Підбираємо альтернативу для бізнесу

Українські аналоги 1С

Українські аналоги 1С

Чим замінити 1С

Українські аналоги 1С Чим замінити 1С

1С надає широкі можливості для управління та автоматизації бізнесу. Але є одна проблема – це програма російського походження. І якщо донедавна деякі компанії продовжували ігнорувати заборону використання програмного забезпечення з РФ, то повномасштабне вторгнення агресора в Україну змусило всіх переглянути пріоритети.

У той же час слід розуміти, що продовження використання 1С тягне за собою певні ризики для бізнесу:

  • З 2023 року софт повністю перестав підтримуватися в Україні, а отже, деякі його програмні інструменти можуть працювати некоректно.
  • Якщо 1С раптово перестане працювати, це може повністю зупинити чи порушити всі процеси всередині компанії.
  • У 1С не виключено витік корпоративної інформації, що може призвести до фінансових та репутаційних збитків для бізнесу.
  • Найближчим часом уряд України планує запровадити штраф за використання софту, створеного російськими розробниками, у розмірі 1000 мінімальних заробітних плат. Відповідний документ уже з’явився на сайті парламенту.
Українські аналоги 1С: підбираємо альтернативу для бізнесу

Чим бізнесу замінити 1С: огляд українських аналогів

Альтернативи 1С

Чим бізнесу замінити 1С: огляд українських аналогів Альтернативи 1С

За всіх переваг 1С, завдяки яким він набув такого широкого поширення, у нього також є достатньо мінусів — недостатній рівень безпеки, складність впровадження, плата за оновлення та великоваговість. Тому назвати програму ідеальною чи незамінною досить складно. Сьогодні ринок пропонує безліч альтернативних і сучасніших сервісів, і про деякі з них ми розповімо в цій статті.

MASTER:Бухгалтерія

Платформа була створена та підтримується українською компанією IT-Enterprise, та допомагає автоматизувати практично всі види обліку, у тому числі:

  • Основних засобів.
  • Податковий.
  • Товарно-матеріальні цінності.
  • МШП – малоцінних швидкозношуваних предметів.
  • Кредиторської та дебіторської заборгованостей.
  • Взаєморозрахунків із контрагентами.
  • Витрат за елементами.

А ще можна підключити сервіс «MASTER:Зарплата та Кадри», який допоможе вирішувати будь-які HR-питання: вести облік кадрів, табелі робочого часу, розраховувати відпустки, лікарняні, премії і так далі.

Програма містить великий набір модулів для обліку автотранспорту, виробництва, ЖКГ, харчових продуктів, лікарських засобів та договорів. При цьому вона добре оптимізована, оснащена інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом і, на відміну від 1С, легко працює на малопотужних комп’ютерах.

Також MASTER оснащений вбудованим сервісом Signy, призначеним для ведення електронного документообігу. Завдяки цьому вам не доведеться шукати сторонніх рішень, що досить зручно.

Дебет Плюс

Ще одне програмне забезпечення від українських розробників, яке допоможе автоматизувати бухгалтерський облік та фінзвітність вашої компанії. Платформа підійде для використання у багатьох сферах бізнесу: у комунальних та бюджетних підприємствах, освіті, виробництві, торгівлі, будівництві та багатьох інших.

Основні плюси «Дебет Плюс» – це доступність на ПК з різними операційними системами та можливість автоматичного формування звітів з ЄСВ та 1ДФ для M.E.Doc, OPZ та інших аналогічних програм. Крім того, за його допомогою можна вирішувати HR-завдання, наприклад нараховувати та виплачувати зарплати, премії тощо.

Завдяки тому, що в «Дебет Плюс» дуже зручно реалізовано функціонал для обліку ТМЦ, харчових продуктів, медичних матеріалів та автотранспорту, сервіс найчастіше використовується у секторі охорони здоров’я.

Українські аналоги 1С: підбираємо альтернативу для бізнесу

Альтернативи 1С

Альтернативи 1С

ISpro

Гнучкий сервіс-конструктор для автоматизації обліку та управління на підприємствах та у бюджетних організаціях. У ньому ви можете самостійно вибирати потрібні для роботи модулі та автоматизувати певні робочі процеси, не перевантажуючи встановлювану програму зайвим функціоналом. Завдяки цьому ISpro є однією з найбільш легковажних програм у своєму класі.

Використовуючи цей сервіс ви можете:

  • Автоматизувати ведення бухгалтерського та податкового обліку.
  • Спростити організацію закупівель та збуту.
  • Керувати розрахунками з контрагентами, планувати та аналізувати доходи та витрати.
  • Вести облік парку автотранспорту, запасів продукції на складах, грошей, договорів, комунальних послуг, персоналу та нарахування заробітних плат.

Також ISpro надає комфортні можливості інтеграції із софтом для подання звітності M.E.Doc, оскільки обидва сервіси були створені одним розробником – «Інтелект-Сервіс».

А5

Комплекс програмного забезпечення від українського розробника A5 Systems, що надає широкі можливості для обліку бухгалтерії, зарплат та персоналу в бюджетних організаціях.

A5 включає три основні продукти:

  • А5 Бухгалтерія – призначений для автоматизації бухгалтерського обліку відповідно до чинного законодавства.
  • А5 Персонал – містить всі необхідні модулі для ефективного управління персоналом та ведення кадрового документообігу в електронному форматі.
  • А5 Зарплата – дозволяє автоматизувати нарахування зарплат, премій, відрядження та інших виплат, передбачених на підприємстві.

Але є у A5 і своя особливість. На відміну від інших аналогічних сервісів, він не встановлюється на комп’ютер локально, а надає доступ до функціонала на серверах компанії-розробника.

Українські аналоги 1С: підбираємо альтернативу для бізнесу

Чи замінюють ці програми весь функціонал 1С?

Кастомна розробка

Чи замінюють ці програми весь функціонал 1С? Кастомна розробка

Незважаючи на всі інноваційні можливості описаних рішень, зараз вони все-таки не здатні повною мірою замінити російський 1С. Тому якщо запропонованої функціональності для вашого бізнесу недостатньо, ви можете піти іншим шляхом — замовити кастомну розробку ERP-системи у команди AVADA MEDIA.

Індивідуальне рішення створюється з урахуванням унікальних бізнес-процесів, потреб та пріоритетів вашої компанії, і при цьому не містить нічого зайвого. Таким чином, ви зможете повністю уникнути недоліків, пов’язаних з використанням 1С і отримаєте максимально функціональний сервіс, орієнтований на вирішення завдань саме вашого бізнесу.

Зрозуміло, кастомна розробка потребує суттєвіших інвестицій, але при цьому ви отримуєте і серйозні переваги:

  • Індивідуальний функціонал.
  • Можливість розвитку сервісу без обмежень – ви можете замовити розробку нових функцій у будь-який час.
  • Незалежність від постачальника програмного забезпечення, оскільки така ERP є інтелектуальною власністю вашої компанії.
  • Відсутність зайвих модулів, які ускладнюють адміністрування ПЗ.
  • Можливість інтеграції з будь-якими зовнішніми сервісами, зокрема M.E.Doc, OPZ та іншими.
  • Відсутність щомісячної плати за користування.

Якщо ви маєте намір створити власну систему для автоматизації всіх видів обліку та процесів у своєму бізнесі, зв’яжіться з нашою командою, і ми допоможемо створити оптимальне технічне рішення!

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@