6 ключових змін, які зроблять компанію успішною

Автоматизація бізнес-процесів і Цифрова трансформація бізнесу

Автоматизація бізнес-процесів і Цифрова трансформація бізнесу

6 ключових змін, які зроблять компанію успішною

Автоматизація бізнес-процесів і Цифрова трансформація бізнесу 6 ключових змін, які зроблять компанію успішною

Про цифрову трансформацію, діджіталізаці. і цифрову революцію сьогодні говорять багато, але не всі здатні зрозуміти глибину і осмислити тотальність змін, що відбуваються. Стиль ведення бізнесу, стиль управління не тільки середніми і великими компаніями, але і державними структурами змінюється.

І щоб відповідати викликам часу і нової реальності потрібні безперервні зміни. Адже цифрова трансформація – це процес, а не результат. Що ж потрібно знати при переході ринку в інформаційну епоху, і які цифрові зміни можуть реалізувати IT-компанії в бізнес-структурах?

Цифрова трансформація і автоматизація бізнес-процесів

Нова філософія управління: бізнес-аналіз, оптимізація та автоматизація

КРОК 1

Нова філософія управління: бізнес-аналіз, оптимізація та автоматизація КРОК 1

На сьогодні час перебування компанії в зростаючому тренді і на піку успіху прискорився і істотно скоротився. У багатьох випадках інноваційні проєкти та стартапи з малим штатом досягають результату швидше і ефективніше, ніж великі корпорації з традиційним підходом. На руку першим грає гнучкість, простота прийняття рішень і нестандартний підхід, який і реалізується методами цифрової трансформації.

Служби інтернет-таксі типу Uber витісняють класичні телефонні сервіси за викликом авто, системи бронювання готелів і апартаментів на кшталт Booking.com і Airbnb успішно конкурує з турагентствами, інтернет-банкінг по типу Monobank робить непотрібними офіси і відділення, а інтернет-магазини і маркетплейси типу Rozetka або Amazon знецінюють супермаркети і точки роздрібних продажів.

Для того щоб витримувати конкуренцію будь-якої сучасної компанії потрібно регулярно переглядати чинну бізнес-модель. І чим надійніша і перевіреніша усталена схема взаємин і бізнес-логіка, тим часто радикальніше і гостріше потрібні зміни.

Тому перший і ключовий етап цифрової трансформації – це бізнес аналіз. Всі діючі схеми, бізнес-процеси, документообіг, ролі і функціональність членів команди потрібно зафіксувати. А потім замінити їх по можливості цифровими алгоритмами. Це допоможе прискорити роботу, відмовитися від непотрібного штату і оптимізувати логіку операційних процесів. Простими словами це можна описати як заміну класичної бізнес-моделі комп’ютерною системою по типу CRM- або ERP-рішення.

Цифрова трансформація і автоматизація бізнес-процесів

Нові технології: хмари, штучний інтелект, мобільність

КРОК 2

Нові технології: хмари, штучний інтелект, мобільність КРОК 2

Щоб почати цифрову трансформацію, недостатньо відмовитися від використання принтерів і встановити нове програмне забезпечення на комп’ютерах і ноутбуках. Оптимізація бізнес-моделі вимагає впровадження ключових сучасних технологій.

  • Хмарний підхід до зберігання даних на противагу до серверного або локального сховища забезпечить відмовостійкість, гнучкість і відкритість комп’ютерної моделі.
  • Готові рішення (віджети, фреймворки, модулі, бібліотеки з відкритими API-інтерфейсами), які можна застосовувати для автоматизації управління і комунікації, спростять побудову бізнес-логіки.
  • Цифрові технології, такі як штучний інтелект (наприклад, заміна оператора чат-ботом), використання великих даних (наприклад, автоматизація кредитування на базі масиву персональної інформації) та інтернету речей (особистих девайсів користувача) дозволять краще реалізувати потреби клієнта.
  • Філософія Mobile First і адаптивний дизайн комп’ютерних програм забезпечить роботу сервісів в форматі 24/7 в будь-якому місці, де є інтернет.
Цифрова трансформація і автоматизація бізнес-процесів

Трансформація взаємовідносин: командна робота, багатоканальність, дистанційність

КРОК 3

Трансформація взаємовідносин: командна робота, багатоканальність, дистанційність КРОК 3

І все ж головний ресурс, який повинен пережити цифрову трансформацію, – це люди. Нову, зручнішу цифрову філософію повинні освоїти і клієнти, і персонал – звичайні співробітники, і топ-менеджмент. Нарівні з впровадженням IT-рішень і оптимальних бізнес-схем потрібне проведення тренінгів, вебінарів, онлайн-конференцій.

Цифрова трансформація – це зміна всієї моделі взаємовідносин як на рівні клієнт – постачальник товарів або послуг, так і на рівні внутрішньокорпоративних взаємодій. Постійна комунікація, багатоканальність, безперервний зворотний зв’язок і впровадження цифрових систем з управління проєктами, груповій роботі, дистанційної співпраці – ось важливі акценти, на які звертають увагу при впровадженні цифрового підходу.

Цифрова трансформація і автоматизація бізнес-процесів

Стандартизація підходу: масштабованість, гнучкість, відкритість

КРОК 4

Стандартизація підходу: масштабованість, гнучкість, відкритість КРОК 4

Отримані програмні інструменти можуть зачіпати найрізноманітніші сфери не тільки бізнесу, а й будь-якої іншої діяльності, включаючи державне управління (e-government), освіту (навчання онлайн), медицину (автоматична постановка діагнозів), науку, мистецтво і багато іншого. У бізнесі ж це – і електронна комерція, і Фінтех-системи платежів, фінансових переказів, і цифровий маркетинг та електронна реклама, CRM- і ERP-інструменти з управління підприємством.

Головне в реалізації цих моделей – можливість наростити, масштабувати і гнучко змінити програмний алгоритм. І тому цифрова трансформація вимагає залучення висококласних фахівців – бізнес-аналітиків, девелоперів, дизайнерів UX / UI-інтерфейсу, тестувальників і системних архітекторів.

Клієнтоорієнтованість: робота з персональними даними та створення сценаріїв

КРОК 5

Клієнтоорієнтованість: робота з персональними даними та створення сценаріїв КРОК 5

Ключова цінність цифрової трансформації – це персональні дані. Причому дані – це не тільки інформація про час і місце народження, статевої і національної приналежності людини або розмірі його банківського рахунку. Персональні дані – це величезний масив поведінкової інформації, яку можна вважати цифровими способами.

Індивідуальні переваги в їжі, музиці або режимі дня – це лише частина з них. І часто комп’ютерний аналіз діяльності співробітника може сказати більше і краще виявити його сильні і слабкі сторони як фахівця, ніж його власне резюме або фінансовий звіт бухгалтерії.

Алгоритми можуть вивчити нашу поведінку краще, ніж ми самі знаємо себе.

Програма підбору товару в інтернет-магазині в багатьох випадках порадить найкращий варіант, ніж менеджер. Причому вона запропонує саме ту ціну, яку готовий заплатити покупець.

Людський фактор в даному випадку – елемент невизначеності і швидше загроза неправильного рішення. Нова цифрова епоха – це нова філософія ставлення до життя.

Автоматизація бізнес-процесів: простий і очевидний результат цифрової трансформації

КРОК 6

Автоматизація бізнес-процесів: простий і очевидний результат цифрової трансформації КРОК 6

В результаті впровадження цих інтелектуальних цифрових підходів бізнес отримує конкретне програмне рішення, яке реалізує відразу кілька цілей.

  • Прозорість і логічність бізнесу. Діяльність компанії постає у вигляді набору алгоритмів, які максимально спрощують комунікацію, схеми прийняття рішень та взаємодія з партнерами і клієнтами. Завдяки цьому легше усунути нелогічні, надлишкові, корупційні та надвитратні моделі та інструменти. Так, якщо обробляти вхідні заявки автоматично, виключається можливість людської помилки і прискорюється виставлення рахунків.
  • Оптимізація і прискорення бізнес-логіки. Програмні інструменти і алгоритми дають можливість оптимізувати штат, знизити ймовірність помилок і кількість непотрібних операцій, збільшити ефективність роботи компанії і як наслідок підвищити лояльність клієнтів. Програмне рішення на замовлення товарів з можливістю самостійного вибору клієнтом способу і місця доставки позбавляє від необхідності утримувати штат телефонних операторів. А наявність онлайнової оплати і автоматичне інформування складу про завершення угоди ще сильніше прискорює виконання замовлення.
  • Простота контролю і мінімізація збоїв. Керівництво компанії і відповідальний персонал отримують доступ до програмних інструментів аналітики і можуть швидко реагувати на неефективну роботу співробітників. До того ж завдяки автоматизації одна людина зможе виконувати більший обсяг роботи (наприклад, розіслати відразу кілька тисяч листів). Оцінка ефективності, представлена ​​у вигляді графіків і схем, а також інструменти групової роботи дають можливість швидко знаходити найкраще вирішення поставленого завдання, будь-то скорочення витрат на логістику або оптимізація вартості вихідної сировини.
  • Масштабованість і підвищення прибутковості бізнесу. В результаті діючу бізнес-модель, яка представлена ​​у вигляді оптимально вибудуваної програми нескладно наростити або клонувати, залучаючи до цього мінімальну кількість додаткових фахівців. Відкрити в іншій країні представництво буде простіше навіть в умовах відмінності в законодавстві: основні інструменти і логіка бізнес-процесів залишиться колишньою, алгоритмам потрібне лише конкретне профільне коригування. Природно, що все це відкриває можливості кількісного і якісного зростання доходів.

Компанія Avada Media, що має чималий портфель успішних проєктів у сфері цифрової трансформації і діджіталізації компаній, готова виступити профільним консультантом і залучити провідних фахівців для розробки і впровадження цифрових стратегій.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@