться мовами Python, PHP, Java та їх фреймворках або Node.js. Працювати в таких CRM-системах можна як з ПК, так і з мобільного телефону, використовуючи браузер.
  • Мобільний додаток. Backend у мобільного додатка може бути спільний з web-системою, а ось фронт

частину раціональніше розробляти на кросплатформному фреймворку Flutter або на нативних технологіях – Swift для IOS і Kotlin / Java для Android.

Крім того, вибір технологій для розробки CRM залежить від функціонального навантаження та завдань, які буде виконувати система. Оптимально підібрані інструменти забезпечують високу продуктивність та стабільність проєкту.

Весь етап продакшену можна поділити на кілька основних етапів. Розглянемо кожен із них докладніше.

CRM для маркетингу та реклами

Етапи розробки CRM

Етапи розробки CRM

Крок 1. Збір інформації

Насамперед спеціалістам AVADA MEDIA потрібно визначити, як влаштований бізнес і які конкретно завдання виконуватиме CRM-система. Для цього проводиться інтерв’ю із замовником, аналізуються рішення, які вже присутні на ринку.

Крок 2. Проєктування та складання технічної документації

На цьому етапі бізнес-аналітик та проєктувальник створюють прототип майбутнього інтерфейсу системи та спеціальний технічний документ проєкту, в якому описується весь функціонал CRM, список технологій, які будуть використовуватись та план реалізації. На підставі цієї інформації розраховуються терміни та вартість виробництва проєкту.

Крок 3. Дизайн

CRM – це багатозадачні інструменти, і їм властива висока концентрація функціоналу. Щоб, незважаючи на це, система продовжувала залишатися зручною та інтуїтивно зрозумілою, важливо подбати про її візуальне оформлення. Це завдання виконують UI дизайнери.

Дизайн системи може створюватися повністю з нуля, або з використанням готових компонентів для побудови інтерфейсів, таких як Vuexy. У другому випадку швидкість реалізації суттєво збільшується.

Крок 4. Програмування

На етапі технічної розробки програмується логіка роботи функціоналу CRM-системи. Ця стадія складається із двох частин:

  • Frontend-розробка — програмування інтерфейсу користувача, з яким взаємодіятимуть кінцеві споживачі: маркетологи, менеджери, керівники відділів та інші фахівці. Завдання фронтенду полягає в тому, щоб отримувати запити від клієнта, надсилати їх на сервер, а потім виводити отриманий результат.
  • Backend-розробка — створення серверної частини CRM, що відповідає за обробку вхідних запитів, роботу з базами даних та взаємодію із зовнішніми API.

Крок 5. Тестування

Після завершення розробки CRM передається до QA-відділу, де проходить ретельне тестування. Зокрема, на цьому етапі перевіряється:

  • Коректність роботи функціоналу.
  • Відповідність проєкту до початкових планів.
  • Продуктивність системи.
  • Безпека даних.
  • Зручність використання.

При виявленні багів проєкт повертається на доопрацювання, після чого тестується ще раз. Це дозволяє переконатися, що помилка дійсно була виправлена, а внесені коригування не порушили роботу інших функцій.

Розробка CRM для маркетингу в AVADA MEDIA

Де замовити розробку CRM

Розробка CRM для маркетингу в AVADA MEDIA Де замовити розробку CRM

Компанія AVADA MEDIA спеціалізується на виробництві високонавантажених систем для бізнесу будь-якої складності. У своїй роботі ми використовуємо потужні технології, завдяки чому можемо гарантувати якість та стабільність програмного забезпечення.

У нашому штаті є вже сформовані команди досвідчених фахівців для розробки CRM системи для сфери маркетингу та реклами, які можуть розпочати реалізацію вашого проєкту.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@