Розробка інтернет-магазину на Java Веб-розробка
Незалежно від того, чи є у вас офлайн магазин або ви плануєте запуск стартапу, продаж товарів онлайн – це обов’язкова умова для досягнення успіху в сучасному світі. Електронна комерція дає компанії багато переваг: розширення аудиторії та географії продажів, мінімізація витрат на утримання торгових площ, автоматизація та багато іншого.
Плюс, споживачі все частіше воліють робити покупки в онлайні, адже це набагато простіше та швидше. У цій статті ми детально поговоримо про те, як запустити результативний інтернет-магазин на Java, яка команда для цього знадобиться і заглянемо за лаштунки робочих процесів, щоб зрозуміти, як вони влаштовані на практиці.
Чому Java? Переваги мови Java
У процесі розробки можуть бути різні проблеми, але їх можна вирішити з допомогою технологій. І це сенсі Java вигідно виділяється і натомість інших мов програмування.
Вся справа в тому, що Java має власну віртуальну машину – JVM (Java Virtual Machine), яка пристосована для виконання не тільки Java-коду, але й інших мов, таких як Python, PHP та багатьох інших. Це робить технологію максимально гнучкою та універсальною.
Але на цьому переваги Java, звичайно, не закінчуються. Ось ще кілька сильних сторін мови:
Де знайти команду розробників Підбір команди
Інтернет-магазин – це складний програмний продукт, у створенні якого задіяна ціла команда спеціалістів. Як мінімум, це:
Погана новина в тому, що знайти та найняти потрібних фахівців у свій штат — це довго та дорого, оскільки на IT-ринку висока конкуренція. До того ж, вибираючи цей шлях, ви повинні добре розбиратися в технічних деталях та процесах, адже ставити завдання та контролювати їх виконання доведеться самостійно. Але є й хороша новина — найчастіше в цьому немає потреби. Адже набагато простіше передати розробку на аутсорс вже злагодженій команді, яка розбирається в цьому, і заплатити за результат.
Сьогодні є безліч компаній, які пропонують розробку інтернет-магазинів на аутсорсі — лише в Україні, за даними порталу IT-rating, їх налічується понад 1000. Тому, перш ніж підписувати договір, рекомендуємо виконати кілька важливих дій:
Як відбувається процес розробки Етапи розробки інтернет-магазину
Тепер давайте поговоримо про основні етапи розробки інтернет-магазину, щоб ви розуміли, що і як відбуватиметься після підписання договору на аутсорс. А оскільки кожна компанія вибудовує процеси по своєму, розповімо, як усе влаштовано в нашій команді:
Етап 1. Збір інформації. Ви розповідаєте фахівцям свою ідею та бачення. Ми вивчаємо ваш запит, аналізуємо ринок та конкурентів, після чого пропонуємо конкретне рішення. Коли цілі та очікування скоординовані — рухаємось далі.
Етап 2. Проєктування. З урахуванням отриманих даних фахівці створюють прототип інтернет-магазину, який дозволяє зрозуміти, як він виглядатиме та функціонуватиме після релізу. Як правило, такий мокап включає варфрейми та майндмеп інтерфейсу, опис усіх планованих функцій та блок-схеми модулів. Додатково ми записуємо демонстраційні відео для клієнта та проводимо презентацію прототипу, щоб унеможливити непорозуміння та помилки в комунікації.
Етап 3. Розробка дизайну. Використовуючи сучасні UI-тренди, дизайнери промальовують унікальний і зручний для користувачів інтерфейс.
Етап 4. Frontend-розробка. Фронтенд – це клієнтська частина інтернет-магазину. Його функція полягає у виведенні даних та формуванні запитів для сервера. Для його реалізації ми можемо використовувати стандартні технології HTML, CSS, JavaScript або фреймворки Vue та React.
Етап 5. Backend-розробка. Бекенд пишеться на Java, а його основні завдання – обробка даних, забезпечення продуктивності та безпеки системи. Під час його реалізації програмісти пишуть код функціоналу, вибудовують клієнт-серверну архітектуру та виконують API-інтеграції із зовнішніми сервісами: платіжними системами, CRM, складським ПЗ тощо.
Етап 6. Тестування. Один з найважливіших етапів, спрямований на виявлення та усунення багів, які могли бути допущені під час основної розробки.
Етап 7. Підтримка та розвиток. Після виведення в реліз інтернет-магазин виходить на етап технічної підтримки та розвитку: розробники забезпечують стабільну роботу проєкту, виправляють знайдені користувачами баги та працюють над удосконаленням функціоналу.
Розробкав в AVADA MEDIA Online store
На перший погляд розробка інтернет-магазину може здатися тривалою, складною та дорогою. Однак при ретельно продуманому бізнес-плані та грамотній технічній реалізації окупність такого проєкту буде дуже швидкою. Щоб мінімізувати ризики, спочатку ми пропонуємо створити MVP.
З його допомогою ви можете перевірити життєздатність ідеї та закласти добрий фундамент для спокійного розвитку бізнесу. Якщо ви готові діяти вже зараз, заповніть форму зворотного зв’язку, і найближчим часом ми зв’яжемося з вами для обговорення проєкту.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32