Впровадження штучного інтелекту в чат боти Штучний інтелект
Чат-боти можуть допомогти компанії розвантажити відділ продажу, швидше обробляти замовлення та вирішувати проблемні питання клієнтів. Але в класичному виконанні такі боти часто «ламаються» за першого ж нестандартного питання і не завжди розуміють мету співрозмовника. В результаті вони починають відповідати максимально невпопад, і зрештою підключають до чату співробітника підтримки, що робить їх малоефективними.
Виправити ситуацію може розробка чат-бота на основі технології штучного інтелекту. Приклад ChatGPT показав, що ШІ вміє відповідати логічно і підтримувати розмову не гірше за звичайний оператор. Він просто веде тисячі діалогів одночасно і практично миттєво генерує відповіді. У цій статті поговоримо про те, як влаштовані чат-боти на основі штучного інтелекту, за яким принципом вони працюють, і як їх використання здатне вплинути на розвиток бізнесу.
Які можливості відкриває використання ботів з ШІ Опис інструменту
Боти на основі штучного інтелекту здатні розпізнавати природне людське мовлення. Для цього вони аналізують повідомлення користувача, виявляють знайомі ключові слова та синоніми, а потім обробляють їх та генерують цілком «людські» відповіді. Наприклад, при замовленні товару такий бот може відповісти на будь-які питання клієнта, дати йому експертні рекомендації та підштовхнути його до прийняття позитивного рішення про купівлю не гірше за досвідченого менеджера з продажу. Далі він передає дані про замовлення CRM-систему, якщо вона використовується компанією, і при необхідності створює нову картку клієнта.
Цікаво, що під час спілкування зі штучним інтелектом багато користувачів навіть не підозрюють, що ведуть діалог із ботом. Все проходить настільки природно і невимушено, що вони не мають жодних сумнівів у «реальності» співрозмовника. Важливо й те, що ШІ може розпізнавати емоції, виявляти переваги та прогнозувати, а потім на основі цих даних рекомендувати користувачеві індивідуально підібраний контент або товари, що помітно підвищує лояльність аудиторії та відсоток конверсій.
Іншими словами, впровадження чат-ботів зі штучним інтелектом дозволяє бізнесу вивільнити ресурси на утримання штату операторів або відділу продажів, і перенаправити їх на вирішення важливіших завдань, наприклад, на розвиток та масштабування.
Для інтеграції чат-ботів з ШІ можна використовувати будь-які канали комунікації з клієнтами, наприклад, це можуть бути:
Які завдання може вирішувати чат-бот та ШІ Розв'язання задач
Боти на основі штучного інтелекту, по суті, вирішують ті ж завдання, що й звичайні чат-боти, але роблять це набагато ефективніше:
Як влаштовані боти зі штучним інтелектом Принцип роботи
Для розпізнавання людської мови чат-боти на основі штучного інтелекту використовують алгоритм Natural Language Processing, або скорочено NLP. Він переводить повідомлення у відповідний для комп’ютера формат, і дозволяє виконувати подальший аналіз та обробку.
Якщо говорити простими словами, то NLP розбиває текстове повідомлення на речення, а потім на окремі слова. Потім стоп-слова видаляються, а ті, що залишилися, конвертуються у вектори — відповідні цифрові значення. І вже в такому форматі бот може «зрозуміти», що пише користувач. Далі ШІ збирає ключову інформацію, таку як дата, номер телефону або місцезнаходження та генерує відповідь.
Крім цього чат-боти зі штучним інтелектом часто використовують алгоритми машинного навчання (ML) та NLU – Natural-language understanding.
Машинне навчання дає чат-ботам можливість самостійно навчатися на основі історичних даних, наприклад, шляхом аналізу тисяч попередніх листування з клієнтами, та постійно вдосконалювати відповіді під час роботи. У той же час NLU дозволяє ботам розпізнавати та розуміти помилки людини, такі як пропущені в словах літери або назва міст із маленької літери. Спільно це робить комунікацію з користувачами максимально ефективною.
Переваги чат-ботів з ШІ Переваги
Якщо порівнювати чат-боти на основі штучного інтелекту зі звичайними, то вони мають безліч переваг. Ось основні з них:
Розробка чат-ботів з ШІ в AVADA MEDIA
Впровадження чат-ботів із штучним інтелектом дає компаніям безліч нових можливостей: максимально автоматизувати спілкування з клієнтами, збільшити продажі та заощадити ресурси, які раніше витрачалися на утримання служби підтримки. У сукупності це дозволяє бізнесу діяти більш ефективно, особливо в умовах високої конкуренції.
Для розробки та запуску власного чат-бота на базі ШІ, ви можете скористатися досвідом та технічними навичками наших спеціалістів. Ми враховуємо індивідуальні потреби кожного клієнта та підбираємо унікальні технічні рішення, націлені на покращення процесів у його компанії.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32