Розробка гри GameDev
Розробка гри може розтягнутися на кілька років старанної роботи і, як у будь-якому виробництві, тут не обходиться без власних труднощів. Деякі їх обумовлені технічними нюансами, інші — психологічним.
Але, незалежно від їхнього походження, розробникам потрібно вміти виявити та усунути помилки на ранніх етапах, щоб забезпечити високу якість кінцевого продукту.
У цій статті розглянемо 6 найпоширеніших помилок і розповімо, як їх правильно подолати.
Проба створити щось ідеальне GAME CONCEPT
При розробці нового проєкту завжди хочеться створити щось ідеальне. Іноді на пошуки «кращої концепції» розробники витрачають цілі місяці, але в результаті вона теж може виявитися помилковою, так само, як і будь-яка інша. Тому тут важливо завжди залишатись реалістами. Нічого ідеального не існує, і навіть проєкти рівня ААА теж мають свої недоліки.
З іншого боку, геймери теж не чекають ідеального персонажа чи бездоганного екіпірування. У всьому мають бути свої сильні та слабкі сторони. Це створює контраст і робить ігровий процес ще цікавішим.
Перевантаження функціоналу AVADA MEDIA
Створюючи новий віртуальний всесвіт, багато розробників намагаються його наповнити безліччю інноваційних функцій та механік. На етапі планування, поки що все лише на папері, це звучить привабливо, але в результаті проєкт може виявитися перевантаженим і надто складним для розуміння.
Спробуйте подивитись гру очима геймера, який вперше виконує запуск, оцініть наскільки йому легко розібратися в деталях, наскільки яскраво виражена основна сюжетна лінія.
Можливо, від деяких механік варто відмовитися, і почати витрачати цінні ресурси на створення основного ядра проєкту.
Якщо створюється масштабний проєкт, використання деяких механік можна зробити поетапним. Наприклад, кожна нова версія гри може містити 2-3 додаткові функції. Таким чином, використовуючи зворотний зв’язок від геймерів, можна вибрати об’єктивний напрямок розвитку продукту.
Непродумана політика монетизації MONETIZATION
Кожен ігровий проєкт створюється з метою отримання прибутку, але неправильна інтеграція елементів монетизації може спричинити негативний ігровий досвід і знизити популярність продукту. Наприклад, багатьом доводилося стикатися з настирливою рекламою в мобільних іграх, яка зводить нанівець захоплюючий геймплей і відштовхує лояльних користувачів.
Спосіб монетизації та точки інтеграції рекламних оголошень потрібно продумати заздалегідь таким чином, щоб він відповідав вашим фінансовим планам та задовольняв інтереси гравців.
Втрата інтересу геймерів GAMING
Згодом частина гравців може почати відмовлятися від проєкту, і розробникам потрібно працювати над їх утриманням. При цьому, перш ніж інвестувати в маркетинг і займатися залученням нових користувачів, важливо розібратися чому йдуть старі. Причин може бути кілька: присутність багів, складний інтерфейс, поганий левел-дизайн, низький рівень гейміфікації.
Крім того, гравцям може набриднути одноманітність геймплею, тому проєкт має постійно розвиватися. Нові механіки, рівні, персонажі та регулярні сезонні події, система рейтингів – це те, що допоможе підтримувати постійний інтерес користувачів та зробить проєкт «живим». Тому після релізу робота над грою не повинна зупинятися.
Слабкий та невчасний маркетинг Marketing
Навіть найкраща гра не почне приносити дохід без якісного просування. Щоб вона стала популярною, не потрібно шкодувати коштів на маркетинг. Маючи великий бюджет, ви зможете замовляти огляди у великих блогах, рекламу в соціальних мережах, публікувати статті на ігрових порталах тощо. Це допоможе створити ажіотаж навколо проєкту і стане гарним підґрунтям для високих продажів.
Ще одна популярна помилка, коли рекламні зусилля починають докладатися вже після релізу. Використовуйте досвід ААА-проєктів, які починають рекламуватися ще на стадії планування, і до моменту бета-тестування вже мають велику аудиторію, готову до негайного придбання довгоочікуваної гри.
Розробка власного двигуна замість гри Gaming
Деякі розробники хочуть стати революціонерами, з нуля кодуючи власний двигун замість того, щоб використовувати сотні доступних, і найчастіше безкоштовних інструментів: модулі для фізики, ШІ, рендерингу графіки, налагодження, експорту та багато іншого.
Потрібно розуміти, що ігрові движки є найскладнішою частиною програмного забезпечення, задіяного в геймдеві. Їх створення спричинить невиправдано високі витрати і навряд чи принесе в гру щось кардинально нове.
Популярні двигуни які можна використовувати у своєму проєкті:
Варто додати, що деякі великі студії навіть відмовляються від своїх, вже готових двигунів, на користь цих технологій. Наприклад, для створення The Witcher 4 студія CD Projekt RED вирішила використати Unreal Engine замість рідного REDengine, який використовувався в попередній частині проєкту, щоб оптимізувати помилки швидше за створення віртуального світу.
Де замовити розробку гри GameDev
Ще одна помилка, яку ми вирішили залишити насамкінець — вибір невідповідної команди розробки.
Є три можливі рішення: створювати все самому, найняти фрілансерів та самостійно контролювати їхню роботу, або замовити гру в компанії, яка зможе об’єктивно оцінити масштаб проєкту, підібрати оптимальний стек технологій, сформує команду досвідчених фахівців та гарантує якість фінального результату.
Якщо вам потрібний серйозний підхід – звертайтеся до AVADA MEDIA. Ми знаємо всі тонкощі геймдева та створимо прибутковий продукт.
Останні роботи
Кращим підтвердженням нашої кваліфікації та професіоналізму є історії успіху наших клієнтів і відмінності в їх бізнесі до і після співпраці з нами.
Наші клієнти Що про нас кажуть
Успішні проєкти
створюються тільки командою Наша команда
Зв'яжіться з експертами З'явилися питання?
Користувач, оформляючи заявку на сайті https://avada-media.ua/ (далі – Сайт), погоджується з умовами цієї Згоди на обробку персональних даних (далі – Згода) відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. Прийняттям (акцептом) оферти Згоди є відправка заявки з Сайту або замовлення у Оператора за телефонами Сайту.
Користувач дає свою згоду на обробку своїх персональних даних з наступними умовами:
Надіслати резюме
Долучайтеся до нас
+ 38 (097) 036 29 32