Важливість ТЗ для сайту AVADA MEDIA
Чому технічне завдання для створення сайту – найбільш важливий крок у його проєктуванні? Справа в тому що зазвичай замовник і технічний фахівець мислять і виражають свої думки по- різному.
Тому грамотно складене ТЗ для створення сайту дозволяє з’єднати бажання замовника і технічний опис проєкту і зробити його максимально ефективним. Це така собі оптимізація побажань замовника в зрозумілу для виконавця форму.
Залежно від того, що хоче наш замовник – технічні завдання по створенню сайту можуть сильно відрізнятися. І за форматом, і за складністю. Проте, незалежно від складності проєкту, ми застосовуємо завжди один і той же максимально ефективний підхід в проєктуванні і створенні ТЗ.
Спільними зусиллями всіх наших фахівців. ми складаємо таке технічне завдання, яке б на 100% відображало структуру майбутнього сайту і давало максимальний результат по ефективності після запуску.
Процес створення ТЗ для сайту AVADA MEDIA
Як зазвичай відбувається створення технічного завдання? Нам важливо знати, якого кінцевого результату хоче домогтися наш клієнт. Бачити продукт так само, як його бачить власник. Для цього перед проєктуванням ми влаштовуємо конференц-зустріч, де менеджер проєкту ретельно вивчає бажання, цілі і бачення нашого клієнта. Задаються все уточнюючі питання, обговорюються деталі, фіксуються цілі майбутнього проєкту.
Ми не беззаперечно виконуємо всі задумки і побажання клієнтів. Ми рекомендуємо, як краще зробити, щоб домогтися потрібного результату. Після чого знаходимо оптимальні і компромісні шляхи реалізації ідеї замовника. Це резонно, адже тільки професіонали знають про всі нюанси web-проєктування. Клієнт також може помилятися в оцінці ризиків, технічної частини, пошукової оптимізації.
Після цього, ТЗ передається проєктувальнику, або до відділу проєктування, якщо проєкт об’ємний і різноплановий.
З такими замовленнями працюють UX / UI-фахівці, SEO-оптимізатори, бізнес-аналітики, інтегратори, дизайнери і маркетологи. По ходу процесу менеджер проєкту постійно комунікує з замовником, при необхідності вносить правки в ТЗ.
Чи є конкретний приклад технічного завдання на розробку сайту?
Єдиного шаблону немає з описаних вище причин – для кожного проєкту своя ступінь складності ТЗ.
Нижче ви можете побачити варіанти проєктів для інтернет-магазинів, корпоративних сайтів і web-додатків. За 10 років досвіду у нас накопичилися приклади технічних завдань практично для будь-якої галузі бізнесу.
Чому варто замовити ТЗ на розробку сайту у нас AVADA MEDIA
При складанні технічного завдання для сайту ми прагнемо поєднати всі побажання клієнта з найпередовішими технологіями і рішеннями.
Які інструменти для цього ми використовуємо?
В першу чергу ми робимо прототипи майбутнього сайту в сервісі Moqups. Цей інструмент використовують в своїх розробках – Microsoft, Intel, Cisco, Amazon, Sony, Oracle та ін.
Цей інструмент дає можливість наочно продемонструвати замовнику майбутній інтерфейс продукту. Прототипування допомагає уникнути багатьох непорозумінь в процесі розробки front і backend-а, а також надати замовнику візуалізований майбутній продукт. Ми викочуємо повноцінну версію майбутнього інтерфейсу, по якій можна оцінити зручність і дизайн сайту, врахувати зауваження клієнта. Відмальовані сторінки, розділи і категорії майбутнього сайту прототипуються з максимальною деталізацією. Такий підхід створення технічного завдання оцінили десятки наших клієнтів і відзначили його як найбільш ефективний і зручний для них.
Після опрацювання інтерфейсу ми переходимо до опису інтерактивного функціоналу. Спочатку робиться чек-лист всіх функцій, зводиться в таблицю, після цього ми записуємо відео-пояснення з докладним розбором роботи майбутнього ресурсу. Воно буде зрозумілим замовнику, і одночасно будь-який розробник отримає детальну інформацію для своїх завдань.
У нас величезний досвід з проєктування великих інтернет-магазинів, маркет-плейсів і інформаційних порталів з мільйонними аудиторіями. Тому, ми ретельно опрацьовуємо маркетингову стратегію і враховуємо це в складанні ТЗ для сайту. Наш відділ маркетингу проаналізує цільову аудиторію, УТП, переваги і дасть рекомендації по ТЗ.
SEO-оптимізатори зберуть семантичне ядро, зроблять грамотну кластеризацию запитів, розроблять стратегію майбутнього поступу при необхідності. А фахівці з юзабіліті продумають варіанти рішень, які зроблять перебування користувача максимально зручним на вашому сайті.
І найголовніше – ми не сліпо робимо все, що хоче клієнт. Ми ретельно зважуємо за і проти, оцінюємо ризики, аналізуємо потенційний результат і даємо свої рекомендації. Ми знаємо, що принесе користь вашому бізнесу, а чого краще уникати.
Таким чином, звертаючись до нас із замовленням на розробку технічного завдання, ви отримаєте найбільш докладну і технічно грамотну візуалізацію вашого майбутнього проєкту. У розробці вашого ТЗ братиме участь ціла команда висококласних фахівців, в кейсах яких є відомі проєкти і бренди в зоні СНД і всього світу. Як підсумок – на виході ви отримаєте топовий і ефективно працюючий для аудиторії продукт.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32