ігри NFT Професійна розробка
NFT – це різновид цифрових активів, які представляють предмети реального мистецтва у віртуальному світі. Це можуть бути фото, картини, відео, музичні треки або інші об’єкти. NFT є незамінними токенами. Це означає, що кожен токен унікальний завдяки вбудованому смарт-контракту і має свою власну цінність.
У 2022 році одним з основних драйверів зростання криптовалютного ринку став сектор GameFi, який об’єднує блокчейн-ігри, що працюють за моделлю play-to-earn. Такі проєкти відкривають можливість реального заробітку не тільки для видавців, але й для самих геймерів — виконуючи різні завдання, вони заробляють цифрові активи, які згодом можуть вивести та обміняти на криптобіржах.
За підсумками 2021 року до ігор сектору GameFi було підключено понад 1,4 мільйона гаманців, а сумарний обсяг торгів внутрішньоігровими незамінними токенами перевищив $4,5 мільярда. В результаті, навіть великим видавцям стало складно ігнорувати нові тенденції. Наприклад, сьогодні можливості використання NFT у своїх AAA проєктах розглядають такі компанії, як Ubisoft, Epic Games, EA та Square Enix.
Незважаючи на великі цифри, багато експертів переконані, що ринок NFT ігор все ще перебуває в зародковому стані, і він має значний потенціал зростання. Тому, якщо ви планували інвестувати в розвиток ігрового проєкту, пропонуємо розглянути розробку GameFi проєкту з використанням невзаємозамінних токенів.
5 основних етапів розробки NFT ігри Формування концепції
Цикл розробки NFT ігор відрізняється від традиційного геймдева, оскільки вони створюються з використанням технології блокчейн і інтегруються з популярними криптобіржами для забезпечення внутрішньої економіки.
Весь процес продакшену можна умовно поділити на кілька етапів. Розглянемо основні їх трохи докладніше.
Насамперед формується ідея та загальні обриси майбутнього ігрового проєкту. На цьому етапі важливо відповісти на низку ключових питань:
Таким чином закладається фундамент майбутнього проєкту, який багато в чому визначає успіх майбутньої гри. Тому формуванню концепції та плануванню потрібно приділити достатньо уваги.
У NFT іграх блокчейн забезпечує передачу внутрішньоігрових активів, можливість монетизації, зберігання винагород та безпеку користувачів. Тому важливо вибрати мережу, яка найбільше підходить для реалізації завдань проєкту. Наприклад, це може бути Ethereum, Solana, Binance Smart Chain або власне рішення.
На стадії пре-продакшену фахівці визначають, як саме втілюватимуться у життя ідеї, сформовані на етапі планування, і яка технічна можливість їх реалізації з урахуванням запропонованого бюджету. Наприклад, сценарист погоджує з геймдизайнером кількість ключових героїв проєкту та їх передісторії, програмісти визначають допустиме навантаження за умов технічних обмежень обраного середовища, а дизайнери роблять перші прототипи персонажів.
Більшість часу та ресурсів для реалізації NFT гри припадає саме на етап продакшену. Під час цього процесу виконуються всі основні роботи:
Після завершення розробки проєкт передається до відділу Quality Assurance, де проходить обов’язкове тестування. Існує кілька найпоширеніших методів тестування NFT-ігор. В AVADA-MEDIA ми використовуємо найпоширеніші з них:
Реліз є найбільш хвилюючим етапом, після якого гра NFT стає доступною для широкого кола споживачів, і починає приносити бізнесу реальний прибуток. Однак на цьому технічна робота над грою не зупиняється.
Для забезпечення позитивного користувальницького досвіду і підтримки залученості, гра потребує постійних доопрацювань – правки балансу, створення нових рівнів і персонажів, створення унікальних внутрішньоігрових подій і т.д.
На цьому етапі обмеженій кількості користувачів пропонується взяти участь у тестуванні нового ігрового проєкту. Це допомагає розробникам виявити та усунути максимальну кількість помилок ще до оголошення офіційного релізу.
Розробка NFT ігор у AVADA-MEDIA Професійна розробка
Промисловість NFT швидко розвивається. Якщо у вас вже є оригінальна ідея для власної блокчейн-ігри або ви тільки замислюєтеся про інвестиції в цьому напрямку, зв’яжіться з AVADA-MEDIA.
Наші фахівці мають досвід створення та запуску аналогічних проєктів і допоможуть з технічною реалізацією на всіх етапах продакшену.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32