Етапи розробки гри GameDev
Відеоігри давно стали однією з найпопулярніших розваг. За останніми даними, кількість геймерів у світі досягла майже 3 мільярдів людей, і до 2024 року ця цифра збільшиться до 3,32 мільярдів. У цій статті ми заглянемо за лаштунки цього величезного ринку та розглянемо, як насправді створюються ігрові проєкти, і який обсяг роботи ховається за захоплюючим геймплеєм та зручним ігровим інтерфейсом.
7 етапів розробки гри
Створення гри – це копіткий і трудомісткий процес, який може розтягнутися від місяців до кількох років. Наприклад, на розробку більшості ігор франшизи Assassin Creed пішло в середньому 2-3 роки, і це при тому, що над ними працювали до 15 внутрішніх студій Ubisoft.
Однак, незалежно від масштабу гри, геймдев включає кілька основних етапів продакшену. Про них і поговоримо.
Крок 1. Планування
На цьому етапі народжується сама ідея майбутнього гейму, яка, крім перших нарисів сценарію, включає інші важливі параметри:
Таким чином ми формуємо очікування — що має представляти проєкт і хто в нього гратиме.
Крок 2. Перевірка концепції
Перед початком технічної розробки важливо перевірити життєздатність майбутньої гри на ринку. Для цього потрібно відповісти на кілька запитань:
Крок 3. Пре-продакшн
Коли концепцію гри сформовано і бюджет затверджено, фахівці розпочинають підготовку до виробництва. Саме тут сценаристи, художники, аніматори, програмісти, інженери та інші важливі відділи будують план технічної реалізації та взаємодії. Ось кілька прикладів такої співпраці:
Результатом пре-продакшена є готові ескізи персонажів, ігрового середовища та інтерфейсу, схеми управління та інші внутрішньоігрові елементи. Це дозволяє побачити, як вони поміщаються у єдиний віртуальний світ, як відчуваються гравцем та як взаємодіють між собою.
Крок 4. Продакшн
Це найскладніша і трудомістка частина геймдева, під час якої проєкт практично втілюється у життя. Етап виробництва включає:
Всі ці та інші технічні моменти можуть тривати роки ітерації.
Крок 5. Тестування
Плейтестери займаються тестуванням кожної ігрової механіки, рівня, елементу ландшафту та екіпірування. Це дозволяє позбавитися всіх багів і помилок, допущених на етапі розробки, щоб забезпечити гравцям чудовий користувальницький досвід.
Є кілька моментів, яким під час перевірки приділяється особлива увага:
У геймдеві існують різні види плейтестерів. Наприклад, одні займаються проведенням стрес-тестів — вони нескінченно натикаються на стіни та елементи ландшафту, намагаючись «зламати гру». Інші оцінюють «фактор задоволення» — наскільки геймплей цікавий з погляду геймера, складність рівнів, чи сюжетна лінія цікава. Тобто вони проходять гру, щоб визначити, чи задовольняє вона запити цільової аудиторії.
Після десятків годин ретельного тестування проєкт готовий до попереднього запуску.
Крок 6. Бета-тестування
Бета-тестування допомагає визначити недоліки, які були помічені у процесі тестування, щоб виправити їх досі офіційного релізу.
Крім того, попередній запуск нерідко стає частиною маркетингової кампанії і допомагає «підігріти» інтерес геймерів до нового проєкту.
Крок 7. Запуск
Реліз заслужено вважається найбільш хвилюючим етапом, коли гра є широким масам геймерів і починає окупатися. Однак навіть після офіційного запуску технічна робота над проєктом не закінчується.
Щоб підтримати довгостроковий інтерес аудиторії, гра має розвиватися. Оновлення, внутрішньоігрові події, нові персонажі, редагування балансу — все це допоможе гейму залишатися популярним навіть через довгі роки.
Розробка ігор в AVADA MEDIA GameDev
Для нас, компанії AVADA MEDIA, кожна нова гра – це не просто новий проєкт. Це окремий всесвіт, в якому мільйони людей по всьому світу можуть проводити години свого особистого часу.
Ми знаємо, як зробити захоплюючий ігровий проєкт, навіть з урахуванням жорсткої конкуренції на цьому ринку, і маємо необхідний досвід для технічної реалізації.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32