Автоматизація бізнес-процесів і Цифрова трансформація бізнесу 6 ключових змін, які зроблять компанію успішною
Про цифрову трансформацію, діджіталізаці. і цифрову революцію сьогодні говорять багато, але не всі здатні зрозуміти глибину і осмислити тотальність змін, що відбуваються. Стиль ведення бізнесу, стиль управління не тільки середніми і великими компаніями, але і державними структурами змінюється.
І щоб відповідати викликам часу і нової реальності потрібні безперервні зміни. Адже цифрова трансформація – це процес, а не результат. Що ж потрібно знати при переході ринку в інформаційну епоху, і які цифрові зміни можуть реалізувати IT-компанії в бізнес-структурах?
Нова філософія управління: бізнес-аналіз, оптимізація та автоматизація КРОК 1
На сьогодні час перебування компанії в зростаючому тренді і на піку успіху прискорився і істотно скоротився. У багатьох випадках інноваційні проєкти та стартапи з малим штатом досягають результату швидше і ефективніше, ніж великі корпорації з традиційним підходом. На руку першим грає гнучкість, простота прийняття рішень і нестандартний підхід, який і реалізується методами цифрової трансформації.
Служби інтернет-таксі типу Uber витісняють класичні телефонні сервіси за викликом авто, системи бронювання готелів і апартаментів на кшталт Booking.com і Airbnb успішно конкурує з турагентствами, інтернет-банкінг по типу Monobank робить непотрібними офіси і відділення, а інтернет-магазини і маркетплейси типу Rozetka або Amazon знецінюють супермаркети і точки роздрібних продажів.
Для того щоб витримувати конкуренцію будь-якої сучасної компанії потрібно регулярно переглядати чинну бізнес-модель. І чим надійніша і перевіреніша усталена схема взаємин і бізнес-логіка, тим часто радикальніше і гостріше потрібні зміни.
Тому перший і ключовий етап цифрової трансформації – це бізнес аналіз. Всі діючі схеми, бізнес-процеси, документообіг, ролі і функціональність членів команди потрібно зафіксувати. А потім замінити їх по можливості цифровими алгоритмами. Це допоможе прискорити роботу, відмовитися від непотрібного штату і оптимізувати логіку операційних процесів. Простими словами це можна описати як заміну класичної бізнес-моделі комп’ютерною системою по типу CRM- або ERP-рішення.
Нові технології: хмари, штучний інтелект, мобільність КРОК 2
Щоб почати цифрову трансформацію, недостатньо відмовитися від використання принтерів і встановити нове програмне забезпечення на комп’ютерах і ноутбуках. Оптимізація бізнес-моделі вимагає впровадження ключових сучасних технологій.
Трансформація взаємовідносин: командна робота, багатоканальність, дистанційність КРОК 3
І все ж головний ресурс, який повинен пережити цифрову трансформацію, – це люди. Нову, зручнішу цифрову філософію повинні освоїти і клієнти, і персонал – звичайні співробітники, і топ-менеджмент. Нарівні з впровадженням IT-рішень і оптимальних бізнес-схем потрібне проведення тренінгів, вебінарів, онлайн-конференцій.
Цифрова трансформація – це зміна всієї моделі взаємовідносин як на рівні клієнт – постачальник товарів або послуг, так і на рівні внутрішньокорпоративних взаємодій. Постійна комунікація, багатоканальність, безперервний зворотний зв’язок і впровадження цифрових систем з управління проєктами, груповій роботі, дистанційної співпраці – ось важливі акценти, на які звертають увагу при впровадженні цифрового підходу.
Стандартизація підходу: масштабованість, гнучкість, відкритість КРОК 4
Отримані програмні інструменти можуть зачіпати найрізноманітніші сфери не тільки бізнесу, а й будь-якої іншої діяльності, включаючи державне управління (e-government), освіту (навчання онлайн), медицину (автоматична постановка діагнозів), науку, мистецтво і багато іншого. У бізнесі ж це – і електронна комерція, і Фінтех-системи платежів, фінансових переказів, і цифровий маркетинг та електронна реклама, CRM- і ERP-інструменти з управління підприємством.
Головне в реалізації цих моделей – можливість наростити, масштабувати і гнучко змінити програмний алгоритм. І тому цифрова трансформація вимагає залучення висококласних фахівців – бізнес-аналітиків, девелоперів, дизайнерів UX / UI-інтерфейсу, тестувальників і системних архітекторів.
Клієнтоорієнтованість: робота з персональними даними та створення сценаріїв КРОК 5
Ключова цінність цифрової трансформації – це персональні дані. Причому дані – це не тільки інформація про час і місце народження, статевої і національної приналежності людини або розмірі його банківського рахунку. Персональні дані – це величезний масив поведінкової інформації, яку можна вважати цифровими способами.
Індивідуальні переваги в їжі, музиці або режимі дня – це лише частина з них. І часто комп’ютерний аналіз діяльності співробітника може сказати більше і краще виявити його сильні і слабкі сторони як фахівця, ніж його власне резюме або фінансовий звіт бухгалтерії.
Алгоритми можуть вивчити нашу поведінку краще, ніж ми самі знаємо себе.
Програма підбору товару в інтернет-магазині в багатьох випадках порадить найкращий варіант, ніж менеджер. Причому вона запропонує саме ту ціну, яку готовий заплатити покупець.
Людський фактор в даному випадку – елемент невизначеності і швидше загроза неправильного рішення. Нова цифрова епоха – це нова філософія ставлення до життя.
Автоматизація бізнес-процесів: простий і очевидний результат цифрової трансформації КРОК 6
В результаті впровадження цих інтелектуальних цифрових підходів бізнес отримує конкретне програмне рішення, яке реалізує відразу кілька цілей.
Компанія Avada Media, що має чималий портфель успішних проєктів у сфері цифрової трансформації і діджіталізації компаній, готова виступити профільним консультантом і залучити провідних фахівців для розробки і впровадження цифрових стратегій.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32