УНІКАЛЬНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Розробка CRM-систем на Java

Розробка CRM-систем на Java

ПРОФЕСІЙНА РОЗРОБКА

Розробка CRM-систем на Java ПРОФЕСІЙНА РОЗРОБКА

Після впровадження CRM компанії в середньому збільшують прибуток і головне – можуть масштабувати бізнес, щоправда, працює це лише у тому випадку, коли система повністю відповідає потребам конкретного бізнесу, і справді допомагає йому вибудовувати взаємини із клієнтами.

Однак, так відбувається не завжди, оскільки багато компаній прагнуть заощадити, і віддають перевагу «коробковим» рішенням. У результаті через уявну економію, вони можуть істотно недозаробляти.

Мінуси готових рішень:

  • Занадто великий функціонал. Готові CRM створюються так, щоб задовольняти потреби максимальної кількості компаній у різних сферах — від медицини та будівництва до роздрібного продажу. У результаті вони містять надмірну кількість «зайвих» функцій, які, хоч ними й не користуються, потребують додаткових ресурсів.
  • Недостатній рівень інтеграції. “Коробкові” CRM створюються шаблонно, тому можуть інтегруватися в бізнес лише поверхово. У результаті багато операцій, які можна було автоматизувати, працівники продовжують виконувати вручну.
  • Незручний інтерфейс. Через велику кількість функціоналу, інтерфейс готових CRM виходить громіздким та незручним, що ускладнює процес навчання працівників.

З плюсів таких рішень варто відзначити лише швидкий запуск та низьку вартість, але якщо бізнес планує розвиватися і не хоче задовольнятися малим, варто замислитися над розробкою власної CRM-системи.

Розробка CRM-систем на Java

Типи CRM для бізнесу

Основні функції

Типи CRM для бізнесу Основні функції

Перед розробкою системи управління взаємовідносинами потрібно визначитися, яке місце вона займатиме у кампанії та які завдання виконуватиме. Існує кілька різновидів CRM-систем.

Аналітичні

Використовуються для збирання та аналізу клієнтської бази, з метою створення більш ефективних маркетингових стратегій. Основні функції:

  • збирають та сегментують клієнтську базу;
  • визначають цінності клієнта;
  • аналізують динаміку продажів;
  • прогнозують обсяг продажу на конкретний період;
  • відстежують поведінку клієнтів на кожному етапі укладання угоди.

Операційні

Оптимізують та автоматизують процес взаємодії з клієнтами, суттєво спрощуючи роботу відділу продажів.

Такі CRM чудово підійдуть для бізнесу, пов’язаного з електронною комерцією. Їхні основні функції:

  • реєстрація та запис звернень клієнтів по різних каналах зв’язку – телефонія, пошта, заявки з сайту та ін.;
  • автоматизація документообігу;
  • фіксація угод у воронці продажів;
  • нагадування про важливі дзвінки та зустрічі;
  • постановка та контроль виконання завдань.

Колабораційні

Це менш популярні CRM, основне завдання яких полягає в автоматизації спілкування компанії з клієнтом та зборі зворотного зв’язку. Вони допомагають більше дізнатися про переваги та очікування споживачів.

Комбіновані

Такі CRM-системи залишаються найпоширенішими, оскільки поєднують у собі елементи всіх попередніх типів і максимально охоплюють бізнес-процеси компанії.

Розробка CRM-систем на Java

Чому для розробки CRM варто вибрати Java

AVADA MEDIA

Чому для розробки CRM варто вибрати Java AVADA MEDIA

Java – це високорівнева мова програмування, яка вже понад 20 років користується високою популярністю. За даними сервісу GitHub, він знаходиться на 3 місці за популярністю у світі, поступаючись лише Python та JavaScript. На Java написані найбільші проєкти, такі як Twitter, LinkedIn, Amazon та eBay, що говорить про його надійність та спроможність.

Основні переваги Java:

  • Простота. Код Java простий, він легко читається і розуміється. Це спрощує розробку великих проєктів, що створюються не одним, а цілою групою програмістів.
  • ООП. Java є об’єктно-орієнтованою мовою програмування і має спільні концепції з іншими популярними мовами, такими як С++ і С#. ООП-код може повторно використовуватись в інших проєктах та програмах, що суттєво прискорює розробку.
  • Переносність. Написаний Java код не залежить від операційної системи, і може однаково успішно запускатися в Windows, Mac OS, Linux та інших ОС без додаткових коригувань. Це дає CRM гнучкість, і дозволяє запускати її будь-де, без збільшення обсягу розробки.
  • Багатопотоковість. Java – це багатопотокова мова програмування. Це означає, що написана на ній програма зможе виконувати кілька дій одночасно, що є досить важливим для функціональних CRM-систем.
  • Безпека. Захисні механізми Java добре продумані: у мови є менеджер безпеки, який визначає доступ до класів, а також відсутня концепція покажчиків, які можуть призвести до несанкціонованого доступу до даних. Високий рівень безпеки є особливо важливим для CRM-систем, оскільки в них зберігаються особисті дані клієнтів, співробітників та інша конфіденційна інформація.
  • Економічність. Мова Java може використовуватись у проєктах абсолютно безкоштовно.
Розробка CRM-систем на Java

Як відбувається розробка CRM

основні етапи

Як відбувається розробка CRM основні етапи

Розробка CRM-систем дещо відрізняється від процесу створення інших програмних продуктів для бізнесу, оскільки охоплює одразу кілька бізнес-процесів. Розглянемо основні етапи докладніше.

  • Ознайомлення з бізнесом. Кожна компанія працює за власними правилами, тому перед початком розробки спеціалістам потрібно зрозуміти специфіку конкретного бізнесу та його внутрішні процеси.
  • Упорядкування технічних завдань. Після того, як цілі проєкту визначені, формується команда розробки та пишуться технічні завдання, на основі яких реалізовуватиметься майбутня CRM.
  • Візуалізація. UI дизайнери продумують структуру та візуальну частину проєкту, щоб вона була простою та інтуїтивно зрозумілою для кінцевих користувачів.
  • Верстка. За допомогою фронтенд-розробки готовий дизайн перетворюється з картинки на повноцінний інтерфейс, з робочими посиланнями, кнопками та візуальними ефектами.
  • Розробка функціоналу. Основний етап реалізації, під час якої створюється серверна частина проєкту.
  • Тестування. Після розробки проєкт проходить обов’язкову перевірку якості.
  • Навчання персоналу. Впровадження чогось нового — це завжди переломний момент, тому наші фахівці не просто встановлюють CRM, а й навчають співробітників користуватися нею.

Розробка CRM в AVADA-MEDIA

УНІКАЛЬНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Розробка CRM в AVADA-MEDIA УНІКАЛЬНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Для розробки CRM та інших програмних продуктів AVADA-MEDIA використовує актуальний стек технологій, у тому числі мову Java. Це допомагає нам втілювати в життя найсміливіші ідеї та реалізовувати проєкти будь-якої складності.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@