UX ACCOUNTS

Проєктування особистих кабінетів користувачів

Проєктування особистих кабінетів користувачів

UX ACCOUNTS

Проєктування особистих кабінетів користувачів UX ACCOUNTS

Поступово багато сайтів приходять до простого висновку: особистий кабінет користувача повинен бути. Адже це відкриває безліч привабливих перспектив для бізнесу в будь-якій сфері.

Персоніфіковані пропозиції, накопичувальна програма лояльності, історія замовлень – все це, звичайно, можна по-старому робити по електронній пошті або по-новому – в месенджерах. Але золотий стандарт хорошого взаємодії з клієнтами – особистий кабінет.

Наступний висновок – особистий кабінет повинен бути простим, зручним у використанні і красивим. Навіть якщо у вас вже є сайт, до нього можна і потрібно підключити цю функцію, зробивши її максимально функціональної і комфортною.

Допоможе в цьому компанія AVADA MEDIA. Ми розробляємо функціонал особистих кабінетів для будь-яких сфер. А починаємо розробку завжди з етапу проєктування.

Проєктування особистих кабінетів користувачів

Навіщо проєктування?

UX ACCOUNTS

Навіщо проєктування? UX ACCOUNTS

Перш ніж приступати до розробки – тобто, написання програмного коду, необхідно точно знати, які сценарії будуть виконуватися в особистому кабінеті користувача. Як він буде виглядати і які опції пропонувати. На цьому етапі роботи над проєктом ми складаємо діаграму прецедентів, яка лягає в основу концептуальної моделі – схеми, відповідно до якої буде розроблятися особистий кабінет. Це ми робимо за допомогою онлайн-інструменту Moqups.

Наступний етап – прототипування, або створення мокапу – максимально наближеного до реальної картини макета, що містить всі екрани майбутнього особистого кабінету і ілюструє взаємозв’язки між ними. Цей етап називається ще створенням UX / UI дизайну, тобто дизайну, в якому об’єднані призначений для користувача досвід і інтерфейс.

Проєктування особистих кабінетів користувачів

Розробка протипу від AVADA MEDIA

UX ACCOUNTS

Розробка протипу від AVADA MEDIA UX ACCOUNTS

Наприклад, в разі розробки особистого кабінету для покупця в онлайн-магазині важливими елементами можуть бути наступні:

  • сторінка налаштувань особистої інформації користувача;
  • історія покупок з усією супутньою інформацією аж до листування з менеджером і звичайно, функцією повторного замовлення в один клік – це важливо для витратних матеріалів;
  • блок відгуків про товари – наприклад, користувач може залишати відгук прямо в особистому кабінеті, продивляючись історію покупок, але з’являтися він буде на сторінці товару в загальному доступі;
  • підписки на розсилки, товари, коментарі і т.д .;
  • вкладка «мої бажання»;
  • функція особистих повідомлень і соціальної активності.

Список не є вичерпним – особистий кабінет можна доповнювати різними функціями, але важливо врахувати всі майбутні можливості та взаємозв’язки між різними елементами ще на етапі проєктування. Готовий прототип затверджується замовником і лягає в основу технічного завдання. Тільки після цього починається власне розробка. Якщо пропустити етап проєктування, розробка продукту значно подовжиться і може знадобитися безліч доопрацювань, замість роботи за затвердженим планом.

Компанія AVADA MEDIA завжди починає з етапу проєктування – якщо вам потрібен якісний особистий кабінет для залучення і утримання клієнтів, ми з радістю вам допоможемо.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@