Розробка сайтів

Сайти-квізи

Як запустити сайт-квіз

Веб-розробка

Як запустити сайт-квіз Веб-розробка

Квіз, він вікторина — це спосіб ненав’язливого залучення цільової аудиторії у продукт. Сенс цього інструменту у гейміфікації. Користувачеві пропонується пройти невелике опитування, так чи інакше пов’язане з діяльністю компанії, за підсумками якого він отримує знижку або цінний бонус, а бізнес — контакти ліда.

Найчастіше для публікації таких вікторин використовують спеціальні веб-ресурси — сайти-квізи. У цій статті ми розповімо про їхні переваги, технічні особливості та підходи до розробки.

Розробка сайтів-квізів

Чому варто використовувати сайти-квізи

Переваги

Чому варто використовувати сайти-квізи Переваги

За різними даними, людина бачить близько 400 рекламних оголошень на день, що є результатом найвищої конкуренції у всіх сферах бізнесу. Тому зараз користувача досить складно здивувати та «зачепити» черговою спеціальною пропозицією.

І тут на повну котушку розкриваються переваги сайтів-квізів. Адже вони не намагаються щось продати, а навпаки – пропонують приємно та захоплююче провести кілька хвилин, абсолютно ні до чого не зобов’язуючи. Звідси і результат – за даними Forbes Global, елементи гейміфікації підвищують вірусність бренду та залучення аудиторії до 30%. В цілому, інтеграція сайтів-квізів у вирву продажів допомагає бізнесу вирішити відразу кілька важливих завдань:

  • Збільшити відвідуваність основного сайту.
  • Зменшити вартість лідогенерації.
  • Зібрати контактні дані потенційних клієнтів.
  • Ретельніше вивчити свою ЦА: її потреби, бажання та інтереси.
  • Сегментувати аудиторію.
  • Підвищити довіру до бренду.
  • Розповісти про переваги товару.
  • Допомогти клієнту зробити правильний вибір.
Розробка сайтів-квізів

Види квізів

Типи квізів

Види квізів Типи квізів

Розрізняють кілька різновидів квізів, кожен із яких призначений на вирішення конкретних цілей. Розглянемо основні їх докладніше:

  • Опитування. Тут не буде правильних та неправильних відповідей. За допомогою опитування ви зможете краще дізнатися про переваги аудиторії та зібрати корисну інформацію для подальшого маркетингу.
  • Тест. Такий формат квізів найчастіше використовується в нативній рекламі, і пропонує користувачеві в ігровій формі перевірити знання у потрібній для компанії темі. Мета тесту – розповісти про продукт, варіанти його використання та асортимент.
  • Вікторина. Найчастіше проходження вікторини обмежене за часом. Це дозволяє створити ефект змагання, де користувачі прагнуть отримати головний приз – знижку, безкоштовний період використання сервісу, безкоштовну фотосесію і т.д. Мета – підвищення залучення.
  • Розважальний квіз. Направлений на широке охоплення аудиторії та покращення лояльності. Якщо контент буде вірусним, користувачі будуть ділитися ним один з одним, що також дозволить підвищити впізнаваність бренду.
Розробка сайтів-квізів

Які технології використовуються для розробки сайтів-квізів

Технології

Які технології використовуються для розробки сайтів-квізів Технології

Для запуску успішного квіз-сайту дуже важливо підібрати правильний набір технологій, який зможе забезпечити стабільну та безперебійну роботу ресурсу. У роботі над таким проєктом ми пропонуємо використовувати такі технології:

  • Для frontend-частини: JavaScript-фреймворки Vue та React, що забезпечують високу продуктивність та швидкість роботи інтерфейсу, або стандартні HTML/CSS/JS, якщо проєкт потрібно запустити максимально швидко та за обмеженого бюджету.
  • Для backend-частини: тут використовуються серверні технології — Python та його фреймворки Django/Flask, PHP та фреймворки Yii2/Laravel, мова Java або JavaScript-платформа Node.js.

Потрібно розуміти, що універсальної чи «кращої» технології немає. Кожна мова програмування та фреймворк має свої переваги та недоліки, а завдання розробників полягає в тому, щоб підібрати оптимальний стек, що повністю задовольняє потреби конкретного проєкту.

Розробка сайтів-квізів

Як відбувається розробка

Етапи розробки

Як відбувається розробка Етапи розробки

Реалізація сайту-квізу – це складний, але цікавий процес, у якому бере участь не лише технічна команда розробників, а й маркетологи. Розглянемо шість основних етапів, з яких складається життєвий цикл такого проєкту:

  • Збір інформації. Вимоги та пріоритети клієнта ретельно вивчаються, проводиться дослідження ринку та виявляються потреби цільової аудиторії.
  • Проєктування. На основі отриманих даних спеціалісти-проєктувальники створюють прототип сайту. Найчастіше він складається із трьох основних компонентів: варфреймів інтерфейсу, таблиці з описом функціоналу та блок-схем основних модулів. Також на цьому етапі підключаються маркетологи, які формують оптимальний список питань квізу, що враховує інтереси ЦА та бізнес-завдання клієнта. У сукупності це дозволяє сформувати чітке бачення проєкту, більш точно прорахувати вартість та термін його розробки.
  • Розробка дизайну. Дизайнери малюють привабливий, зручний та комфортний інтерфейс сайту-квізу. Вдале оформлення відіграє дуже важливу роль, підвищуючи залученість та зацікавленість потенційних відвідувачів.
  • Технічна розробка. Розробники реалізують технічну частину сайту: frontend, що відповідає за відображення даних у браузері та за взаємодію з користувачами, та backend – серверну сторону проєкту, яка забезпечує зберігання та обробку даних, а також коректну роботу функціоналу. Також на цьому етапі вишиковуються всі необхідні API-інтеграції, наприклад з CRM-системою, куди ліди автоматично вноситимуться після проходження квиза.
  • Тестування. Реалізований функціонал ретельно тестується, перевіряється на наявність багів та відповідність початковим планам.
  • Техпідтримка та розвиток. Після виходу сайту-квізу в реліз важливо забезпечити його постійний розвиток та оперативне усунення будь-яких технічних помилок, які можуть виникнути у процесі роботи. Вирішенням цих завдань може зайнятися наша кваліфікована команда технічного супроводу.
Розробка сайтів-квізів

Розробка сайтів-квізів у AVADA MEDIA

Команда

Розробка сайтів-квізів у AVADA MEDIA Команда

Використання квіз-сайту допоможе вашій компанії відбудувати свій маркетинг від конкурентів, підвищити лояльність аудиторії та збільшити продаж на основному ресурсі. При цьому технічна розробка такого проєкту не вимагатиме великих інвестицій фінансів та часу.

Якщо ви хочете запустити власний сайт-квіз, вам знадобиться досвідчена та надійна команда розробників, яка зможе взяти на себе якісну технічну реалізацію проєкту та підвищить шанси на його успіх. Однією з таких команд є AVADA MEDIA. Зверніться до нас через форму на сайті і ми допоможемо втілити вашу ідею в реальність!

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@