Парсинг цін AVADA MEDIA
Парсингом називається автоматизований процес збору даних, в тому числі цін, з сайтів і з доступних в мережі файлів. Застосовується парсинг цін в різних цілях: це і отримання масиву інформації для аналізу дій і стратегій конкурентів, і автоматичне наповнення власних розділів. Наприклад, парсер цін конкурентів дозволяє автоматично збирати ці дані з інтернет-магазинів, які торгують тими ж товарами в вашому регіоні, виводити якесь середнє значення і автоматично заповнювати цей показник в вашому інтернет-магазині. Таким чином, вам не буде потрібна ручна зміна всіх цін або постійний моніторинг ринку – що особливо актуально для торгівлі високо волатильними товарами.
Парсинг цін конкурентів найкраще проводити за допомогою вузькоспеціалізованого, розробленого під рішення цього завдання, парсеру цін інтернет магазинів. По-перше, відчутно збільшується точність парсинга, по-друге, у користувача з’являється можливість точного налаштування і використання додаткових функцій. Програми для парсинга цін з сайту створюються переважно на мові програмування Python, яка оптимально підходить для створення скриптів і програмування алгоритмів і забезпечує високу швидкість роботи. У компанії AVADA MEDIA працюють професійні програмісти на мові Python рівня senior і middle, ми маємо досвід в створенні парсерів цін на замовлення за технічним завданням клієнта.
Навіщо потрібен парсинг цін AVADA MEDIA
Парсинг даних, і перш за все, парсинг цін конкурентів – важлива процедура при проведенні масштабного конкурентного аналізу. Справа в тому, що ринок рітейлу відчуває значні проблеми з адекватним ціноутворенням, на яке впливає безліч факторів. Ціни на продукти харчування змінюються в залежності від сезону, погоди, попиту. На них впливає збільшення або зменшення вартості палива, курс долара, обсяги імпорту. Досить складно стежити і за цінами в сфері рітейлу непродовольчих товарів – але ж товар, ціна якого вище ринкової, не буде проданий – а якщо ціна нижче, продавець недоотримає прибуток.
Друга область, в якій парсинг цін відіграє величезну роль – це торгівля нерухомістю. Вартість оренди або продажу житла, комерційної нерухомості, земельних ділянок – показник дуже динамічний. Особливо якщо мова йде про вторинний ринок нерухомості, ціни на якому формують не десятки великих забудовників, а десятки тисяч власників, що продають житло. В такому випадку парсер цін допоможе ріелтору підбирати для клієнтів найбільш вигідні як для них, так і для себе в плані комісії, варіанти нерухомості і завжди бути в курсі тенденцій на цьому ринку.
Парсер цін може бути налаштований на отримання відомостей з усіх відкритих майданчиків оголошень, включаючи спеціалізовані групи і спільноти в соціальних мережах. Ще один напрямок, де парсинг цін дуже потрібен – це перевірка відповідності ціни рітейлу рекомендованим відпускними цінами виробниками. В даному випадку парсер збирає ціни не з сайтів конкурентів, а з сайтів партнерів – компаній, які займаються реалізацією вашої продукції. Якщо ваша продукція реалізується сотнями рітейлерів, а тим більше, якщо реалізація проходить не в один етап – парсинг цін є найбільш розумним рішенням.
Ще важливіше збирати ціни конкурентів в сфері послуг, оскільки ця область має найбільш динамічним ціноутворенням. Щоб завжди відповідати очікуванням ваших клієнтів, потрібно бути в курсі пропозицій конкурентів. Отримана інформація може змусити вас переглянути маркетингову політику в бік зменшення ціни або збільшення обсягу послуг, а також впровадження додаткових послуг для залучення клієнтів.
Як проводиться парсинг цін і які існують рішення AVADA MEDIA
Парсери цін по функціоналу можна поділити на вузькоспеціалізовані і для вирішення широкого профілю. А за способом реалізації – на коробкові рішення, що встановлюються на сервер замовника, і на SaaS-додатки (Software as a Service) – тобто, додатки, якими клієнт користується на правах абонента. У кожного рішення є свої плюси і мінуси – SaaS-додаток підійде тим, кому не потрібно проводити парсинг на регулярній основі, коробкове рішення краще замовляти тим, хто проводить конкурентний аналіз постійно.
Парсер цін проводить аналіз HTML-розмітки сайту конкурента згідно з алгоритмом і зберігає отримані дані в потрібному замовникові форматі – це може бути як звичайна таблиця Excel, так і документ бази даних в форматі sql або html-документ.
Багато інтернет-магазинів навчилися захищати сайти від парсинга – наприклад, сайт може забанити сервер, з якого прийшло дуже багато http-запитів. Щоб уникнути цього, ми налаштовуємо роботу парсеру через проксі-сервер. Є і більш хитрі способи захисту сайтів від конкурентів, які збирають ціни – частина з них обходиться за допомогою професійного парсеру, розробку якого можна замовити в компанії AVADA MEDIA. Крім власне парсинга цін програма-парсер може також проводити аналіз отриманих даних і навіть автоматично розміщувати ціни в описах товарів.
Розробка парсеру цін здійснюється відповідно до технічного завдання замовника за договором. Використання парсеру забезпечує оптимальне цінове позиціонування і скорочує витрати на послуги фахівців.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32