Як технологія машинного навчання може допомогти компаніям фінансової галузі AVADA-MEDIA
Технологія машинного навчання – це різновид штучного інтелекту, що дозволяє комп’ютерам самостійно навчатися, без встановлених сценаріїв поведінки. Вона здатна швидко обробляти величезні масиви неструктурованої інформації, а потім робити на її основі висновки і прогнози.
Чим більше даних надано такій системі для обробки, тим точніше буде кінцевий результат. З цієї причини Machine learning (ML) все частіше використовується фінансовими компаніями, чия робота пов’язана із зберіганням терабайтів інформації про клієнтів, їх платежах, кредитні історії і т.д.
Як фінансовим компаніям використовувати ML в своїх цілях? AVADA-MEDIA
Алгоритми машинного навчання можуть знайти застосування фактично в будь-якій компанії фінансового сектора. Ось кілька популярних варіантів їх застосування в реальному бізнесі.
ML допомагає визначити ризики надання кредитів різним позичальникам. Навіть тим, у яких ще немає кредитної історії. У таких випадках, прогнози робляться на основі особистих даних людини, історії його фінансових операцій, активностей в Мережі і аналогічних факторів.
Рішення на основі машинного навчання дозволяють автоматизувати процес викупу і розміщення цінних паперів. Це дозволяє здійснювати операції за кращими цінами і виключає помилки, обумовлені людським фактором.
Спілкування з клієнтами забирає у підприємств багато часу, а забезпечення роботи колл-центрів коштує недешево. Машинне навчання може суттєво скоротити навантаження на операторів за допомогою чат-ботів, які вивчають запити людей і генерують для них персоналізовані відповіді.
Алгоритми ML можуть передбачити поведінку людини, на підставі його демографічних даних і історії фінансових операцій. Це дозволяє компаніям своєчасно дізнаватися про ризики втрати клієнтів і спроєктувати для них найбільш підходящі пропозиції для утримання.
Приклади використання машинного навчання великими фінансовими компаніями AVADA-MEDIA
Незважаючи на відносну «молодість» технології, вона вже використовується великими фінансовими компаніями. Більш того, існують успішні приклади її застосування. Розглянемо популярні факти на вітчизняному і світовому ринку.
У 2016 році система машинного навчання MasterCard Safety Net виявила аномалії, такі як зняття великих грошових коштів за межами звичного регіону використання для даного рахунку. Активність поширювалася на 300 банкоматів в 26 країнах.
Платіжна система заблокувала транзакції і відправила відповідні повідомлення в банки.
Пізніше з’ясувалося, що це були шахрайські дії, які могли привести до збитків понад $ 40 млн. Однак, завдяки системі машинного навчання Safety Net, втрати були обмежені лише $ 100 тисячами.
Використовуючи технологію Machine learning, український банк Monobank зміг зменшити кількість проблемних позичальників. Відсоток їх визначення підвищився до 66%. Це дозволило фінансовій установі збільшити кількість видачі кредитів, в тому числі людям без кредитної історії. В результаті банк істотно підвищив прибутковість своїх продуктів, мінімізувавши ризики неповернення.
Для чого потрібно впроваджувати машинне навчання? AVADA-MEDIA
Алгоритми машинного навчання відкривають нові можливості для розвитку бізнесу.
Вони допомагають: автоматизувати всі можливі процеси, побудувати більш грамотну модель взаємодії з клієнтами, приймати більш виважені управлінські рішення і багато іншого.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32