CRM для Call центру B2C
Сучасні великі компанії, націлені на роботу з клієнтами-фізичними особами (сегмент B2C), просто зобов’язані підтримувати діяльність колл-центру на належному рівні. Для цього вашому колл-центру просто необхідна сучасна CRM-система, що дозволяє здійснювати автоматизацію і систематизацію всіх процесів, які виконуються операторами та менеджментом, а також синхронізувати систему обробки інформації та телефонію.
Як можна максимально автоматизувати спілкування з кожним клієнтом, але при цьому врахувати максимально широке коло питань. Як мінімізувати рутинні операції і прибрати вплив людського фактора. Як скоротити витрати на роботу операторів, не знизивши якості. Всі ці питання можна вирішити за допомогою хорошої CRM для колл-центру, розробленої з урахуванням ваших потреб. Компанія AVADA MEDIA пропонує тільки продумані і працюючі рішення.
Що собою являє CRM для колл-центру Функціонал
Це програмний комплекс, який покликаний автоматизувати роботу з клієнтом і спростити життя як операторам, так і менеджерам, маркетологам – і врешті-решт, власникам бізнесу. Але головне, щоб ваша CRM робила максимально простим телефонне звернення для самого клієнта – в такому випадку завдяки поліпшенню обслуговування виросте і обсяг продажів, а значить, і прибуток. Наприклад, клієнт не повинен чекати надто довго або безупинно натискати на кнопки, за якими веде його автовідповідач. CRM цілком здатна зберігати дані про минулі зверненнях клієнта, що в ряді випадків дозволяє скоротити час взаємодії до отримання ним користі.
Такі системи мають великий функціонал, що дозволяє вирішувати завдання колл-центру:
Важливо, щоб при всіх своїх перевагах CRM для call-центру залишалася досить простою і зрозумілою для недосвідчених операторів, щоб скоротити час на навчання персоналу. Тому не зайвим буде банк знань про систему з рубрикатором і пошуком.
Які переваги ви отримуєте після впровадження системи CRM для колл-центру
В CRM створюється єдина база клієнтів компанії, які дзвонили в ваш контакт-центр. До бази можна організувати доступ для будь-якого фахівця – менеджера з продажу, маркетолога. Завдяки цьому прискориться обмін інформацією всередині компанії, менеджери отримають повний доступ до інформації про клієнтів і їх потреби і зможуть коректувати послуги, а також налаштовувати рекламні кампанії. Також завдяки CRM підвищується віддача кожного співробітника колл-центру, завдяки цьому при однакових або менших витратах ви зможете задовольнити звернення більшої кількості клієнтів.
Керованість бізнесу в цілому завдяки впровадженню CRM також зростає. Ви в будь-який момент маєте доступ до звітів про потреби і запити ваших споживачів, а також про роботу ваших операторів.
Якщо ваш колл-центр відчуває труднощі з веденням бази даних і обслуговуванням клієнтів, якщо почастішали скарги на тривале очікування і неякісний сервіс – замовте CRM для call центру в компанії AVADA MEDIA. Ми пропонуємо систему під замовлення і реалізуємо тільки ті опції, яких ви потребуєте.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32