AVADA-MEDIA

Парсер інтернет магазину на замовлення

Парсер інтернет магазину на замовлення

AVADA-MEDIA

Парсер інтернет магазину на замовлення AVADA-MEDIA

Парсинг – це процес автоматизованого збору даних за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Як правило, ці цілі використовують програми-парсери, створені на мовах програмування Python або PHP. Такі програми аналізують, або парсують, буквально будь-які об’єкти, від каталогов, з якими збираються контактні дані, до сайтів безкоштовних оголошень. Єдине умова для парсингу – це відкриття даних у мережі, якщо сайт недоступний для відвідувань, парсер з цим джерелом даних не працює.

У той час, коли Інтернет-магазин або інші сайти дозволяють збирати інформацію, ви можете дізнатися, якою вручну може бути достатньо співробітник.

У будь-якому випадку, парсери дозволяють збирати величезні масивні дані за короткий час, економію ручної праці фахівців. Крім того, парсери можуть мати додаткові функції для аналізу та розміщення збережених даних.

Парсинг – це метод, при якому строка даних або HTML-текст розбиваються на логічні компоненти синтаксису та перетворюються в придатний для подальшого використання формат. Більше говорячи, парсер «читає» сайт зовсім не так, як це робимо ми, а також чисті дані, розміщені в HTML – це можуть бути також компоненти SSS та JavaScript, посилання та інша інформація. Таким чином, парсер, залежно від настрою, може надавати виходи абсолютно різних типів даних.

Парсер інтернет магазину на замовлення

Навіщо потрібен парсинг інтернет магазину

AVADA-MEDIA

Навіщо потрібен парсинг інтернет магазину AVADA-MEDIA

Особливо часто виникає потреба в спеціалізованих програмах для парсинга інтернет магазинів. Глобально, цей вид парсинга переслідує одну з двох цілей: збір даних про товари і ціни з метою заповнення власного інтернет-магазину або збір інформації про конкурентів з метою корекції бізнес-стратегії.

Збір даних про товари з каталогів інтернет-магазинів – основне призначення парсеров. Адже асортимент навіть порівняно невеликого за обсягами продажів інтернет-магазину складається з тисяч позицій. Кожен товар вимагає детального опису, і чим більше інформації представлено, тим вище ймовірність, що цей товар покупець замовить саме у вас. Але ж складні товари мають безліч характеристик, в яких легко заплутатися, якщо розміщувати товари самостійно і писати для них опису. Краще взяти опис товару, характеристики і фотографії з сайту виробника або офіційного дистриб’ютора і відразу розмістити у власному каталозі. Причому хороший продуманий парсер для інтернет магазину не просто збере і розмістить картки товарів, а й внесе в них запрограмовані зміни. Наприклад, додасть 10% до оптової ціни, зазначеної виробником, або поміняє частина опису під потреби вашого інтернет-магазину.

Важлива частина даних з сайтів інтернет-магазинів – це ціни товарів. Навіть якщо ви заповнили сайт картками товарів з описами з офіційного сайту виробника, вам буде потрібно провести моніторинг сайтів конкурентів, які торгують тим же товаром, щоб визначитися з ціновою політикою. Моніторинг можна провести навскидку і в ручному режимі, але точність даних буде нижче, а часу піде більше. При неправильно побудованої ціновій політиці ви будете втрачати або гроші, або клієнтів (а значить, знову гроші). Парсер дозволяє отримати дані щодо цінових пропозицій конкурентів і скорегувати свою цінову політику.

Аналіз ринку також може потребувати застосування парсеру для інтернет-магазинів. Багато ритейлерів, агрегатори та маркетплейси крім власне карток товарів пропонують інформацію по залишках конкретних позицій на складах і з продажу за одиницю часу. Узята сама по собі за конкретний день, вона мало що скаже власнику інтернет-магазину. Але в динаміці ця інформація може показати, які товари користуються попитом, а які – втрачають інтерес споживачів, як розвивається ринок і які споживчі очікування на ньому. Вона навіть дозволяє прогнозувати попит на деякі товари в перспективі.

Як працює парсер інтернет-магазину

  1. перший етап – програма робить http-запит до сайту, з якого необхідно отримати дані;
  2. сайт-донор віддає інформацію у вигляді HTML;
  3. далі проводиться синтаксичний розбір і розпізнавання HTML-коду, з якого парсер витягує всі потрібні дані згідно налаштувань: зображення з метаданими, заголовки, текст, посилання, таблиці та інше;
  4. дані завантажуються на сервер або клієнт і зберігаються в потрібному форматі. Це може бути як табличний формат CSV для Google-таблиць, так і формат з розширенням sql для баз даних або html для вставки на сайт і навіть звичайна таблиця Excel;
  5. далі можна починати обробляти дані згідно первісної мети парсинга.
Парсер інтернет магазину на замовлення

Чому краще замовити парсер під ваші потреби

AVADA-MEDIA

Чому краще замовити парсер під ваші потреби AVADA-MEDIA

Якщо ваші завдання досить вузькі і спеціалізовані, а парсинг інтернет-магазинів ви проводите регулярно, краще замовити розробку спеціалізованого парсинга для ваших потреб. Справа в тому, що існуючі готові рішення, тим більше безкоштовні, не дозволяють реалізувати багатьох корисних функцій. Парсер інтернет-магазину, розроблений відповідно до складеного вами технічним завданням, може, наприклад, записувати дані по номенклатурі товарів в 1С або використовувати проксі-сервера, щоб уникнути блокувань за велику кількість запитів. Також можна налаштувати авторизацію на сайті перед завантаженням даних і тестування налаштувань на пробному парсінгу.

 

Компанія AVADA MEDIA пропонує розробку парсеру для інтернет-магазинів за технічним завданням клієнта. У нас працюють фахівці розробку на Python і PHP рівня senior і middle, які спеціалізуються на розробці парсеров для різних завдань.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@