Промо-сайти Для бізнесу
Промо-сайти представляють собою окремі сторінки, які створюють спеціально для реклами і просування нових пропозицій або брендів.
Такі сторінки містять вичерпну інформацію про продукт або послугу, його переваги та особливості, а також спонукають відвідувачів придбати даний товар або замовити послугу.
На відміну від інших видів інтернет-ресурсів промо-сайти не мають єдиної структури. Головна увага приділяється дизайну, адже основне завдання промо-сайту привернути максимальну увагу і продати продукт. Таким чином, на таких сторінках часто використовується велика кількість flash-анімації, тривимірної графіки і візуалізації, розміщуються високоякісні зображення товару і навіть оглядові відео. Також, купівельна активність стимулюється за допомогою різноманітних інтерактивних додатків, наприклад, можливість розглянути товар з усіх боків шляхом управління кутом огляду тривимірного зображення за допомогою мишки тощо.
Як вже було сказано, промо-сайти часто представляють собою окремі сторінки з посиланням або функцією переадресації на основний сайт компанії. Втім, якщо компанія спеціалізується на пропозиції лише одного продукту, то промо-сайт теоретично може виконувати функції основного сайту компанії. Однак, чинити так не варто, оскільки промо-сайт досить обмежений з точки зору функціональності і, як правило, містить мінімальну кількість інформації про компанії, акцентуючи увагу все ж на запропонованому продукті.
Особлива увага приділяється питанню просування промо-сайту. І в даному випадку, на відміну від інших видів інтернет-ресурсів, акцент йде не на повільне просування в пошукових системах, а на вірусну і контекстну рекламу.
Для вірусного просування на промо-сайт додають елемент, який може зацікавити найбільшу кількість відвідувачів: онлайн-гру, відеоролик тощо. Шляхом розміщення посилання в соціальних мережах промо-сайт швидко поширюється і кожен новий відвідувач стає вже потенційним покупцем або замовником. Від активності просування залежить і термін життя промо-сайту, який може коливатися від 2-3 тижнів до декількох років.
Крім рекламних функцій промо-сайти можуть також стати відмінним способом для тестування акційних пропозицій. За рахунок швидкого запуску з’являється можливість створення декількох сторінок, які відрізняються акційною пропозицією або умовами придбання товару. Після запуску маркетологи відстежують на яку сторінку відгукнулося більше користувачів і найбільш популярна пропозиція переходить в розряд основної.
Досить часто промо-сайти плутають з посадковими сторінками або лендінгом, і навіть стверджують, що це одне і те ж. Однак, головна відмінність полягає в тому, що в лендінгах основна увага приділяється популяризації компанії, в той час як промо-сайти рекламують саме товар або послугу.
Таким чином, сфери застосування промо-сайтів різноманітні. З їх допомогою можна провести рекламну компанію будь-якого продукту або послуги або провести тестування системи лояльності. Такі проєкти відмінно підходять як для представників малого та середнього бізнесу, так і для великих компаній.
ВІДЕО-ПРЕЗЕНТАЦІЇ The best sites from AVADA-MEDIA
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32