GameDev

Маркетинг у метавсесвіті

Що таке Метавсесвіт

Metaverse

Що таке Метавсесвіт Metaverse

Ми живемо в епоху розвитку цифрових технологій, коли звичайну людину вже не здивувати технологіями доповненої реальності та фотореалістичною графікою. Все це стало частиною нашого повсякденного життя. Одним із нових витків розвитку інновацій стали метавсесвіти — віртуальні майданчики, де користувачі можуть взаємодіяти один з одним та різними цифровими об’єктами за допомогою своїх аватарів.

Метасвіт не просто стирають грань між реальним і цифровим світом, але також надають колосальні можливості для заробітку. Тому в 2022 році багато компаній вже запустили процес цифрової трансформації та вивчають можливості розширення своєї присутності на новому ринку.

Останні дослідження показують, що домінуюча аудиторія у метавсесвіті — підростаюче покоління, яке, до того ж, є цілком платоспроможним. Тільки на ринку США сумарний потенціал її витрат сягає $14 мільярдів, і до кінця 2030 цей показник може істотно зрости.

Але як досягти успіху на ринку, де більшість звичних маркетингових інструментів не працюють? Щоб відповісти це питання, розглянемо досвід великих технологічних брендів.

Маркетинг у метавсесвіті

Як виглядає маркетинг у метавсесвіті

Metaverse

Як виглядає маркетинг у метавсесвіті Metaverse

Метавсесвіт – це дивовижний новий світ, з необмеженими можливостями. Зараз він знаходиться на перших щаблях свого розвитку, і ніхто достовірно не може сказати, як саме він виглядатиме через кілька років. Проте компанії вже почали працювати над маркетинговими стратегіями вищого рівня та переводять частину своїх рекламних бюджетів у цифрову площину.

Наприклад, бренди Gucci та Nike зосереджені на розвитку ігрових платформ, таких як Roblox, і дотримуються думки, що метавсесвіти не обмежують, а розширюють здатність взаємодіяти з аудиторією у віртуальному просторі. Таким чином, вони підвищують впізнаваність бренду, що в перспективі може принести великий заробіток у світі Metaverse.

З іншого боку, багато компаній розуміють, що метавсесвіти — це черговий глобальний перехід для бізнесу, тому прагнуть випробувати на новому ринку автентичні стратегії, які застосовуються на практиці реального маркетингу.

У будь-якому разі поки що складно судити про ефективність маркетингових підходів, але що можна сказати з упевненістю — брендам все також потрібно продовжувати працювати над залученням своїх споживачів. Незалежно від того, чим саме займається компанія — виробництвом одягу чи продуктів харчування, якщо вона зможе використати цифровий простір, щоб зрозуміти та зацікавити свою аудиторію, то отримає визнання на новому ринку та серйозний прибуток у довгостроковій перспективі.

Останні роботи

Створюємо дивовижні проєкти

Останні роботи

Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.

Наші клієнти

Що про нас кажуть

Наші клієнти Що про нас кажуть

Успішні проєкти створюються тільки командою

Наша команда

Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда

(Ru) Photo 11
(Ru) Photo 10
Photo 9
Photo 8
Photo 7
Photo 6
Photo 5
Photo 4
Photo 3
Photo 2
Photo 1
(Ru) Photo 12

Зв'яжіться з експертами

З'явилися питання?

Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?

+
@
Згода на обробку персональних даних

Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.

Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:

  1. Дане Згода дається на обробку персональних даних як без, так і з використанням засобів автоматизації. </ Li>
  2. Згода поширюється на наступну інформацію: ПІБ, телефон, електронна пошта. </ Li>
  3. Згода на обробку персональних даних дається з метою надання Користувачу відповіді на заявку, подальшого укладення та виконання зобов’язань за договорами, здійснення клієнтської підтримки, інформування про послуги, які, на думку Оператора, можуть представляти інтерес для Користувача, проведення опитувань і маркетингових досліджень . </ li>
  4. Користувач, надає Оператору право здійснювати наступні дії (операції) з персональними даними: збір, запис, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, знеособлення, блокування, видалення і знищення, передача третім особам, з згоди суб’єкта персональних даних і дотриманням заходів, що забезпечують захист персональних даних від несанкціонованого доступу. </ li>
  5. Персональні дані обробляються Оператором до завершення всіх необхідних процедур. Також обробка може бути припинена за запитом Користувача на електронну пошту: info@avada-media.com.ua </ li>
  6. Користувач підтверджує, що, даючи Згода, він діє вільно, своєю волею і в своєму інтересі. </ Li>
  7. Справжнє Згода діє безстроково до моменту припинення обробки персональних даних з підстав, зазначених у п.5 даного документа. </ Li>
    </ Ol>
Долучайтеся до нас

Надіслати резюме

+
@